Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Vettu det ser faktisk redigert ut ! Armer og fingre og overkropp ser mye «slankere « ut  . Det jeg ikke forstår er hvorfor har hun plutselig begynt å redigere bildene sine ? Eller har hun gjort det før også ? 

Hadde aldri tenkt over det - hadde det ikke vært for den hånden 😅 

men ja, jeg syns det ser redigert ut.. har aldri fulgt henne, bare gløtter innom når hun dukker opp innimellom, så om hun har drevet med det før vet jeg ikke.. men tenker at den årets forbilde(?) kan annulleres om det er sånn hun driver på… 

• Liker 2
Skrevet

Synes også det ser ut som en slags kant rundt armen liksom?

Skrevet
Fnug skrev (Akkurat nå):

Hadde aldri tenkt over det - hadde det ikke vært for den hånden 😅 

men ja, jeg syns det ser redigert ut.. har aldri fulgt henne, bare gløtter innom når hun dukker opp innimellom, så om hun har drevet med det før vet jeg ikke.. men tenker at den årets forbilde(?) kan annulleres om det er sånn hun driver på… 

Jeg ser ikke sånt jeg , men når jeg ble obs på det nå synes jeg det var litt suspekt . Jeg har sagt det før og gjentar meg selv ! Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor eller hvordan hun er et forbilde .. Men skjønner at noen liker at hun og MH osv ofte gjentar at man skal elske seg selv ….. Jwg trenger ikke noen influenser uansett størrelse på kropp /plattformen de har /antall følgere osv osv for å fortelle meg om jeg skal like/elske meg selv med den størrelsen jeg har , eller at jeg har «lov « å spise i dag selv om jeg spiste for mye i går … Den eneste jeg digger nå er Henrik Troy …

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Men nå er det nye badebilder og videoer ! Så da tenker hun vel at snart er dette glemt ?! Og ikke fornøyd med underholdningen i Zzyden heller nei ! Nei men da blir det jo karma det da kanskje ? Tror vi er noen som ikke synes du heller lever helt opp til forventningene ! Og synes kanskje du bare er en sånn zzyden influenser og ikke helt « god nok « du kaster stein i glasshus nå frøken «årets forbilde « Skulle ikke alle være gode nok som de er osv ? …..

• Liker 6
Skrevet

Er det noen som vet cirka hvor høy Aurora er? Av og til virker hun lav og av og til virker hun «høy».

Synes hun er flink til å kle seg, og kunne tenkt meg å kopiert enkelte stiler, men tror jeg er altfor lav. 

Skrevet
Tilia77 skrev (16 minutter siden):

Er det noen som vet cirka hvor høy Aurora er? Av og til virker hun lav og av og til virker hun «høy».

167 cm i følge Tise profilen hennes 

• Nyttig 1
Skrevet
Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Såpass høy, det hadde jeg ikke trodd.  Ok, tusen takk😊

Skrevet
Tilia77 skrev (5 timer siden):

Synes hun er flink til å kle seg, og kunne tenkt meg å kopiert enkelte stiler, men tror jeg er altfor lav. 

Hun virker nok bare lavere fordi hun er så bred, også har hun sikkert redigert seg tynnere på bildene hvor hun ser høyere ut 🥲

• Liker 5
Skrevet
Glufseguri skrev (På 19.7.2025 den 13.42):

Kan umulig stemme. Har sett hun i virkeligheten flere ganger pga bosted, og hun er lav, så ville beregnet at hun var lavere enn det. Men mulig det er bredden som lurer øyet. Hun redigerer og pynter på mye, pluss at hun er god med vinkel og lys på selfier. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...