Skogstrolle Skrevet 9. mars #921 Skrevet 9. mars RandiO skrev (På 26.2.2026 den 10.22): det er ekstrem stor forskjell på bilder/videoer hun legger ut kontra hva andre legger ut av henne. Med og uten filter?
Hallepalle2 Skrevet 9. mars #922 Skrevet 9. mars Kan vi ikke bare beundre det hun har fått til? Jeg syns hun har vært en stor inspirasjon, når hun klarer å jobbe så hardt med en så tung kropp så er det ingen grunn for meg å gjøre mindre. Heia Aurora 💪🏼👏🏻 14 5 13
Melkebart1 Skrevet 9. mars #923 Skrevet 9. mars Hallepalle2 skrev (1 time siden): Kan vi ikke bare beundre det hun har fått til? Jeg syns hun har vært en stor inspirasjon, når hun klarer å jobbe så hardt med en så tung kropp så er det ingen grunn for meg å gjøre mindre. Heia Aurora 💪🏼👏🏻 Helt enig! For en innsats! For en bragd! Dette her var skikkelig gøy å se, og sier det samme som deg; det er ingen grunn for meg å gjøre mindre! Jeg fikk lyst å løpe jeg nå🤭👏🏼🥰 7
smock Skrevet 10. mars #924 Skrevet 10. mars Synes Auroras innsats i 16-ukers helvette var helt rå, og jeg er full av beundring for både den fysiske og psykiske endringen hun har fått til. Den åpenheten og sårbarheten hun har vist tror jeg er viktig og inspirerende for mange. Det var skikkelig rørende å se hvor mye dette betød, både for henne og ikke minst for Martin. Har ikke sett at han har vist så omsorg for noen av deltakerne før, og jeg fikk sett han i et litt annet lys gjennom denne sesongen. Heia Aurora 👏🏼 9 5 10
Melkebart1 Skrevet 18. mars #926 Skrevet 18. mars RandiO skrev (6 timer siden): 50 kg ned på litt over et år er helt rått 👏🏼 Ja det var helt sjukt!! Blei overraska når jeg så det tallet🥳🙌🏼 2
Jaddah123 Skrevet 18. mars #927 Skrevet 18. mars RandiO skrev (7 timer siden): 50 kg ned på litt over et år er helt rått 👏🏼 Aurora?
Coco71 Skrevet 18. mars #928 Skrevet 18. mars Å gå ned 50 kg på 16 uker ++ er helt fantastisk!!! Helt enig med deg RandiO 😊😊😊 Det krever sånn viljestyrke, treningsglede og for ikke snakke om sunn mat.. @RandiO- det tror jeg ingen av oss hadde klart 😂😂 Aurora er HELT HELT FANTASISK!!! Og nå løper hun 5 km og skal løpe en mil i Holmenkollstafetten.. FANTASISK!!!! 1
Jaddah123 Skrevet 18. mars #929 Skrevet 18. mars Coco71 skrev (19 minutter siden): Å gå ned 50 kg på 16 uker ++ er helt fantastisk!!! Helt enig med deg RandiO 😊😊😊 Det krever sånn viljestyrke, treningsglede og for ikke snakke om sunn mat.. @RandiO- det tror jeg ingen av oss hadde klart 😂😂 Aurora er HELT HELT FANTASISK!!! Og nå løper hun 5 km og skal løpe en mil i Holmenkollstafetten.. FANTASISK!!!! Det er ingen som går ned 50 kg på 16 uker. Hvor står det at hun har gjort det? 2 1
Coco71 Skrevet 18. mars #930 Skrevet 18. mars Jaddah123 skrev (9 minutter siden): Det er ingen som går ned 50 kg på 16 uker. Hvor står det at hun har gjort det? Aner ikke det er jo @RandiO som kom med den infoen..
Hirondelle Skrevet 18. mars #931 Skrevet 18. mars Aurora har delt på snap at hun på litt over et år har gått ned 50 kilo, og at 16-ukers er en del av dette. Hun gikk, SELVFØLGELIG!, ikke ned 50 kilo på 16 uker. Det er jo galskap. (Men Hykkerud i en av de Bootcamp-sesongene gikk vel ned 22 kilo ellerno?) 3 4
enkefru Skrevet 18. mars #932 Skrevet 18. mars Coco71 skrev (9 minutter siden): Aner ikke det er jo @RandiO som kom med den infoen.. Nei, her har du lest litt for fort... RandiO skrev (11 timer siden): 50 kg ned på litt over et år er helt rått 👏🏼 3
Maskopi Skrevet 18. mars #933 Skrevet 18. mars Coco71 skrev (39 minutter siden): Å gå ned 50 kg på 16 uker ++ er helt fantastisk!!! Helt enig med deg RandiO 😊😊😊 Det krever sånn viljestyrke, treningsglede og for ikke snakke om sunn mat.. @RandiO- det tror jeg ingen av oss hadde klart 😂😂 Aurora er HELT HELT FANTASISK!!! Og nå løper hun 5 km og skal løpe en mil i Holmenkollstafetten.. FANTASISK!!!! Hun gikk ned 13kg på de 16 ukene. Hun sier hun har nesten gått ned 50kg på litt over ett år. Om det er sant vet bare hun. 1 3
Tiara07 Skrevet 18. mars #934 Skrevet 18. mars Coco71 skrev (11 minutter siden): Aner ikke det er jo @RandiO som kom med den infoen.. RandiO skrev litt over et år... 1 2
Coco71 Skrevet 18. mars #935 Skrevet 18. mars Tiara07 skrev (7 minutter siden): RandiO skrev litt over et år... Uansett helt fantastisk!!!!!!!!!! For en bragd! 2
Jaddah123 Skrevet 18. mars #936 Skrevet 18. mars (endret) Hirondelle skrev (28 minutter siden): Aurora har delt på snap at hun på litt over et år har gått ned 50 kilo, og at 16-ukers er en del av dette. Hun gikk, SELVFØLGELIG!, ikke ned 50 kilo på 16 uker. Det er jo galskap. (Men Hykkerud i en av de Bootcamp-sesongene gikk vel ned 22 kilo ellerno?) Da gir det litt mer mening, men hun må ha gått opp og ned i vekt, for ellers hadde hun vel vært nærmere 200 før hun begynte å gå ned? Hun veide jo 132 kg eller noe på 16 ukers. Endret 18. mars av Jaddah123 1 1
Tessa12 Skrevet 18. mars #937 Skrevet 18. mars Her stemmer ikke kladden helt med svaret, hun sier/skriver startvekt for 1 år på g 4 mnd siden var 155, så starter hun på 16 ukers med 132 som startvekt, dette er da 23 kg, så går hun ned 13 kg på de 16 ukene, 23+13=36. Ikke over 50 kg. Blir det samme som at jeg skal si jeg har gått ned 30 siden jeg har gått ned 16 4 1
Armarillo Skrevet 18. mars #938 Skrevet 18. mars Tessa12 skrev (5 minutter siden): Her stemmer ikke kladden helt med svaret, hun sier/skriver startvekt for 1 år på g 4 mnd siden var 155, så starter hun på 16 ukers med 132 som startvekt, dette er da 23 kg, så går hun ned 13 kg på de 16 ukene, 23+13=36. Ikke over 50 kg. Blir det samme som at jeg skal si jeg har gått ned 30 siden jeg har gått ned 16 Må huske at det er en stund siden 16 ukers var ferdig. Tviler på at hun har stått på stedet hvil siden da.... 6
Melkebart1 Skrevet 18. mars #939 Skrevet 18. mars Tessa12 skrev (51 minutter siden): Her stemmer ikke kladden helt med svaret, hun sier/skriver startvekt for 1 år på g 4 mnd siden var 155, så starter hun på 16 ukers med 132 som startvekt, dette er da 23 kg, så går hun ned 13 kg på de 16 ukene, 23+13=36. Ikke over 50 kg. Blir det samme som at jeg skal si jeg har gått ned 30 siden jeg har gått ned 16 Men 16 ukers var jo ferdig seint i høst? Hun har jo åpenbart gått ned mye etter det og. Hun sier hun følger samme program på plattformen til Martin, og hun dokumenterer jo trening så og si hver dag. Så her er det nok din kladd som ikke går helt opp😅🤭 4
Tessa12 Skrevet 18. mars #940 Skrevet 18. mars Melkebart1 skrev (14 minutter siden): Men 16 ukers var jo ferdig seint i høst? Hun har jo åpenbart gått ned mye etter det og. Hun sier hun følger samme program på plattformen til Martin, og hun dokumenterer jo trening så og si hver dag. Så her er det nok din kladd som ikke går helt opp😅🤭 Ja ok, men dere så henne på «god morgen Norge» for litt siden? Hun er to forskjellige personer der andre tar bilder og der hun styrer det selv. Så er vanskelig å skulle klare å se at hun er så mye mindre nå enn i høst. Noe har hun gått ned, absolutt. Men…. Dette er ikke på noen måte shaming, men hun poserer og redigerer veldig på egne kanaler. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå