Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Durancell skrev (På 17.11.2025 den 18.56):

Ikke så lett å posere seg tynnere i bevegelse. Ser hun har samme bloggerfot som HD. Må stå med beina én meter fra hverandre for å få lårene fra hverandre.

Åhhhh. Er det derfor de gjør det🙈Det har jeg aldri forstått 🤣

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er greia med å le seg hakk  i hjel på kommando (oppsatt kamera)  ALLE  (les: meg(Aurora)) LE  Nå!! 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Full kontroll skrev (5 minutter siden):

Hva er greia med å le seg hakk  i hjel på kommando (oppsatt kamera)  alle (les: meg(Aurora)) LE  nå!! Hvis mulig så kommer hun til å ligge langflat etter endt 16ukers.  (komb med "vanlig" familieliv) 

Helt latterlig falsk latter/glis på den dama hele tiden. Er vel en del av «gladtjukk» sikkert.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Full kontroll skrev (21 minutter siden):

Hva er greia med å le seg hakk  i hjel på kommando (oppsatt kamera)  ALLE  (les: meg(Aurora)) LE  Nå!! 

Nå måtte jeg inn og se, og herregud noe så falskt! Sette opp kameraet på det viset der😂 «se på meg, se på meg»

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå må vi ikke snakke stygt om XX, da kommer «mobbe-politiet» og setter oss på plass..

• Nyttig 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med livsstilsendringen nå som kameraene er slått av? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (På 22.12.2025 den 10.18):

Hvordan går det med livsstilsendringen nå som kameraene er slått av? 

Hun har vært syk. Men jeg syns hun er flink jeg. I motsetning til mange andre influensere så er hun jo dønn ærlig i hvorfor hun tar grep om egen helse. 

• Liker 3
Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

Hun har vært syk. Men jeg syns hun er flink jeg. I motsetning til mange andre influensere så er hun jo dønn ærlig i hvorfor hun tar grep om egen helse. 

Hva har hun sagt om helsa da?

Skrevet
Durancell skrev (2 timer siden):

Hva har hun sagt om helsa da?

Hun har sagt at hun må gjøre en livsstilsendring pga helseplager som feks t hun har mye migrene. Hun begynte jo ved disse tider i fjor å endre livsstil

• Liker 2
Skrevet
irevin skrev (15 timer siden):

Jeg følger henne ikke så lurer på , hva har hun sagt om denne endringen siden du sier hun er dønn ærlig ?

Skrevet
irevin skrev (18 timer siden):

Hun kan jo ikke skjule det heller lissom. 

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (14 timer siden):

Jeg følger henne ikke så lurer på , hva har hun sagt om denne endringen siden du sier hun er dønn ærlig ?

Hun har sagt hun må ta tak pga helseplager i form av migrene og rett og slett dårlig form. 

Skrevet
irevin skrev (På 24.12.2025 den 11.37):

Hun har sagt at hun må gjøre en livsstilsendring pga helseplager som feks t hun har mye migrene. Hun begynte jo ved disse tider i fjor å endre livsstil

Sa hun det?

Det er ikke noen særlig tungveiende grunner (pun not intended) til å endre vekt for som tiltak for migrene først og fremst.

Tvert imot så er kostholdsrestriksjon og hardere trening ofte en migrenetrigger for mange.

Men for all del, dårlig form er jo en helt grei grunn. 

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Sa hun det?

Det er ikke noen særlig tungveiende grunner (pun not intended) til å endre vekt for som tiltak for migrene først og fremst.

Tvert imot så er kostholdsrestriksjon og hardere trening ofte en migrenetrigger for mange.

Men for all del, dårlig form er jo en helt grei grunn. 

Feil. Vekt nedgang kan gjøre mye med migrene. Jeg har selv vært stor . Gått ned 50 kg og plages sjelden av migrene. Og ved vektnedgang så har jeg gått kurs på sykehus . Å legen der sa at vekt nedgang kan redusere migrene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
veslemy2006 skrev (12 minutter siden):

Feil. Vekt nedgang kan gjøre mye med migrene. Jeg har selv vært stor . Gått ned 50 kg og plages sjelden av migrene. Og ved vektnedgang så har jeg gått kurs på sykehus . Å legen der sa at vekt nedgang kan redusere migrene. 

Jo, men poenget mitt er at hun ikke er så tykk at hun trenger sykehusoppfølging for alvorlig/dødelig fedme.

Og for de fleste er ikke vekt en faktor ihht forskningen på årsaker. 

Det er ikke en vanlig del av behandling for kronisk migrene. 

Har man 50+ kilo over normalvekt/lett overvekt er man jo i en annen skala enn normalbefolkningen i Norge rent statistisk.

Kjenner til flere det ikke hjalp for, men du og de utgjør ikke alle rammede. 

Endret av AprilLudgate
Skrevet
AprilLudgate skrev (9 timer siden):

Jo, men poenget mitt er at hun ikke er så tykk at hun trenger sykehusoppfølging for alvorlig/dødelig fedme.

Og for de fleste er ikke vekt en faktor ihht forskningen på årsaker. 

Det er ikke en vanlig del av behandling for kronisk migrene. 

Har man 50+ kilo over normalvekt/lett overvekt er man jo i en annen skala enn normalbefolkningen i Norge rent statistisk.

Kjenner til flere det ikke hjalp for, men du og de utgjør ikke alle rammede. 

Nei det gjør jeg ikke . Men du la det jo fram som at det ikke hjelper. Å jo det hjelper. Å jeg var mindre en aurora man må nødvendigvis ikke være dødelig overvekt for å få hjelp av sykehuset! Jeg fikk hjelp fordi jeg ba  om det.  Da har du null peiling på overvekt. Overvekt er så mye dypere enn mat og latskap for mange.  Så hvis du tror at man må være så stor for å få hjelp av sykehuset så tat du feil. Jeg var heller ikke 50 over normal vekt. 

Jeg søkte om slanke operasjon også men var for liten. Så man kan fint få hjelp av sykehuset uten å være dødelig overvekt. 

• Nyttig 6
Skrevet

Tråden er ryddet for hets. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Sett første episode av 16ukers helvete nå. Da fikk hun jo virkelig høre hvor ille ting er. Så håper for hennes del at hun klarer å holde på livsstilsendringen sin for det er livsviktig. Det som ble sagt på 16ukers helvete bør virkelig både skremme og motivere henne.

Jeg heier hvertfall på henne og håper hun klarer å fortsette med vektnedgangen.

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
hubbabubba00 skrev (11 timer siden):

Sett første episode av 16ukers helvete nå. Da fikk hun jo virkelig høre hvor ille ting er. Så håper for hennes del at hun klarer å holde på livsstilsendringen sin for det er livsviktig. Det som ble sagt på 16ukers helvete bør virkelig både skremme og motivere henne.

Jeg heier hvertfall på henne og håper hun klarer å fortsette med vektnedgangen.

Nå har jeg sett episoden også og formen er helt krise. Får bare gått en vei for henne nå👍

Endret av Durancell
  • Liker 3
Skrevet

Heier på henne! 🤗😊

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...