Coco71 Skrevet i går, 22:00 #961 Skrevet i går, 22:00 Armarillo skrev (5 timer siden): Nemlig. Jeg forstår ikke behovet enkelte har for å mistenkeliggjøre andre med en gang de får til noe bra og positivt. Hun sier heller aldri at hun har gått ned 50 kg. Hun sier hun SNART har gått ned 50 kg. Snart er ganske relativt. Det kan bety at hun har 10 kg igjen for alt vi vet. Kvinner som rakker ned på andre kvinner er 👎 Ingen som rakker ned på henne! Herregud snakk om å fyre seg opp. Er det riktig sted for deg å «henge» .. Du virker veldig umoden og sinna, og kanskje har du direkte tilknytning til Aurora? Ikke vet jeg. Men dette er et sted man kan lufte tanker og meninger, uansett om du synes det er riktig eller ikke.. 1 1
Armarillo Skrevet 23 timer siden #962 Skrevet 23 timer siden (endret) Coco71 skrev (24 minutter siden): Ingen som rakker ned på henne! Herregud snakk om å fyre seg opp. Er det riktig sted for deg å «henge» .. Du virker veldig umoden og sinna, og kanskje har du direkte tilknytning til Aurora? Ikke vet jeg. Men dette er et sted man kan lufte tanker og meninger, uansett om du synes det er riktig eller ikke.. Umoden? Sinna? 😂 Fordi jeg mener at folk kan skjerpe seg i forhold til å komme med usannheter om noe man ikke har forutsetninger for å vite noe om? Fordi jeg mener at man kan heie på mennesker som får til positive ting for seg selv, i stedet for å mistenkenkeliggjøre hvert eneste aspekt ved det? Det er veldig spesielt spør du meg 😅 Du selv virker litt "umoden" og "sinna" i måten du skrev dette på, så jeg vet ikke helt jeg 🙂 Og mener du virkelig at det ikke er å rakke ned på noen å påstå at de lyver om vektnedgangen de åpenbart får til? 😅 Endret 23 timer siden av Armarillo 1 4
Coco71 Skrevet 23 timer siden #963 Skrevet 23 timer siden Armarillo skrev (24 minutter siden): Umoden? Sinna? 😂 Fordi jeg mener at folk kan skjerpe seg i forhold til å komme med usannheter om noe man ikke har forutsetninger for å vite noe om? Fordi jeg mener at man kan heie på mennesker som får til positive ting for seg selv, i stedet for å mistenkenkeliggjøre hvert eneste aspekt ved det? Det er veldig spesielt spør du meg 😅 Du selv virker litt "umoden" og "sinna" i måten du skrev dette på, så jeg vet ikke helt jeg 🙂 Og mener du virkelig at det ikke er å rakke ned på noen å påstå at de lyver om vektnedgangen de åpenbart får til? 😅 Jeg tenker at du burde gå til spalten «vi som backer andre kvinner» - så holder du deg der.. Vi andre - vi får lov å rakke ned på hvem vi vil, hedre hvem vi vil og synse om hvem vi vil. For i Norge har vi noe som heter ytringsfrihet og den kan være litt irriterende for de som mener noe annet enn det du mener 😊 1
Armarillo Skrevet 23 timer siden #964 Skrevet 23 timer siden Coco71 skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at du burde gå til spalten «vi som backer andre kvinner» - så holder du deg der.. Vi andre - vi får lov å rakke ned på hvem vi vil, hedre hvem vi vil og synse om hvem vi vil. For i Norge har vi noe som heter ytringsfrihet og den kan være litt irriterende for de som mener noe annet enn det du mener 😊 Wow 😂 5
Melkebart1 Skrevet 16 timer siden #965 Skrevet 16 timer siden Fenomen skrev (10 timer siden): Man ser jo på noe om de har gått ned 50 kg. Det er veldig mye. Mener du at du ikke ser det på henne? 2
Melkebart1 Skrevet 16 timer siden #966 Skrevet 16 timer siden Coco71 skrev (6 timer siden): Jeg tenker at du burde gå til spalten «vi som backer andre kvinner» - så holder du deg der.. Vi andre - vi får lov å rakke ned på hvem vi vil, hedre hvem vi vil og synse om hvem vi vil. For i Norge har vi noe som heter ytringsfrihet og den kan være litt irriterende for de som mener noe annet enn det du mener 😊 Men det gjelder bare dere det? Vi andre har ikke ytringsfrihet 😂 Vi som ser forskjell på henne, vi skal ikke få mene det, men dere som snakker drit, dere skal få ha ytringsfriheten deres.. Go figure😆 1 3
Stassie Skrevet 16 timer siden #967 Skrevet 16 timer siden Herregud så flink hun er, heia Aurora👏👏👏 2
cerruti Skrevet 12 timer siden #968 Skrevet 12 timer siden Hvorfor deler hun at det er mange ganger hun nesten ikke spiser? For meg virker det mer som «å være flink» enn at du spiser usunt når du er overvektig. At hun legger det fram som et problem vitner jo om et problematisk forhold til mat. 3
Armarillo Skrevet 10 timer siden #969 Skrevet 10 timer siden cerruti skrev (2 timer siden): Hvorfor deler hun at det er mange ganger hun nesten ikke spiser? For meg virker det mer som «å være flink» enn at du spiser usunt når du er overvektig. At hun legger det fram som et problem vitner jo om et problematisk forhold til mat. Hvis hun gjør det er ikke det bra i det hele tatt. (Jeg har ikke fulgt med så mye) Det gir uheldige signaler 🤯 1
Nussepus Skrevet 7 timer siden #970 Skrevet 7 timer siden Melkebart1 skrev (9 timer siden): Mener du at du ikke ser det på henne? Ikke at hun har gått ned 1/3 av opprinnelig vekt nei. Langt ifra. 50 kg er vanvittig mye og det burde man se kjempegodt. 1 3
cerruti Skrevet 6 timer siden #971 Skrevet 6 timer siden Nussepus skrev (1 time siden): Ikke at hun har gått ned 1/3 av opprinnelig vekt nei. Langt ifra. 50 kg er vanvittig mye og det burde man se kjempegodt. Ikke rart det går fort når hun nesten ikke orker mat. Når hun da sier at hun ikke bruker medisin, sender det uheldige signaler. Svært få som har hatt hennes vekt og trener så mye, mister matlysten og må dele at hun spiser noe sunt som frokost langt ut på dag. Det sender uheldige signaler og vitner om et forstyrret hode. 1
Jaddah123 Skrevet 5 timer siden #972 Skrevet 5 timer siden cerruti skrev (47 minutter siden): Ikke rart det går fort når hun nesten ikke orker mat. Når hun da sier at hun ikke bruker medisin, sender det uheldige signaler. Svært få som har hatt hennes vekt og trener så mye, mister matlysten og må dele at hun spiser noe sunt som frokost langt ut på dag. Det sender uheldige signaler og vitner om et forstyrret hode. Virker som den dårlige matlysta har en sammenheng med migrene🤷♀️ 1 1
Meg.no Skrevet 2 timer siden #973 Skrevet 2 timer siden Nussepus skrev (5 timer siden): Ikke at hun har gått ned 1/3 av opprinnelig vekt nei. Langt ifra. 50 kg er vanvittig mye og det burde man se kjempegodt. Må si meg enig med deg. Hadde jeg ikke visst at hun var på slankeren, så hadde jeg ikke lagt merke til at det var gått noen kilo. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå