Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun er råtøff som er med på dette!! Blir jo kledd "naken" i alle situasjoner og kan ikke skjule seg!! Dypt imponert og heier på henne videre!!👊

Endret av Moongirl
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Hun er råtøff👍Delte vekt og faktisk hvor dårlig det stod til. Det er det ikke alle damene som har gjort i 16 ukers. Jeg heier stort på henne! Hun vil jo oppleve en enorm helseforskjell

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

Enig! Hun er råtøff👍Delte vekt og faktisk hvor dårlig det stod til. Det er det ikke alle damene som har gjort i 16 ukers. Jeg heier stort på henne! Hun vil jo oppleve en enorm helseforskjell

Ja, var usikker på om hun ville vise vekt og være så ærlig som hun er! 👏👏 

• Liker 3
Skrevet

Og der ser man forskjellen på posering og filming av andre. Jeg syns Aurora alltid har bært vekten sin så bra. Brukt lure triks ift bekledning osv. Så jeg blei litt overrasket da jeg så henne på tv! 
Men helt nydelig at hun fortsetter og har skjønt alvoret 👏🏼 Hun har gått ned mye ser jeg🙌🏼

• Liker 6
Skrevet
Durancell skrev (På 8.12.2025 den 2.23):

Helt latterlig falsk latter/glis på den dama hele tiden. Er vel en del av «gladtjukk» sikkert.

Herregud. For en nedrig kommentar. Tynne mennesker viser seg også fra sin beste side på SoMe

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er ikke særlig fan av Aurora i sosiale medier. Jeg vet hun har vært ærlig om egen psykiske helse, men hun fremstår som en overivrig gladlaks, ler tilgjort på bilder og bare ja...

Men jeg fikk en enorm respekt for henne i det hun viste i første episode av 16 ukers helvete. Hun er ærlig og sårbar og det rørte meg oppriktig. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg trodde hun veide 30 kg mindre. Hun står veldig på.

• Liker 2
Skrevet
Sammy! skrev (På 7.1.2026 den 17.52):

Jeg er ikke særlig fan av Aurora i sosiale medier. Jeg vet hun har vært ærlig om egen psykiske helse, men hun fremstår som en overivrig gladlaks, ler tilgjort på bilder og bare ja...

Men jeg fikk en enorm respekt for henne i det hun viste i første episode av 16 ukers helvete. Hun er ærlig og sårbar og det rørte meg oppriktig. 

Så enig i dette. Hun er veldig sympatisk på 16 ukers helvete. Og utseendemessig mye søtere enn på SoMe også. Littvannen sminke, kanskje?

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (På 25.12.2025 den 21.25):

Jo, men poenget mitt er at hun ikke er så tykk at hun trenger sykehusoppfølging for alvorlig/dødelig fedme.

Og for de fleste er ikke vekt en faktor ihht forskningen på årsaker. 

Det er ikke en vanlig del av behandling for kronisk migrene. 

Har man 50+ kilo over normalvekt/lett overvekt er man jo i en annen skala enn normalbefolkningen i Norge rent statistisk.

Kjenner til flere det ikke hjalp for, men du og de utgjør ikke alle rammede. 

Hun lider da absolutt av alvorlig fedme. Hun veier jo det dobbelte av det hun bør veie. Og det kan absolutt bedre migrene å gå ned i vekt. Trening og frisk luft også. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Nussepus skrev (På 9.1.2026 den 22.10):

Hun lider da absolutt av alvorlig fedme. Hun veier jo det dobbelte av det hun bør veie. Og det kan absolutt bedre migrene å gå ned i vekt. Trening og frisk luft også. 

Hun er i gang med sin livsstilsendring, men Rom ble ikke bygd på én dag ❤️

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (På 7.1.2026 den 6.21):

Og der ser man forskjellen på posering og filming av andre. Jeg syns Aurora alltid har bært vekten sin så bra. Brukt lure triks ift bekledning osv. Så jeg blei litt overrasket da jeg så henne på tv! 
Men helt nydelig at hun fortsetter og har skjønt alvoret 👏🏼 Hun har gått ned mye ser jeg🙌🏼

Enig. Jeg ble overrasket når jeg så henne på tv, jeg har alltid tenkt som deg at hun bærer vekten sin bra. Men hun er jo mye større en jeg har antatt. Men hun er skikkelig flink. Får ett mye bedre inntrykk av henne på tv en på Snapchat. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Heier på Aurora👏👏👏 Hun har fått så mye pes.

• Liker 4
Skrevet
Shias skrev (11 timer siden):

Enig. Jeg ble overrasket når jeg så henne på tv, jeg har alltid tenkt som deg at hun bærer vekten sin bra. Men hun er jo mye større en jeg har antatt. Men hun er skikkelig flink. Får ett mye bedre inntrykk av henne på tv en på Snapchat. 

Enig! Heiaheia🙌🏼🤩

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...