Skogstrolle Skrevet mandag kl. 19:50 #921 Skrevet mandag kl. 19:50 RandiO skrev (På 26.2.2026 den 10.22): det er ekstrem stor forskjell på bilder/videoer hun legger ut kontra hva andre legger ut av henne. Med og uten filter?
Hallepalle2 Skrevet mandag kl. 20:14 #922 Skrevet mandag kl. 20:14 Kan vi ikke bare beundre det hun har fått til? Jeg syns hun har vært en stor inspirasjon, når hun klarer å jobbe så hardt med en så tung kropp så er det ingen grunn for meg å gjøre mindre. Heia Aurora 💪🏼👏🏻 8 4 12
Melkebart1 Skrevet mandag kl. 21:18 #923 Skrevet mandag kl. 21:18 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Kan vi ikke bare beundre det hun har fått til? Jeg syns hun har vært en stor inspirasjon, når hun klarer å jobbe så hardt med en så tung kropp så er det ingen grunn for meg å gjøre mindre. Heia Aurora 💪🏼👏🏻 Helt enig! For en innsats! For en bragd! Dette her var skikkelig gøy å se, og sier det samme som deg; det er ingen grunn for meg å gjøre mindre! Jeg fikk lyst å løpe jeg nå🤭👏🏼🥰 5
smock Skrevet tirsdag kl. 17:34 #924 Skrevet tirsdag kl. 17:34 Synes Auroras innsats i 16-ukers helvette var helt rå, og jeg er full av beundring for både den fysiske og psykiske endringen hun har fått til. Den åpenheten og sårbarheten hun har vist tror jeg er viktig og inspirerende for mange. Det var skikkelig rørende å se hvor mye dette betød, både for henne og ikke minst for Martin. Har ikke sett at han har vist så omsorg for noen av deltakerne før, og jeg fikk sett han i et litt annet lys gjennom denne sesongen. Heia Aurora 👏🏼 7 4 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå