Sommer48 Skrevet 23 timer siden #621 Skrevet 23 timer siden RandiO skrev (36 minutter siden): Slipper hun virkelig unna? Tror folk følger med på hva hun legger ut etter den blemma av en redigering🫣 Synd jeg likte dama, men etter det går hun samme vei som mange andre tåpelige influensere.. 😑 3
Kosetosta Skrevet 18 timer siden #622 Skrevet 18 timer siden Ser hun blokkerer folk som stiller spørsmål ang «redigeringen/gjøre seg tynnere»! Aå jævla pinglig! 4 3
Sommer48 Skrevet 17 timer siden #623 Skrevet 17 timer siden Kosetosta skrev (45 minutter siden): Ser hun blokkerer folk som stiller spørsmål ang «redigeringen/gjøre seg tynnere»! Aå jævla pinglig! Hun burde bli fratatt den Vixen prisen, hun står ikke for hvem/hva hun er…. Stor skam for alle som har sett opp til henne😤 3
Glufseguri Skrevet 17 timer siden #624 Skrevet 17 timer siden Nå kom novellen på story om hvor utbrent etc hun er🙄 4
Sommer48 Skrevet 16 timer siden #625 Skrevet 16 timer siden Glufseguri skrev (Akkurat nå): Nå kom novellen på story om hvor utbrent etc hun er🙄 Yeh… right…. Stikk hodet i sanden og tro alt går over…. NEI Aurora dette er ikke bra, du har følgere som ser opp til deg, ta ansvar for hva/hvem du er… ikke klag når det passer deg!!!!! 4 1
Glufseguri Skrevet 16 timer siden #626 Skrevet 16 timer siden Kosetosta skrev (1 time siden): Ser hun blokkerer folk som stiller spørsmål ang «redigeringen/gjøre seg tynnere»! Aå jævla pinglig! Rakk du å se hva de skrev?
cerruti Skrevet 10 timer siden #627 Skrevet 10 timer siden Ja, hvis dette er pga det noen skriver om i tråden, så er det skuffende ja. Opphøyer seg selv egentlig og narrativet passer perfekt inn i debatten som raser rundt influenserne. Det hele etterfølges selvsagt av at «enhver må velge sin vei» - sånn for å være sikker på å ikke støte noen «kolleger.»
Kosetosta Skrevet 10 timer siden #628 Skrevet 10 timer siden Glufseguri skrev (6 timer siden): Rakk du å se hva de skrev? Hadde spurt henne om det Henrik Troy la ut på insta ang redigering var sant. Ble blokka tvert. 1
Ikkekokkendin Skrevet 9 timer siden #629 Skrevet 9 timer siden Flere må spørre henne på insta! Eller tipse noen som kan oute henne! Bildebeviset finnes jo. 2
Isola2 Skrevet 9 timer siden #630 Skrevet 9 timer siden Glufseguri skrev (7 timer siden): Nå kom novellen på story om hvor utbrent etc hun er🙄 Ikke bare utbrent, men hinsides utbrent. Mye mer utbrent enn oss vanlige dødelige faktisk. Hinsides. Det eneste som er hinsides her er fokuset..meg meg meg, meg har det mye verre enn alle andre. Stakkars meg. For et nepeskrell av et menneske! 4 1
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #631 Skrevet 9 timer siden Ikkekokkendin skrev (14 minutter siden): Flere må spørre henne på insta! Eller tipse noen som kan oute henne! Bildebeviset finnes jo. Det samme pisset hver gang ikke ting går hennes vei …. Det blir jæskla avslørende og kjedelig i lengden . Har aldri skjønt hvorfor hun er et forbilde og har vel også tenkt at dette influenserstyret nok ikke er noe for henne . Det er jo et skritt frem og tretten tilbake hver eneste gang . Mistenker at hun egentlig bare ville bli kjent . 2 2
Shila90 Skrevet 7 timer siden #632 Skrevet 7 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Det samme pisset hver gang ikke ting går hennes vei …. Det blir jæskla avslørende og kjedelig i lengden . Har aldri skjønt hvorfor hun er et forbilde og har vel også tenkt at dette influenserstyret nok ikke er noe for henne . Det er jo et skritt frem og tretten tilbake hver eneste gang . Mistenker at hun egentlig bare ville bli kjent . For meg har det alltid virket som hun er ute etter mest mulig spons og penger.. 💰 Ønsket om å bli kjent som sin far. Ho er so far away.. 2 1
Glufseguri Skrevet 7 timer siden #633 Skrevet 7 timer siden (endret) Hun må jo vokte kommentarfeltet nå, så slitsomt på ferie😏 Endret 7 timer siden av Glufseguri 1 3
Nillani Skrevet 5 timer siden #634 Skrevet 5 timer siden Glufseguri skrev (1 time siden): Hun må jo vokte kommentarfeltet nå, så slitsomt på ferie😏 Å hun som ikke scroller på telefonen nå i ferien.. det skrev hun i "synessyndpåmegselv" teksten på snap 🤔🙈 3 2
JojoMoyes Skrevet 3 timer siden #635 Skrevet 3 timer siden Nillani skrev (2 timer siden): Å hun som ikke scroller på telefonen nå i ferien.. det skrev hun i "synessyndpåmegselv" teksten på snap 🤔🙈 Yea right ! Selv om hun ikke legger ut ting så er nok trynet for det meste i tlf uansett … 1
Fnug Skrevet 3 timer siden #636 Skrevet 3 timer siden Er det bare meg som stusser litt på den hånda som hun støtter seg på steinen med, på siste bildet i karusellen hennes? kan godt være det bare er vinkelen eller noe altså - bare syns den så snodig ut… 🤷🏼♀️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå