cerruti Skrevet 9. februar #901 Skrevet 9. februar Taddah skrev (27 minutter siden): Dette har hun da gjort mange ganger🤷♀️ Ja vel, hvorfor egentlig?
Lul Skrevet 9. februar #902 Skrevet 9. februar cerruti skrev (3 timer siden): Ja vel, hvorfor egentlig? Fordi hun har lyst? 2
cerruti Skrevet 10. februar #903 Skrevet 10. februar Lul skrev (15 timer siden): Fordi hun har lyst? Vær så god, men forstår virkelig ikke hvorfor. 1
Hallepalle2 Skrevet 10. februar #904 Skrevet 10. februar cerruti skrev (53 minutter siden): Vær så god, men forstår virkelig ikke hvorfor. Trenger du å skjønne alt? Hun mener vel det er bra kontent, da. 1
SeBraHaHa Skrevet 15. februar #905 Skrevet 15. februar Så nydelig jente fortjener bedre venninner som tørr å fortelle hun om den dårlige overgangen fra hennes ekte hår til hair extensions. Det synes jo så godt🥴 2 4
yesmam Skrevet 16. februar #906 Skrevet 16. februar SeBraHaHa skrev (16 timer siden): Så nydelig jente fortjener bedre venninner som tørr å fortelle hun om den dårlige overgangen fra hennes ekte hår til hair extensions. Det synes jo så godt🥴 Synes du det synes godt? Ser det bare av og til med oppsatt hår jeg, og det vil det gjøre til de fleste.
SeBraHaHa Skrevet 16. februar #907 Skrevet 16. februar yesmam skrev (1 time siden): Synes du det synes godt? Ser det bare av og til med oppsatt hår jeg, og det vil det gjøre til de fleste. Se Instagram innlegg for 3 dager siden «midt i..» Der er det gode eksempler av hva jeg mener. Extensionet henger i spagettistriper og hennes eget er mørkere og krøllen stopper ved skuldrene. Det er veldig synlig, dessverre. 3 1
Snikendeull Skrevet 16. februar #908 Skrevet 16. februar SeBraHaHa skrev (18 timer siden): Så nydelig jente fortjener bedre venninner som tørr å fortelle hun om den dårlige overgangen fra hennes ekte hår til hair extensions. Det synes jo så godt🥴 Tror faktisk ikke hun ønsker noens ærlige meninger som går på hennes eget utseende 1
yesmam Skrevet 18. februar #909 Skrevet 18. februar SeBraHaHa skrev (På 16.2.2026 den 15.32): Se Instagram innlegg for 3 dager siden «midt i..» Der er det gode eksempler av hva jeg mener. Extensionet henger i spagettistriper og hennes eget er mørkere og krøllen stopper ved skuldrene. Det er veldig synlig, dessverre. Studerer du bilder med lupe?
Coco71 Skrevet 18. februar #910 Skrevet 18. februar Jeg synes hun er flink, men å redigere seg 30 kg slankere på bilder og videoer av seg selv hjelper kun på hennes selvfølelse. Når vi ser henne live som på God morgen Norge - så kjemper hun for oss som er overvektige?! Nei det synes jeg ikke hun gjør.. 4 3
SeBraHaHa Skrevet 18. februar #911 Skrevet 18. februar yesmam skrev (4 timer siden): Studerer du bilder med lupe? Dersom du ikke klarer det samme med eget syn, så kan jeg anbefale en synstest. Det er ingen behov for hjelpemidler til å se det jeg skrev. 3
panzerpølsa Skrevet 18. februar #912 Skrevet 18. februar Coco71 skrev (4 timer siden): Jeg synes hun er flink, men å redigere seg 30 kg slankere på bilder og videoer av seg selv hjelper kun på hennes selvfølelse. Når vi ser henne live som på God morgen Norge - så kjemper hun for oss som er overvektige?! Nei det synes jeg ikke hun gjør.. En ny Helene Drage der altså. 3 1 3
Coco71 Skrevet 19. februar #913 Skrevet 19. februar panzerpølsa skrev (På 18.2.2026 den 18.45): En ny Helene Drage der altså. Ta de bildene hun la ut i dag i den rosa jakken, samme outfit hun hadde på God morgen Norge. Ser ut som to forskjellige personer.. 2 3
Tiara07 Skrevet 19. februar #914 Skrevet 19. februar Coco71 skrev (2 timer siden): Ta de bildene hun la ut i dag i den rosa jakken, samme outfit hun hadde på God morgen Norge. Ser ut som to forskjellige personer.. Kanskje det blir litt forskjell fra mobilkamera og TV-kamera?
Tiara07 Skrevet 19. februar #915 Skrevet 19. februar Coco71 skrev (2 timer siden): Ta de bildene hun la ut i dag i den rosa jakken, samme outfit hun hadde på God morgen Norge. Ser ut som to forskjellige personer.. Kanskje det blir litt forskjell fra mobilkamera og TV-kamera? 1
Kleppmelk Skrevet 20. februar #916 Skrevet 20. februar De fleste av oss poserer jo så vi ser best mulig ut. Tv legger også på «ekstra kilo». (Maaange grunner. Brennvidde på linsen, lyssetting, kameravinkling osv) 1
Coco71 Skrevet 20. februar #917 Skrevet 20. februar Kleppmelk skrev (9 timer siden): De fleste av oss poserer jo så vi ser best mulig ut. Tv legger også på «ekstra kilo». (Maaange grunner. Brennvidde på linsen, lyssetting, kameravinkling osv) Nei det gjør vi ikke.. Jeg legger ikke ut bilder av meg der jeg ser ut som jeg er 50 kg når jeg er 85 kg.. Selv om jeg innerst inne synes jeg ser bra ut, så har jeg ikke samvittighet.. Og jeg er en vanlig kvinne i gata, ingen influencer som tjener penger. 3 2
Tiara07 Skrevet 21. februar #918 Skrevet 21. februar Coco71 skrev (4 timer siden): Nei det gjør vi ikke.. Jeg legger ikke ut bilder av meg der jeg ser ut som jeg er 50 kg når jeg er 85 kg.. Selv om jeg innerst inne synes jeg ser bra ut, så har jeg ikke samvittighet.. Og jeg er en vanlig kvinne i gata, ingen influencer som tjener penger. De fleste stiller seg opp på bilder og prøver å se så fin ut som mulig. Retter opp ryggen, trekker inn magen og holder hodet opp så en ikke ser dobbelthaken osv. Det er helt normalt, enten en er tynn eller ikke…. 7 1
Coco71 Skrevet 21. februar #919 Skrevet 21. februar Tiara07 skrev (12 timer siden): De fleste stiller seg opp på bilder og prøver å se så fin ut som mulig. Retter opp ryggen, trekker inn magen og holder hodet opp så en ikke ser dobbelthaken osv. Det er helt normalt, enten en er tynn eller ikke…. Whatever 😂 2 1
RandiO Skrevet 26. februar #920 Skrevet 26. februar Coco71 skrev (På 19.2.2026 den 21.31): Ta de bildene hun la ut i dag i den rosa jakken, samme outfit hun hadde på God morgen Norge. Ser ut som to forskjellige personer.. det er ekstrem stor forskjell på bilder/videoer hun legger ut kontra hva andre legger ut av henne. 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå