Armarillo Skrevet lørdag kl. 18:17 #981 Skrevet lørdag kl. 18:17 Eleaelea skrev (6 timer siden): Mister matlysten av wegovy. Der kom den ja... 😆 1
Armarillo Skrevet lørdag kl. 18:20 #982 Skrevet lørdag kl. 18:20 Ingveis skrev (17 timer siden): Hun har gjort en vanvittig jobb! Er jo lett å se forskjell. Har fulgt henne lenge og ser det iallfall tydelig. Heier på Aurora 🙌🏻 Ja, nemlig. Og at folk liksom ikke ser at hun har gått ned i vekt, er jo bare for å være negativ. Det der er jo i tillegg på 16 uker. Før dette hadde hun også gått ned en del. Og frem til nå sikkert enda mer. Så.. 😅 Syns det er bra jobba. 3
Tiara07 Skrevet mandag kl. 10:42 #983 Skrevet mandag kl. 10:42 Nussepus skrev (På 20.3.2026 den 15.29): Ikke at hun har gått ned 1/3 av opprinnelig vekt nei. Langt ifra. 50 kg er vanvittig mye og det burde man se kjempegodt. Da jeg gikk ned 20 kilo, var det ikke alle som så det, fordi jeg var tykk rundt magen og hadde store pupper. Dette var mye overvekt som var lett å skjule med store klær, og mye løs hud etterpå som fremdeles var der. 3
Nussepus Skrevet mandag kl. 10:47 #984 Skrevet mandag kl. 10:47 Tiara07 skrev (5 minutter siden): Da jeg gikk ned 20 kilo, var det ikke alle som så det, fordi jeg var tykk rundt magen og hadde store pupper. Dette var mye overvekt som var lett å skjule med store klær, og mye løs hud etterpå som fremdeles var der. 20 er jo helt noe annet enn 50 kg da. 3
Coco71 Skrevet mandag kl. 10:49 #985 Skrevet mandag kl. 10:49 Melkebart1 skrev (På 20.3.2026 den 6.06): Men det gjelder bare dere det? Vi andre har ikke ytringsfrihet 😂 Vi som ser forskjell på henne, vi skal ikke få mene det, men dere som snakker drit, dere skal få ha ytringsfriheten deres.. Go figure😆 Hvis du starter en tråd om Aurora og hennes vektreise - og hvor flink hun er 😊 Null stress! Men det du driver med er jo å bestemme at ingen sier stygge ting om henne. Hun er kjempeflink, tjener penger på denne helsereisen sin og et helt sikkert et godt menneske. Men for MEG er hun sykt irriterende også.. Jeg irriterer meg spesielt over at hun legger ut veldig redigerte bilder av seg selv, der hun ser mye slankere enn det hun faktisk er.. Det liker jeg ikke.. Men du sier at kvinner som rakker ned på andre kvinner? Hva med Aurora da? Hun gjør ikke det der hun legger ut redigerte bilder.. Vi må ha frihet til å si hva vi ønsker (innen rimelighetens grenser) 5 1
Tiara07 Skrevet mandag kl. 12:48 #986 Skrevet mandag kl. 12:48 Nussepus skrev (2 timer siden): 20 er jo helt noe annet enn 50 kg da. Ja, men du ser jo at hun har gått ned… Poenget mitt, er at hun kan ha gått ned over 50 kilo siste året, selv om noen omtrent ikke klarer å se at hun har gått ned… 1
Armarillo Skrevet mandag kl. 21:59 #987 Skrevet mandag kl. 21:59 Coco71 skrev (11 timer siden): Hvis du starter en tråd om Aurora og hennes vektreise - og hvor flink hun er 😊 Null stress! Men det du driver med er jo å bestemme at ingen sier stygge ting om henne. Hun er kjempeflink, tjener penger på denne helsereisen sin og et helt sikkert et godt menneske. Men for MEG er hun sykt irriterende også.. Jeg irriterer meg spesielt over at hun legger ut veldig redigerte bilder av seg selv, der hun ser mye slankere enn det hun faktisk er.. Det liker jeg ikke.. Men du sier at kvinner som rakker ned på andre kvinner? Hva med Aurora da? Hun gjør ikke det der hun legger ut redigerte bilder.. Vi må ha frihet til å si hva vi ønsker (innen rimelighetens grenser) Nå er det to forskjellige ting og si at hun lyver om hvor mye hun har gått ned i vekt, at det ikke synes at hun har det osv, og å være kritisk til at hun har redigert bilder. Det du skriver her nå tilsier at om man sier imot negative ting andre spyr ut av seg, så er man kun positiv ovenfor influenseren på alle områder. I mitt tilfelle er det absolutt ikke sånn. Mitt poeng er at man ikke trenger å komme med usannheter (at hun lyver), eller være bastant på ting man ikke kan bevise. Eller si negative ting bare for å gjøre det, bare for å være tverr. Å være kritisk til ting som beviselig er kritikkverdig er jo bare bra. Jeg selv syns det er idiotisk å redigere bilder av seg selv. Det blir så innmari dumt, for i 99 % av tilfellene så kan man se at det er redigert. I tillegg sender det så uheldige signaler til sårbare mennesker som sitter å ser på. Håper for Auroras del at hun har sluttet med det, for det ganger henne absolutt ikke. Det er en tullete ting å gjøre. 1
Irja Skrevet 8 timer siden #988 Skrevet 8 timer siden cerruti skrev (På 20.3.2026 den 10.13): Hvorfor deler hun at det er mange ganger hun nesten ikke spiser? For meg virker det mer som «å være flink» enn at du spiser usunt når du er overvektig. At hun legger det fram som et problem vitner jo om et problematisk forhold til mat. Selvfølgelig har Aurora et problematisk forhold til mat. Det snakker hun jo også åpent om på «16 ukers» Du veier ikke over 130 kg uten å ha et problematisk forhold til mat. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå