Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Ja ok, men dere så henne på «god morgen Norge» for litt siden? Hun er to forskjellige personer der andre tar bilder og der hun styrer det selv. Så er vanskelig å skulle klare å se at hun er så mye mindre nå enn i høst. Noe har hun gått ned, absolutt. Men…. Dette er ikke på noen måte shaming, men hun poserer og redigerer veldig på egne kanaler.

Er så enig med deg! Hun ser mye mindre ut på hennes kanal enn i virkeligheten.. Men det er opp til henne.. Jeg hadde følt veldig på det, hvis jeg skulle på butikken og folk tittet litt ekstra.. Men uansett godt jobba av henne, og at hun klarer å løpe 5 km i strekk, UTEN STOPP, og veie over 100 kg, ja da er du sterk og utholdende..

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
RandiO skrev (23 timer siden):

50 kg ned på litt over et år er helt rått 👏🏼

Men hun har virkelig ikke gått ned 50 kg. Da burde man sett det kjempegodt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (50 minutter siden):

Men hun har virkelig ikke gått ned 50 kg. Da burde man sett det kjempegodt. 

Gi deg a 😅 For det første er man fremdeles stor når man er under 170 cm høy, og veier godt over 100 kg. For det andre ser man utrolig stor forskjell fra før hun deltok på 16 ukers helvete og nå. For det tredje kan man ikke se på folk hvor mye de har gått ned eller ikke. Verken jeg eller du har noen som helst forutsetning for å gå bort til noen som helst å si hvor mye de har gått ned i vekt ved bare å se på dem. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Armarillo skrev (3 minutter siden):

Gi deg a 😅 For det første er man fremdeles stor når man er under 170 cm høy, og veier godt over 100 kg. For det andre ser man utrolig stor forskjell fra før hun deltok på 16 ukers helvete og nå. For det tredje kan man ikke se på folk hvor mye de har gått ned eller ikke. Verken jeg eller du har noen som helst forutsetning for å gå bort til noen som helst å si hvor mye de har gått ned i vekt ved bare å se på dem. 

Man kan se om et menneske har redusert ca. 1/3 av egen vekt (faktisk litt mer enn 1/3).

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Istapp skrev (8 timer siden):

Man kan se om et menneske har redusert ca. 1/3 av egen vekt (faktisk litt mer enn 1/3).

Så du mener hun ikke har gått ned så mye ved å se på bildene hennes? Hun sier aldri 50 kg da. Hun sier hun er nærme delmålet sitt ved å komme seg under 100. Hva er dette å synse i egentlig? Hvorfor skal man ALLTID være skeptisk til andres suksess, og tvile på hva andre får til? Snart blir hun vel også mistenkt for å gå på slankemedisin også. Herregud.

• Nyttig 1
Skrevet
Armarillo skrev (4 minutter siden):

Så du mener hun ikke har gått ned så mye ved å se på bildene hennes? Hun sier aldri 50 kg da. Hun sier hun er nærme delmålet sitt ved å komme seg under 100. Hva er dette å synse i egentlig? Hvorfor skal man ALLTID være skeptisk til andres suksess, og tvile på hva andre får til? Snart blir hun vel også mistenkt for å gå på slankemedisin også. Herregud.

Enig! Det er så mye usaklig synsing her inne. Man kan aldri vinne, for gjør man ikke noe, så er det galt. Gjør man noe, så er iallfall ikke det sant🤣 Samme greia på tråden til Helene Drage. Er man stor, så får man kjeft uansett. 

Jeg ser KJEMPESTOR forskjell på Aurora fra de første episodene, til nå. Tror hun har gått mye ned de siste ukene og. Og for en dedikasjon hun har til dette- jeg tar av meg hatten for den dama! 

• Liker 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (41 minutter siden):

Enig! Det er så mye usaklig synsing her inne. Man kan aldri vinne, for gjør man ikke noe, så er det galt. Gjør man noe, så er iallfall ikke det sant🤣 Samme greia på tråden til Helene Drage. Er man stor, så får man kjeft uansett. 

Jeg ser KJEMPESTOR forskjell på Aurora fra de første episodene, til nå. Tror hun har gått mye ned de siste ukene og. Og for en dedikasjon hun har til dette- jeg tar av meg hatten for den dama! 

Enig!

• Hjerte 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (1 time siden):

Kan ikke sammenligne Aurora og HD da. HD later som vektnedgangen kommer av treningsopplegget hennes og glemmer helt å nevne operasjoner, sprøyter, osv. Aurora er bare helt imponerende. Så stor dame som faktisk har fulgt et ordentlig program og fått en voldsom vektnedgang. I tillegg klarer hun faktisk å jogge, noe HD ikke klarer, enda hun har meldt seg på et 10 km løp som aldri kommer til å gjennomføres pga dårlige unnskyldninger. 

Skrevet
Armarillo skrev (2 timer siden):

Screenshot fra SnapChat.

Screenshot_20260317_213745_Snapchat.jpg

• Hjerte 2
Skrevet
Jaddah123 skrev (37 minutter siden):

Kan ikke sammenligne Aurora og HD da. HD later som vektnedgangen kommer av treningsopplegget hennes og glemmer helt å nevne operasjoner, sprøyter, osv. Aurora er bare helt imponerende. Så stor dame som faktisk har fulgt et ordentlig program og fått en voldsom vektnedgang. I tillegg klarer hun faktisk å jogge, noe HD ikke klarer, enda hun har meldt seg på et 10 km løp som aldri kommer til å gjennomføres pga dårlige unnskyldninger. 

Jeg sammenlikner de ikke? Jeg sa at begge får like mye kjeft for å ikke gjøre noe, og når de gjør noe så er det galt og. Lest hva du skriver, og andre! 

Helene klarer vel å jogge? Har sett at hun har løpt på mølla jeg, til og deltatt i et løp. Så den påstanden om at hun ikke KAN løpe, den må du slutte med! 
Hun sier selv at hun ikke liker det og hun angrer sikkert på at hun har meldt seg på, men tenk om hun løper uten å dele det a, og bare klinker til i det løpet- det hadde vært gøy! 
Aurora har jo fått oppfølging av noen av de beste i landet på trening og ernæring, så hun er jo skikkelig dedikert! Så nei jeg sammenligner ikke noe annet enn kjeften, dømming og synsingen de begge får jeg. 

Skrevet
Jaddah123 skrev (13 minutter siden):

HD later som vektnedgangen kommer av treningsopplegget hennes og glemmer helt å nevne operasjoner, sprøyter, osv.

Ja, HD har brukt operasjon og medisiner. 

• Liker 2
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Screenshot fra SnapChat.

Screenshot_20260317_213745_Snapchat.jpg

Ja? Hva vil du fram til?

Skrevet
Melkebart1 skrev (3 timer siden):

Enig! Jeg er veldig imponert, og hun inspirerer stort. Men man kan aldri vinner, det er sant.. Jeg sliter selv med å gå ned 10 kg, så bøyer meg i støvet uansett hvor mange kg hun har gått ned altså 😅

Skrevet
Armarillo skrev (16 minutter siden):

Enig! Jeg er veldig imponert, og hun inspirerer stort. Men man kan aldri vinner, det er sant.. Jeg sliter selv med å gå ned 10 kg, så bøyer meg i støvet uansett hvor mange kg hun har gått ned altså 😅

Enig i det. Men dumt at hun må lyve på seg antall kilo hun har gått ned. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (1 time siden):

Jeg sammenlikner de ikke? Jeg sa at begge får like mye kjeft for å ikke gjøre noe, og når de gjør noe så er det galt og. Lest hva du skriver, og andre! 

Helene klarer vel å jogge? Har sett at hun har løpt på mølla jeg, til og deltatt i et løp. Så den påstanden om at hun ikke KAN løpe, den må du slutte med! 
Hun sier selv at hun ikke liker det og hun angrer sikkert på at hun har meldt seg på, men tenk om hun løper uten å dele det a, og bare klinker til i det løpet- det hadde vært gøy! 
Aurora har jo fått oppfølging av noen av de beste i landet på trening og ernæring, så hun er jo skikkelig dedikert! Så nei jeg sammenligner ikke noe annet enn kjeften, dømming og synsingen de begge får jeg. 

Du har sett henne løpe noen sekunder på en video som går på repeat og sett bilde av at hun har vært med på et løp? Ok🤷‍♀️ HD kan melde seg på programmet hun også, men hun vet og kan alt. Hun er tross alt en pt…

• Liker 1
Skrevet
Nussepus skrev (37 minutter siden):

Enig i det. Men dumt at hun må lyve på seg antall kilo hun har gått ned. 

Men hvorfor mener du at hun lyver? Når hun skriver direkte at hun har tatt av 50 kg så kan vel ingen her nekte for det. Hva er hensikten din med slike  kommentarer?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...