Bibbi_ Skrevet 7. oktober 2024 #301 Del Skrevet 7. oktober 2024 Fruktfatet skrev (6 timer siden): Så andpusten av å stå rett opp og ned på klessalget og forklare reglene rundt salget. Å hva så? Har du problem med å høre på henne hvis hun er andpusten, så går det ann å la vær å klikke inn på henne 🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. oktober 2024 #302 Del Skrevet 8. oktober 2024 Kan ikke folk bare la andre få kommentere akkurat hva faen de vil da? Så lenge det ikke bryter hverken forumregler eller norsk lov, så kan man holde kjeft 🙈🙈🙈🙈🙈 La moderatorene ta seg av å passe på her tenker jeg 😄😄 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 16. oktober 2024 #303 Del Skrevet 16. oktober 2024 Kan ikke skylde på forkjølelse lenger nå for å bli så andpusten av å åpne en eske mens hun står rett opp og ned🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 16. oktober 2024 #304 Del Skrevet 16. oktober 2024 Fruktfatet skrev (1 time siden): Kan ikke skylde på forkjølelse lenger nå for å bli så andpusten av å åpne en eske mens hun står rett opp og ned🤷♀️ Hun kunne ha kommet seg på treningssenter et par ganger i uka + litt gåturer, så hadde kondisen hennes bedret seg relativt kjapt. Men det frister vel mye mer å dra ut på eventer og hyggelige middager omtrent hver dag🤷🏼♀️ det er et veldig enkelt og behagelig influenserliv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockefot99 Skrevet 16. oktober 2024 #305 Del Skrevet 16. oktober 2024 Var litt tungt å høre på den pustinga, slafsing av tyggis og den dårlige engelsken innimellom.. 🫠 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 17. oktober 2024 Forfatter #306 Del Skrevet 17. oktober 2024 Nå kommer hun nok snart med ett eget merke. Vil tippe det er støvler som passer til «større». 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 17. oktober 2024 #307 Del Skrevet 17. oktober 2024 2 barnsmor til to jenter med samboer med det som fremstår som helt adekvat norsk lønn. Leier bolig. Som bruker 50 000,- på en veske og samtidig forventer at det bare skal være sååååååååååååååå superstas! Blir helt kvalm. Trodde ny iPhone som i det minste er et arbeidsverktøy tok kaka, men dette her er bare usmakelig. Mistet en følger til der gitt, Auroro. Vesker bidrar ikke til verken bedre selvbilde eller ro i hodet. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oluf17 Skrevet 17. oktober 2024 #308 Del Skrevet 17. oktober 2024 Klementine skrev (6 minutter siden): 2 barnsmor til to jenter med samboer med det som fremstår som helt adekvat norsk lønn. Leier bolig. Som bruker 50 000,- på en veske og samtidig forventer at det bare skal være sååååååååååååååå superstas! Blir helt kvalm. Trodde ny iPhone som i det minste er et arbeidsverktøy tok kaka, men dette her er bare usmakelig. Mistet en følger til der gitt, Auroro. Vesker bidrar ikke til verken bedre selvbilde eller ro i hodet. Følger du ingen som har dyre vesker eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 17. oktober 2024 #309 Del Skrevet 17. oktober 2024 Disse influenerene må gjerne kjøpe dyre vesker og alt de måtte ønske. Meeen det er blitt en trend tydeligvis å måtte dele og gjerne slenge på prisen. De har ett ekstremt behov for å vise at de kjøper dyre ting. Skjønner ikke greia. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 17. oktober 2024 #310 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) veslemy2006 skrev (1 time siden): Disse influenerene må gjerne kjøpe dyre vesker og alt de måtte ønske. Meeen det er blitt en trend tydeligvis å måtte dele og gjerne slenge på prisen. De har ett ekstremt behov for å vise at de kjøper dyre ting. Skjønner ikke greia. Burde kanskje heller investert de kronene i helsa si, for den er virkelig dårlig ut i fra tung pust ved minimal bevegelse. Endret 17. oktober 2024 av panzerpølsa 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 17. oktober 2024 #311 Del Skrevet 17. oktober 2024 Klementine skrev (2 timer siden): 2 barnsmor til to jenter med samboer med det som fremstår som helt adekvat norsk lønn. Leier bolig. Som bruker 50 000,- på en veske og samtidig forventer at det bare skal være sååååååååååååååå superstas! Blir helt kvalm. Trodde ny iPhone som i det minste er et arbeidsverktøy tok kaka, men dette her er bare usmakelig. Mistet en følger til der gitt, Auroro. Vesker bidrar ikke til verken bedre selvbilde eller ro i hodet. Ganske kvalmt å stå der og glise med en veske til nesten 50.000,- i en tid hvor store deler av befolkningen sliter med å få endene til å møtes! Der fikk hun noen følgere mindre. Jeg likte Aurora godt før da hun var mer jordnær, men nå har hun endt opp med å bli nok en typisk skrytete og sytete influenser! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 17. oktober 2024 #312 Del Skrevet 17. oktober 2024 Sophie1988 skrev (7 minutter siden): Ganske kvalmt å stå der og glise med en veske til nesten 50.000,- i en tid hvor store deler av befolkningen sliter med å få endene til å møtes! Der fikk hun noen følgere mindre. Jeg likte Aurora godt før da hun var mer jordnær, men nå har hun endt opp med å bli nok en typisk skrytete og sytete influenser! Enig. Og det er det som gir meg avsmak. Hun hadde ikke trengt dette her. Heller tvert imot for spør du meg for troverdigheten bare synker som en stein. 50 000,- er MYE penger! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 17. oktober 2024 #313 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det ekleste er hvordan hun svarer de som er skuffet over veskekjøpet eller skriver at de kommer til å slutte å følge henne. Viser virkelig sitt sanne jeg. Og jo, det ER merkelig å svi av så mye penger på å se bra ut på sosiale medier, når du ikke eier egen bolig til deg og døtrene dine.. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockefot99 Skrevet 17. oktober 2024 #314 Del Skrevet 17. oktober 2024 Klara91 skrev (14 minutter siden): Det ekleste er hvordan hun svarer de som er skuffet over veskekjøpet eller skriver at de kommer til å slutte å følge henne. Viser virkelig sitt sanne jeg. Og jo, det ER merkelig å svi av så mye penger på å se bra ut på sosiale medier, når du ikke eier egen bolig til deg og døtrene dine.. Hvor ser du det? 😯 Finner ikke en eneste negativ kommentar på Insta eller TikTok, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 17. oktober 2024 #315 Del Skrevet 17. oktober 2024 Rockefot99 skrev (7 minutter siden): Hvor ser du det? 😯 Finner ikke en eneste negativ kommentar på Insta eller TikTok, jeg.. Snapchat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 17. oktober 2024 #316 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg også er nesten litt overrasket og skuffet over hvordan hun reagerte på tilbakemeldingene. Forventer hun at hele Snapchat skal være ett ekko kammer når hun deler innlegg om vesker til 50.000? Så flott at hun har jobbet hardt, så bra hun oppnår det hun vil, men å svare folk som kommenterer at det var litt usmakelig flashing på den måten hun gjorde med latterfjes og beskjed om å ‘ jobbe med deg selv’? wow! Bare wow! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 17. oktober 2024 #317 Del Skrevet 17. oktober 2024 Klara91 skrev (1 time siden): Det ekleste er hvordan hun svarer de som er skuffet over veskekjøpet eller skriver at de kommer til å slutte å følge henne. Viser virkelig sitt sanne jeg. Og jo, det ER merkelig å svi av så mye penger på å se bra ut på sosiale medier, når du ikke eier egen bolig til deg og døtrene dine.. Eier hun ikke boligen, det rekkehuset de bor i? 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 17. oktober 2024 #318 Del Skrevet 17. oktober 2024 Nimis skrev (17 minutter siden): Eier hun ikke boligen, det rekkehuset de bor i? 🙄 Nei.. Hun fikk det derimot veldig til å fremstå sånn. Det var noen som fant leiligheten til utleie på Finn, og samme mann står fortsatt som eier av rekkehuset flere år etter. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 17. oktober 2024 #319 Del Skrevet 17. oktober 2024 Klara91 skrev (3 minutter siden): Nei.. Hun fikk det derimot veldig til å fremstå sånn. Det var noen som fant leiligheten til utleie på Finn, og samme mann står fortsatt som eier av rekkehuset flere år etter. Jøss! Gikk fra bad to worse dette her🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 17. oktober 2024 #320 Del Skrevet 17. oktober 2024 Herregud, er det virkelig så ille at dama har brukt SINE penger på en vintage veske? 😅 Og var svarene hennes til kritikerne EGENTLIG så forkastelig som dere skal ha det til? Jeg følger henne bare sporadisk, for hun er ikke så veldig interessant å følge med på, så jeg måtte inn å sjekke nå etter å ha lest her. Og det var da ikke ille? Det er jo bare fakta? Blir man virkelig så provosert over at noen har kjøpt seg en dyr veske (!), ja da bør man virkelig jobbe med seg selv 😅 Og det at de leier og ikke eier. Det er søren meg bare i Norge vi har den latterlige tanken om at man MÅ eie for å være vellykka. Mange velger å leie av ulike årsaker, og det kan da godt hende disse folka her også gjør det. Ærlig talt 😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå