Livetskjer Skrevet 1. mai #581 Skrevet 1. mai Full kontroll skrev (På 24.4.2025 den 14.11): Ser ut som A suuuger energien ut av Kine, A vil skinne , ikke bare i væremåte, men også i tale.....slitsomt å høre på , jenter som leker voksne, innimellom høres hun slik ut ... :p Kine oppleves noen erfaringer og år eldre, ambisjoner for egen helse har hun også Hørte på de to første episodene…. Orker ikke flere … Virker som A er sjefen og «intervjuer» hun medprogramlederen 2
Måne Rampelyset Skrevet 18. mai #583 Skrevet 18. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 1
Embla82 Skrevet 23. mai #584 Skrevet 23. mai Coco71 skrev (På 25.1.2025 den 22.49): Vet!! Drittlei!! Høre på den jevnlige klagingen, dag etter dag! Mange bruker for faen bleier på jobb for å klare jobben sin, mange har syke barn, kreftsyke ektefeller og GÅR PÅ JOBB!!! Vi alle GÅR PÅ JOBB .. Og ikke en «jobb» der du kan velge å stå opp kl 10 for du er sliten, nei vi må opp 7.. Helt ærlig, tror alle de som er arbeidsledig, arbeidsufør, influensere etc at VI SOM GÅR PÅ JOBB HVER DAG ALDRI HAR VONDTER, eller er deprimerte eller syke?! Vi er det men vi kan ikke kjenne etter!!!!! Noen må jobbe i dette landet og bidra!!!! Folk som er ufør har ofte gått på jobb hver dag med sykdom i lang tid før de ble uføre, så de vet veldig godt. Sannsynligvis bedre enn deg. Jeg hadde en alvorlig kronisk sykdom i nesten 20 år før jeg ble ufør. Har jobbet mer enn fulltid. Hatt mye smerter. Mye feber. Brukt veldig mye helg og ferie på å ligge rett ut. Jeg kan være enig i ranten din ellers, men å sammenligne uføre og influensere var litt bomskudd. 3 5 3
Bondi Skrevet 28. mai #585 Skrevet 28. mai Livetskjer skrev (På 1.5.2025 den 9.40): Hører på podcasten hun gjester med Helle. Der sier hun at hun startet som influenser når hun hadde fått siste barnet…. Det stemmer jo ikke…. Hun startet å blogge for veldig mange år siden …. Når hun hadde blitt så tynn… rart!!! Jeg reagerte på det samme. Men hun vil nok aller helst at det skal forbli glemt fordi det blir litt flaut når hun nå fronter at hun er så selvsikker og stolt som pluss size-dame. 2 1
hvaduikkeser Skrevet 28. mai #586 Skrevet 28. mai Hun bør i hvert fall slutte å fylle på leppene sine. Ser ikke bra ut. 5
Ikkekokkendin Skrevet 28. mai #587 Skrevet 28. mai Frøken «elskdegselvuansettstørrelse» reklamerer nå for kaloritellingsapp. 5
Måne Rampelyset Skrevet 29. mai #588 Skrevet 29. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Livetskjer Skrevet 30. mai #589 Skrevet 30. mai Bondi skrev (På 28.5.2025 den 14.45): Jeg reagerte på det samme. Men hun vil nok aller helst at det skal forbli glemt fordi det blir litt flaut når hun nå fronter at hun er så selvsikker og stolt som pluss size-dame. Jeg også reagerte på den der. Hun var blogger leeenge før hun møtte mann og fikk barn nr2. Da var hun opptatt av å gå ned i vekt og ble vel også relativt tynn… hun glemte det kanskje 😉 3
Harehopp33 Skrevet 1. juni #590 Skrevet 1. juni Så fin hun var i den kjolen.Hun har jo også plutselig blitt veldig mye slankere..🤔 1
cerruti Skrevet 1. juni #591 Skrevet 1. juni Harehopp33 skrev (2 timer siden): Så fin hun var i den kjolen.Hun har jo også plutselig blitt veldig mye slankere..🤔 Hun reklamerer jo for kaloritellings-app(så da må vi anta at hun er anstendig nok overfor følgerne sine til å bruke det og ikke noe annet veldig mange bruker i disse dager……) 3
Lillemor1982 Skrevet 1. juni #592 Skrevet 1. juni cerruti skrev (1 time siden): Hun reklamerer jo for kaloritellings-app(så da må vi anta at hun er anstendig nok overfor følgerne sine til å bruke det og ikke noe annet veldig mange bruker i disse dager……) Tipper hun bruker begge deler. Hun er også ekspert på å posere seg tynnere. Det ser man fort om man har sett henne irl 1 2
Ikkekokkendin Skrevet 8. juni #593 Skrevet 8. juni Aurora er vel den siste man tar selvbruningstips fra. Hun ser jo konstant ut som hun har dritt på hendene. 5 1
hvaduikkeser Skrevet 8. juni #594 Skrevet 8. juni Ikkekokkendin skrev (7 minutter siden): Aurora er vel den siste man tar selvbruningstips fra. Hun ser jo konstant ut som hun har dritt på hendene. Og en liter brunkrem i ansiktet. 3 1
Purple Diamond Skrevet 14. juni #595 Skrevet 14. juni hvaduikkeser skrev (På 8.6.2025 den 19.25): Og en liter brunkrem i ansiktet. Ja, fy søren, ser ut som hun har et tjukt lag i ansiktet av diverse produkter! Utrolig lite naturlig 😵💫 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå