Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Durancell skrev (46 minutter siden):

Var det ikke så gøy å være gladtjukk lenger🤷‍♀️

Altså er det galt at hun ønsker gå ned i vekt og nå ? Hun får jo pes for alt - enten så er hun for glad tjukk og så er det jammen feil at hun er med på slankeprogram og nå.......

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
MiominMio skrev (9 minutter siden):

Altså er det galt at hun ønsker gå ned i vekt og nå ? Hun får jo pes for alt - enten så er hun for glad tjukk og så er det jammen feil at hun er med på slankeprogram og nå.......

Jeg tviler på at det er samme personer som mener begge deler… Dette er et forum hvor mange stemmer kommer hulter til bulter. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (1 minutt siden):

Jeg tviler på at det er samme personer som mener begge deler… Dette er et forum hvor mange stemmer kommer hulter til bulter. 

Det er sant og da er det greit at alle ikke er en flokk som sier det er greit å ta henne for det også. Ser at hun har fått en del krasse og vemmelige tilbakemeldinger her inne og det er kun ved å gløtte innom et par ganger. 

Skrevet
Durancell skrev (1 time siden):

Var det ikke så gøy å være gladtjukk lenger🤷‍♀️

Eller hun kanskje må gjøre noe pga helse?

• Liker 4
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Burde vært tatt tak i for mange år siden, men hun har jo ikke hatt noe problem med vekta( ifølge henne selv). Hadde det ikke vært for den overdrevne gapskrattinga hennes i alle settinger, så kanskje en kunne trodd litt på henne. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Durancell skrev (29 minutter siden):

Burde vært tatt tak i for mange år siden, men hun har jo ikke hatt noe problem med vekta( ifølge henne selv). Hadde det ikke vært for den overdrevne gapskrattinga hennes i alle settinger, så kanskje en kunne trodd litt på henne. 

Er nok noe hun forteller seg selv fordi hun ikke har evnet å holde på trenings- og matrutiner før. Men nå «må» hun jo, både fordi hun følges opp og ikke vil tape ansikt på tv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Rart at hun ikke har promotert det i noen kanaler enda. Skulle nesten tro hun syns det er pinlig å være så dobbeltmoralsk. 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Durancell skrev (8 timer siden):

Hun har kanskje ikke hatt noen problemer med det, før kanskje hun har fått en beskjed av legen? De fleste gjør ikke noe med livsstil før de får beskjed av lege…. Og de fleste trives med den de er, så lenge de føler seg friske. Mange tynne som også går på en smell der. Hun har garantert levd helt fint med utseende sitt, selv om andre, her inne, har sett skikkelig ned på henne, slengt drit osv, fordi de tror de er så mye bedre :) 

Synes det er bra at hun må prøver å endre livsstil. Det er langt fra så enkelt som mange av bedreviterne her inne tror. Man bør heie på folk som prøver å endre livsstil, i stedet for å prøve å trykke dem ned i gjørma og sitte på dem etterpå, slik at de ikke kommer opp igjen! Mange slemme folk her inne som «tar» henne kun fordi hun er overvektig! Ser det generelt på forumet, at enkelte folk sliter med vranglære som har satt seg fast, og kritiserer overvektige over en lav kam, intens å vite hvordan de har det! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (4 timer siden):

Rart at hun ikke har promotert det i noen kanaler enda. Skulle nesten tro hun syns det er pinlig å være så dobbeltmoralsk. 🤷🏼‍♀️

Herlighet….

Skrevet (endret)

Feil sitering. 

Endret av Tiara07
Skrevet
RandiO skrev (5 timer siden):

Hun har lagt ut om det på snap😊

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
MiominMio skrev (På 2.10.2025 den 9.44):

Enig i det du påpeker her generelt.

Jeg mener ikke hun trenger å være noe som helst, MEN - 16ukers helvete er et realt drittprogram type diet culture.

Og det klinger dårlig for alle som ønsker stå imot selve slankeindustrien og usunne metoder. 

Jeg tror deltakerne får såpass greit betalt at det er vanskelig å takke nei 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiara07 skrev (På 2.10.2025 den 9.58):

Da drar man på overvektsklinikk, ikke 16ukers helvete.

All forskning viser at den metodikken ikke funker for det overveldende flertall. 

Gjest Glufseguri
Skrevet

Jeg gjentar meg selv da mitt innlegg siterte et slettet innlegg;

Nesten så jeg håper hun filmet da redigeringen ble avslørt.

Jeg er fortsatt blokkert etter å ha spurt hvorfor hun redigerte seg selv ; ikke noe hets eller hat men kun et spørsmål.

Hun sa selv på Snap at hun begynte med denne endingen i november; har hun redigert seg selv samtidig?

Hun sier hun ikke har mottatt noe kritikk for sin deltagelse men kanskje fordi alle de som ville gitt en konstruktiv (aka hat for influencers) er blokkert?😏

Skrevet
AprilLudgate skrev (54 minutter siden):

Da drar man på overvektsklinikk, ikke 16ukers helvete.

All forskning viser at den metodikken ikke funker for det overveldende flertall. 

Det er mange måter å få hjelp på. 

Skrevet

Du kan ikke sitte å fortelle meg at en person 100 kg+ er fornøyd og tilfreds i egen kropp. Hun har kanskje funnet seg til rette i den og akseptert den, men det er ikke det samme som å være fornøyd. 

Det ér tungt å være tung. Uansett hvordan man vrir og vender på det. Og jo lengre man utsetter livsstilsendringen, jo vanskeligere blir det. Ingen VIL være sykelig overvektige, det nekter jeg og tro. 

Hun har derimot vært helt fantastisk til å kle seg og har utad vist stor selvtillit og det er fint! Men jeg har full forståelse for at hun vil ned. Ikke helt enig i framgangsmåten da jeg synes den tilnærmingen er helt idioti, men you do you! Jeg heier i allefall! 

• Nyttig 4
Skrevet
Tiara07 skrev (15 timer siden):

Det er mange måter å få hjelp på. 

16 ukers helvete bruker en metodikk som ifølge evidensbasert forskning ikke bare er uvirksom på sikt - men også medfølger høy risiko for å utvikle spiseforstyrrelser. 

Rettere sagt 1 av 4 utvikler spiseforstyrrelser. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (20 timer siden):

16 ukers helvete bruker en metodikk som ifølge evidensbasert forskning ikke bare er uvirksom på sikt - men også medfølger høy risiko for å utvikle spiseforstyrrelser. 

Rettere sagt 1 av 4 utvikler spiseforstyrrelser. 

Referanse til denne forskningen?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...