Coco71 Skrevet 14. november #821 Skrevet 14. november Halshugd?! Den var ny. Gjør som du vil for meg, jeg lurer på hvorfor du er her inne for å forsvare?! Men for all del, forsvar det du ønsker du.. virket for meg som en person som ofte blir fornærmet på andre sine vegne og som ønsker å bli sett på som bedre enn andre. Ingen her inne er mobbere .. 1
Tiara07 Skrevet 14. november #822 Skrevet 14. november (endret) Coco71 skrev (28 minutter siden): Halshugd?! Den var ny. Gjør som du vil for meg, jeg lurer på hvorfor du er her inne for å forsvare?! Men for all del, forsvar det du ønsker du.. virket for meg som en person som ofte blir fornærmet på andre sine vegne og som ønsker å bli sett på som bedre enn andre. Ingen her inne er mobbere .. Halshugd i hermetegn… De fleste forstår den! Og jeg lurer på hvorfor du har så stort behov for å kritisere! Jeg forsvarer ikke alt A gjør, langt i fra, men når du ber folk som forsvarer henne om å gjøre det andre steder, det reagerer jeg på! For hvilken rett har kritikere foran andre på et diskusjonsforum? Og jeg er ikke en person som «ofte» blir fornærmet» på andres vegne… 😂 Hvor klarer du å ta det fra ut fra mitt ene svar hvor jeg mener at alle bør kunne diskutere her inne, og ikke kun kritikere? Og jo, det er mobbere her inne som MÅ kritisere vekt, pusting osv, enten du lukker øynene for det eller rett og slett ikke forstår det Hvorfor er du så opphengt i A? Alle siste innlegg fra deg handler om henne og din kritiske mening mot henne…. Endret 14. november av Tiara07 1
Sammy! Skrevet 14. november #823 Skrevet 14. november De fleste klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Jeg har et svært kritisk blikk på de fleste influencere, men jeg kan godt gi cred der jeg føler det er fortjent. Kvinneguiden er så vidt meg bekjent, ikke et forum utelukkende for å kritisere og slenge dritt. Og helt ærlig, jeg syns det fordummer diskusjonen å anklage de som gir noe form for støtte for å være venninne av influenceren. 4
Full kontroll Skrevet 17. november #825 Skrevet 17. november Er ikke Aurora veldig mye "live" i forhold til innhold - progresjon, i "serien", deltagelse fra hvilke trenere, vi ser også noen av utviklingen til de andre ++, skal ikke dette være "spennende" å følge med på, når det vises på Tv'n i januar? Mettet litt nå jeg 3
Durancell Skrevet 17. november #826 Skrevet 17. november Full kontroll skrev (12 minutter siden): Er ikke Aurora veldig mye "live" i forhold til innhold - progresjon, i "serien", deltagelse fra hvilke trenere, vi ser også noen av utviklingen til de andre ++, skal ikke dette være "spennende" å følge med på, når det vises på Tv'n i januar? Mettet litt nå jeg Er ikke så mye en ser akkurat da. Korte glimt. Vanskelig å se hvor mye hun har gått ned da hun fortsatt skjuler kroppen i alle mulige posisjoner. 4
Full kontroll Skrevet 17. november #827 Skrevet 17. november Durancell skrev (18 minutter siden): Er ikke så mye en ser akkurat da. Korte glimt. Vanskelig å se hvor mye hun har gått ned da hun fortsatt skjuler kroppen i alle mulige posisjoner. Vet vi bare ser "5 min à 5 timer" pr.dag, men sammenlagt syns jeg å danne meg et greit bilde av henne i allefall 😕 Ja, hun kan disse "positurteknikkene" 2
RandiO Skrevet 17. november #828 Skrevet 17. november Det er faktisk flaut hvordan hun poserer. Totalt to ulike personer når hun tar bilder kontra når hun går ute og snakker til kamera. 5
Durancell Skrevet 17. november #829 Skrevet 17. november RandiO skrev (1 minutt siden): Det er faktisk flaut hvordan hun poserer. Totalt to ulike personer når hun tar bilder kontra når hun går ute og snakker til kamera. Ikke så lett å posere seg tynnere i bevegelse. Ser hun har samme bloggerfot som HD. Må stå med beina én meter fra hverandre for å få lårene fra hverandre. 4
Lillemor1982 Skrevet 17. november #830 Skrevet 17. november Durancell skrev (1 time siden): Ikke så lett å posere seg tynnere i bevegelse. Ser hun har samme bloggerfot som HD. Må stå med beina én meter fra hverandre for å få lårene fra hverandre. Står som de har driti i buksa for å illustrere thigh-gap 🐷🐷 6
Tiara07 Skrevet 18. november #831 Skrevet 18. november (endret) Durancell skrev (14 timer siden): Ikke så lett å posere seg tynnere i bevegelse. Ser hun har samme bloggerfot som HD. Må stå med beina én meter fra hverandre for å få lårene fra hverandre. Trist med slike kommentarer 😕 Endret 18. november av Tiara07 4 2
MiominMio Skrevet 18. november #832 Skrevet 18. november Tiara07 skrev (34 minutter siden): Trist med slike kommentarer 😕 Enig og så kaller de det "konstruktiv" tilbakemelding. Jadda 3 2
Måne Rampelyset Skrevet 18. november #833 Skrevet 18. november Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin.
Kosetosta Skrevet 21. november #834 Skrevet 21. november Tenk å ikke bli semifinalist i Vixen i år da.. kanskje ikke det var så lurt å redigere seg slankere.. 2 6
Full kontroll Skrevet 22. november #836 Skrevet 22. november Livetskjer skrev (54 minutter siden): Er hun ikke sammen med kjæresten sin mer? Hvis jeg har forstått dette rett så holder han (også) på med ett opplegg - livstilendring ( ikke Tv) , og ønsker ikke " vises" før han er ferdig / opplegg avsluttet men alt som har med 16ukers er vel hennes " one man's show " 1
Livetskjer Skrevet 22. november #837 Skrevet 22. november Full kontroll skrev (12 minutter siden): Hvis jeg har forstått dette rett så holder han (også) på med ett opplegg - livstilendring ( ikke Tv) , og ønsker ikke " vises" før han er ferdig / opplegg avsluttet men alt som har med 16ukers er vel hennes " one man's show " Åja😃😃😃
RandiO Skrevet 25. november #838 Skrevet 25. november Merkelig stille fra henne for tiden. Er det pga ingen nominasjoner til Vixen mon tro… 1 1
loveless Skrevet 30. november #839 Skrevet 30. november Kom innom henne på utforsk, hun ser jo så bra ut! Og jogget rundt sognsvann, jeg ble imponert. Stå på Aurora 🤩 7 2
Hyachint31 Skrevet 30. november #840 Skrevet 30. november Så Per Sandberg la ut noe om at 16 ukers var inne i sin siste uke før helgen , så nå er vel straks tv innspillingen over. Hun har helt tydelig vært flink, og ønsker henne lykke til videre nå når jobben virkelig begynner. Litt mer «alene» når alt er over, og man skal finne sin balanse i hverdag med jobb og alt. Håper på mer variasjon i kanalen hennes , og at innholdet ikke bare blir som det har vært de siste månedene. For det blir kjedelig på sikt. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå