Durancell Skrevet 11. oktober #781 Skrevet 11. oktober sushi92 skrev (8 minutter siden): Heller latter enn å sitte å være bitter🤭 Ja, bedre for henne det så klart.
Tiara07 Skrevet 11. oktober #782 Skrevet 11. oktober Durancell skrev (6 timer siden): Ser det fortsatt er gapskratting på 16 ukers også. Mulig det forsvinner i takt med vekta.. Hjelpes…..
Gjest Glufseguri Skrevet 12. oktober #783 Skrevet 12. oktober (endret) Temmelig råfrekt å be folk nominere henne i en kategori på Vixen awards igjen med tanke på oppførselen hennes etter forrige pris og redigering… Endret 12. oktober av Glufseguri Leste feil; hun bad ikke om å bli nominert til årets forbilde igjen
RandiO Skrevet 12. oktober #784 Skrevet 12. oktober Sorry, Aurora. Forbilder redigerer seg ikke tynnere på kroppspositive bilder. 5 4
RandiO Skrevet 25. oktober #785 Skrevet 25. oktober Nå poseres det heftig for å se tynnest mulig ut…. Halsen går snart ut av ledd 2 6
Coco71 Skrevet 25. oktober #786 Skrevet 25. oktober (endret) Hahhaaa nå måtte jeg le.. Tenkte det samme 😅 Kudos til henne som orker - pga tv/filming, men herlighet, man ser at du har gått ned Aurora - og det er veldig bra! Men come on, du trenger ikke strekke hals, ben og ja alt som er.. Du er bra nok som du er akkurat nå.. Om 14 dager og du er ned 5 kg, ja da er du også bra nok.. Du viser bare alle sammen at du er ikke happy med utseende ditt, som overvektig.. Mange som ikke er overvektige er heller ikke så happy med sitt utseende, men det er ikke nødvendig å gjøre seg bedre enn man er.. Vi er alle oppegående mennesker som ser hva du holder på med. For ikke å snakke om forbilde for din egen datter. Må hun også stå og posere slik på sine bilder/tiktok for å være bra nok?! Dessuten, det er noe trist med en mamma som er så opptatt av sitt eget utseende og vise vektnedgang at hun ber barna ta bilder på Samson når de skal ha en hyggelig kafe date. Drep meg om jeg hadde posert foran mine jenter under et kafe besøk. Da skal jeg være mamma og kun ta bilder av de! Skjepings, Aurora!! Endret 25. oktober av Coco71 6 3
Durancell Skrevet 25. oktober #787 Skrevet 25. oktober RandiO skrev (54 minutter siden): Nå poseres det heftig for å se tynnest mulig ut…. Halsen går snart ut av ledd Ikke verst at man ser halsen da. Det er mange år siden. 6
Armarillo Skrevet 25. oktober #788 Skrevet 25. oktober Durancell skrev (42 minutter siden): Ikke verst at man ser halsen da. Det er mange år siden. Slutt med sånt! Det er fryktelig unødvendig. 17 5
Durancell Skrevet 25. oktober #789 Skrevet 25. oktober Armarillo skrev (15 minutter siden): Slutt med sånt! Det er fryktelig unødvendig. Det er jo derfor hun strekker halsen på den måten. Vi ser halsen din Aurora👊 5
cerruti Skrevet 25. oktober #790 Skrevet 25. oktober Jeg tror hun nå endrer seg fra å være en influenser som vil godta seg som du er, til å bli en som vil se så tynn som mulig ut, filme trening hver dag. filme at hun ikke spiser bolle, lager små porsjoner osv. 1
Tiara07 Skrevet 27. oktober #791 Skrevet 27. oktober (endret) Armarillo skrev (På 25.10.2025 den 18.48): Slutt med sånt! Det er fryktelig unødvendig. Enig! Vekten går an å gjøre noe med, men dumskap og mobbingen til enkelte her inne er det verre med Endret 27. oktober av Tiara07 9 1
Full kontroll Skrevet 2. november #792 Skrevet 2. november (endret) Hvor langt ut i 16 ukers er de? Sikkert merkbar endringer innvendig, for jeg kan ikke se at hun har endret seg utvendig....( sammenlignet bilder, 3 mnd siden - nå ) dèt må da være demotiverende, tenker jeg......Uansett så læres det nok gode prinsipper til etterfølgelse, + for at hun står på, legger inn innsats for egen livsstilsendring Endret 2. november av Full kontroll 1
Harehopp33 Skrevet 2. november #793 Skrevet 2. november Full kontroll skrev (3 timer siden): Hvor langt ut i 16 ukers er de? Sikkert merkbar endringer innvendig, for jeg kan ikke se at hun har endret seg utvendig....( sammenlignet bilder, 3 mnd siden - nå ) dèt må da være demotiverende, tenker jeg......Uansett så læres det nok gode prinsipper til etterfølgelse, + for at hun står på, legger inn innsats for egen livsstilsendring Jeg ser det godt! Flink er hun 7 1
Melkebart1 Skrevet 3. november #794 Skrevet 3. november Harehopp33 skrev (4 timer siden): Jeg ser det godt! Flink er hun Jeg og! Mye mindre ansikt, og ser det godt på magepartiet og. Syns det er kjempebra jobba! Blir veldig spennende å følge med på☺️ 7
Full kontroll Skrevet 3. november #795 Skrevet 3. november (endret) Harehopp33 skrev (7 timer siden): Jeg ser det godt! Flink er hun Fint, jeg skal se bedre etter, syns bare poseringer (og håret ,ja 😛 ) gjemmer "virkeligheten") ;mm, ingen tvil om at hun står på- kjempeflink !! 👏💪🏻 Endret 3. november av Full kontroll 2
RandiO Skrevet 3. november #796 Skrevet 3. november Det synes veldig godt at hun er med på dette greiene. Bra for henne. Men hun burde droppet det lange lyse håret. Mye mer classy og finere med det korte. 4
gladidag Skrevet 3. november #797 Skrevet 3. november Heier på Aurora og kampen for bedre helse. Har faktisk begynt å følge litt mer med på henne nå pga livsstil endringen. Er i en fase med endring selv og syns det er motiverende å se andre i samme situasjon . 5
Livetskjer Skrevet 3. november #798 Skrevet 3. november Harehopp33 skrev (19 timer siden): Jeg ser det godt! Flink er hun Hun gikk ned 45kg for flere år siden så hun klarer nok det denne gangen også😃 2
Skogstrolle Skrevet 3. november #799 Skrevet 3. november Det vanskeligste er ikke å gå ned alle de kiloene, men å holde vekta 🙄 1 3
gladidag Skrevet 3. november #800 Skrevet 3. november Skogstrolle skrev (1 time siden): Det vanskeligste er ikke å gå ned alle de kiloene, men å holde vekta 🙄 Oh yes! Det er der utfordringen virkelig ligger☺️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå