Gå til innhold

Aurora Hoff

mumrikk1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mariie skrev (4 timer siden):

Har noen hørt podcasten?

Nei og kommer heller ikke til å gjøre det ! Men så en overskrift og fikk bekreftet som jeg mistenkte at de snakker om å være feit  i en ab de første episodene .

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (11 minutter siden):

Nei og kommer heller ikke til å gjøre det ! Men så en overskrift og fikk bekreftet som jeg mistenkte at de snakker om å være feit  i en ab de første episodene .

Ja, men det må jo være lov. Håper de tar opp fordommer som overvektige møter i hverdagen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (1 time siden):

Ja, men det må jo være lov. Håper de tar opp fordommer som overvektige møter i hverdagen! 

Jeg følger henne ikke, men da hun kommer opp, deles små, sunne måltider. Slanker hun seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 minutter siden):

Jeg følger henne ikke, men da hun kommer opp, deles små, sunne måltider. Slanker hun seg? 

Hun bør jo absolutt det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (51 minutter siden):

Hun bør jo absolutt det.

Det er vel opp til henne? Lurte bare på om det var tema på kontoen hennes? For øvrig må jeg si at jeg ikke skjønner din type personlighet som må bry seg med andre menneskers vekt….

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Hun bør jo absolutt det.

Skjerp deg, du er utrolig opphengt i hva andre veier 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (53 minutter siden):

Det er vel opp til henne? Lurte bare på om det var tema på kontoen hennes? For øvrig må jeg si at jeg ikke skjønner din type personlighet som må bry seg med andre menneskers vekt….

Var du som lurte på om hun slanker seg, så du bryr deg jo du også.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (35 minutter siden):

Skjerp deg, du er utrolig opphengt i hva andre veier 

Hvor har jeg spurt etter vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 timer siden):

Ser ikke så ofte selv, men det ser ut som hun følger en diett, ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (41 minutter siden):

Hun stilte et spørsmål. Du kom med en mening. To forskjellige ting.

Endret av Tiara07
Omskriving
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (2 timer siden):

Hun bør jo absolutt det.

Det har hun vært veldig tydelig på at hun gir faen i andres oppfatning om.

Sitat: «la meg være tjukk i fred». 

JA HUN ER TJUKK OG VET AT HUN ER TJUKK. Og hun sier hun liker seg selv, og det får ikke du endret på. 

Sånn. Da trenger vi ikke prøve å dikte opp en rekke nye måter å si det vi og hun vet om utseende og vekt. 

Tynne folk kan spise en skikkelig feit burger med 17 lag ost, og tjukke folk kan spise en salat. 

Det går faktisk an 🤷‍♀️ Man kutter opp salaten, rører sammen, kjører gaffelen neddi og putter inn i nebb.

Sånn spiser også tjukke salat. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (13 minutter siden):

Det har hun vært veldig tydelig på at hun gir faen i andres oppfatning om.

Sitat: «la meg være tjukk i fred». 

JA HUN ER TJUKK OG VET AT HUN ER TJUKK. Og hun sier hun liker seg selv, og det får ikke du endret på. 

Sånn. Da trenger vi ikke prøve å dikte opp en rekke nye måter å si det vi og hun vet om utseende og vekt. 

Tynne folk kan spise en skikkelig feit burger med 17 lag ost, og tjukke folk kan spise en salat. 

Det går faktisk an 🤷‍♀️ Man kutter opp salaten, rører sammen, kjører gaffelen neddi og putter inn i nebb.

Sånn spiser også tjukke salat. 

Selvfølgelig sier hun at hun liker seg selv. Det er et forsvar. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvaduikkeser skrev (5 timer siden):

Jeg blåser i hva hun veier og spiser, men jeg var nysgjerrig på om hun hadde delt noe om det. Jeg trodde hun var fornøyd slik hun er. Jeg fat- shamer ingen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (43 minutter siden):

Jeg blåser i hva hun veier og spiser, men jeg var nysgjerrig på om hun hadde delt noe om det. Jeg trodde hun var fornøyd slik hun er. Jeg fat- shamer ingen. 

Hun har vist små porsjoner i lang tid men også for store porsjoner av f eks kjøleskapsgrøt osv til at det ser ut som slanking . Viste vel også 1 eller 2 treningsøkter for en tid tilbake . Men jeg vet ikke hva hun driver med ! Men at hun er et forbilde er jo helt tullerusk . Da tenker jeg spesielt på at hun har 2 døtre som da prentes inn med at dette er greit/normalt ! Men som en over her skriver hun liker seg selv og vil være feit i fred . Men skal likevel klage over at ikke samfunnet er tilrettelagt for feite folk . Ikke godt å si alt de mener burde tilrettelegges for gud og hvermann . Men ansvar for at man har blitt feit nei det skal man ikke ta 🤷🏼‍♀️ Og før noen angriper med fatshaming her igjen , så er det bare å google henne ! Hun har gått ned 45 kilo engang før på some og skulle «aldri  tilbake « spiseforstyrrelse vil jeg anta dette kalles ! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (8 timer siden):

Lurer på det samme. Hun er i hvert fall mer bevisst på å spise sunt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JojoMoyes skrev (46 minutter siden):

Hun har vist små porsjoner i lang tid men også for store porsjoner av f eks kjøleskapsgrøt osv til at det ser ut som slanking . Viste vel også 1 eller 2 treningsøkter for en tid tilbake . Men jeg vet ikke hva hun driver med ! Men at hun er et forbilde er jo helt tullerusk . Da tenker jeg spesielt på at hun har 2 døtre som da prentes inn med at dette er greit/normalt ! Men som en over her skriver hun liker seg selv og vil være feit i fred . Men skal likevel klage over at ikke samfunnet er tilrettelagt for feite folk . Ikke godt å si alt de mener burde tilrettelegges for gud og hvermann . Men ansvar for at man har blitt feit nei det skal man ikke ta 🤷🏼‍♀️ Og før noen angriper med fatshaming her igjen , så er det bare å google henne ! Hun har gått ned 45 kilo engang før på some og skulle «aldri  tilbake « spiseforstyrrelse vil jeg anta dette kalles ! 

Hun kan da umulig være så fornøyd med å være overvektig selv. Jeg husker også når hun gikk ned såpass mye, mener da å huske at hun dedikerte en hel blogg til det der hun spesifiserte hvor viktig det var for henne å være sunn fordi hun aldri trivdes med å være overvektig.

Endret av Bondi
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Hun har 2 barn som ikke skal oppleve at mamma hele tiden slanker seg. Fornuftig! Hun har gått ned 45 kilo en gang før. Dette har sannsynligvis vært via slanking og da også med påfølgende spiseforstyrrelser fordi å slanke seg er veldig vanskelig, og man kan liste seg selv i prøvingen og ty til drastiske tiltak. Kanskje hun nå prøver å unngå slanking, men prøver å gjøre en livsstilsendring over tid. I så fall fornuftig! At hun ønsker å «være feit i fred», betyr kanskje at hun ønsker å finne ut av ting selv, uten at idioter prøver å påvirke henne på en måte som a) Gjør henne deprimert b) Får henne til å føle seg verdiløs og dum som er overvektig c) Får henne til å ta drastiske valg som ikke er bra! 
At folk trigges så jævlig over at noen er overvektig, må være en diagnose i seg selv! Er skremt over hva «perfekte» folk klarer å lire av seg og prøver å gjemme seg bak at de ikke driver med fatshaming! Og at hun prenter inn i hodene på barna sine at det nærmest er «kult» å være overvektig? Nei, det er mange andre syke folk her ute som tydeligvis ikke er et godt forbilde for barna sine! 
Jeg har et spørsmål til deg; Har du slitt med overvekt før? Og da snakker jeg ikke om 5-10 kilo overvektig en liten periode. 
Uten at jeg vet hva hun holder på med, så kan det være at hun faktisk er et veldig godt forbilde for barna, når de ser at hun ikke driver med slanking for å tilfredsstille idioter, men kanskje prøver seg for å finne noe som passer for henne i det lange løp. 

Endret av Tiara07
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo gått ned masse i vekt? Dette ser jeg tydelig fra måneder tilbake. Hun har vært veldig flink!

Endret av oluf17
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondi skrev (3 timer siden):

Hun kan da umulig være så fornøyd med å være overvektig selv. Jeg husker også når hun gikk ned såpass mye, mener da å huske at hun dedikerte en hel blogg til det der hun spesifiserte hvor viktig det var for henne å være sunn fordi hun aldri trivdes med å være overvektig.

Ja ! Og det var hennes siste sommer eller hvilken årstid hun nevnte som overvektig , fordi hun var lei av det  . Men nå vil hun være feit i fred 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...