Gå til innhold

Aurora Hoff

mumrikk1

Anbefalte innlegg

hvaduikkeser skrev (På 30.1.2025 den 21.07):

Nå har hun vel vist i lang tid sunn mat i små porsjoner. 

Men synes du det viser noen forskjell ?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klump skrev (30 minutter siden):

Tja sikkert flertallet, men siden mange uføre har blitt influensere så er det likevel et likhetstegn der. Åpenbart fullt mulig å bli ufør i Norge og samtidig bygge seg opp som influenser. Skulle tro de var for syke til å ha energien til det, men den gang ei. 

Hvem er flere ? Har du navn på flere enn Sara ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coco71 skrev (På 25.1.2025 den 22.49):

Vet!! Drittlei!! Høre på den jevnlige klagingen, dag etter dag! Mange bruker for faen bleier på jobb for å klare jobben sin, mange har syke barn, kreftsyke ektefeller og GÅR PÅ JOBB!!! Vi alle GÅR PÅ JOBB .. Og ikke en «jobb» der du kan velge å stå opp kl 10 for du er sliten, nei vi må opp 7.. Helt ærlig, tror alle de som er arbeidsledig, arbeidsufør, influensere etc at VI SOM GÅR PÅ JOBB HVER DAG ALDRI HAR VONDTER, eller er deprimerte eller syke?!  Vi er det men vi kan ikke kjenne etter!!!!! Noen må jobbe i dette landet og bidra!!!! 

Tror du alle som er arbeidsledige og uføre aldri har jobbet i sitt liv? Tror du det er frivillig? 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (10 timer siden):

Men synes du det viser noen forskjell ?

Men dette med å endre livsstil er jo en prosess som gjerne tar lang tid. Det vises jo gang på gang at de som tar snarveier og quick-fix faller tilbake til gamle mønster og går opp i vekt. 

Det jeg syns er litt synd med denne tråden er at det nesten ikke er lov å nevne noe angående vekt og kropp, mens i tråder der menneskene er tynne/sykelig tynne er det liksom helt greit å fyre løs alle mulige meninger. Hvorfor er det slik?

Aurora er en ganske stor influencer, at hun tar grep om sin fysiske helse (som alle vet henger sammen med psykisk helse) er veldig bra! Jeg har tidligere fått inntrykk av at hun nesten fremsnakker overvekt og det syns jeg er vel så ille som det feks CBE driver med. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (14 minutter siden):

Men dette med å endre livsstil er jo en prosess som gjerne tar lang tid. Det vises jo gang på gang at de som tar snarveier og quick-fix faller tilbake til gamle mønster og går opp i vekt. 

Det jeg syns er litt synd med denne tråden er at det nesten ikke er lov å nevne noe angående vekt og kropp, mens i tråder der menneskene er tynne/sykelig tynne er det liksom helt greit å fyre løs alle mulige meninger. Hvorfor er det slik?

Aurora er en ganske stor influencer, at hun tar grep om sin fysiske helse (som alle vet henger sammen med psykisk helse) er veldig bra! Jeg har tidligere fått inntrykk av at hun nesten fremsnakker overvekt og det syns jeg er vel så ille som det feks CBE driver med. 

Jeg er helt enig med deg ! Ikke lov her å nevne vekt før man blir halshugget , jeg synes det er helt feil at en så sykelig overvektig person sees på som et forbilde ! Det er livsfarlig å være så overvektig og det burde ikke hylles i mine øyne , ikke et forbilde for sine 2 egne døtre eller unge jenter som sliter med vekt . Eller generelt er nå min mening . Men håper hun endelig gjør noe med det ! Har jo gått ned 45 kilo for 10 år siden og hun skulle aldri tilbake til overvekt sa hun så vi får nå se da . 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker 31 skrev (12 timer siden):

Vant årets forbilde på Vixen ( kåring for alle influensere). 

Hva syns folk om det ? 

årets forbilde ja- jeg kunne ikke vært mer uenig basert på det jeg har sett av henne mens jeg fulgte henne i 2024. Ufortjent , skjønner ikke hvem som har stemt frem den  dama der til det😳

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (6 timer siden):

Jeg er helt enig med deg ! Ikke lov her å nevne vekt før man blir halshugget , jeg synes det er helt feil at en så sykelig overvektig person sees på som et forbilde ! Det er livsfarlig å være så overvektig og det burde ikke hylles i mine øyne , ikke et forbilde for sine 2 egne døtre eller unge jenter som sliter med vekt . Eller generelt er nå min mening . Men håper hun endelig gjør noe med det ! Har jo gått ned 45 kilo for 10 år siden og hun skulle aldri tilbake til overvekt sa hun så vi får nå se da . 

Helt utrolig hvor mye far shaming det er i denne tråden, gjerne innpakket i en «omsorg». Det er helt i orden med et mangfold av kropper, og heldigvis lever vi i en land  hvor vi selv velger våre liv. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (7 timer siden):

En annen ting jeg synes er problematisk med denne influenseren er «utbrenthenten» hennes. Ja,det er mulig hun er utbrent,evt bare sliten pga dårlig helse. Men det er påfallende hvordan dette er pooof borte hver gang det er et event eller en fest. Samt at hun filmer seg selv ligge å gråte og åkke seg i sofaen og klager over hvor sliten hun er. Folk er forskjellige, for all del, men det blir bare for dumt.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

En annen ting jeg synes er problematisk med denne influenseren er «utbrenthenten» hennes. Ja,det er mulig hun er utbrent,evt bare sliten pga dårlig helse. Men det er påfallende hvordan dette er pooof borte hver gang det er et event eller en fest. Samt at hun filmer seg selv ligge å gråte og åkke seg i sofaen og klager over hvor sliten hun er. Folk er forskjellige, for all del, men det blir bare for dumt.

Det er hun ikke alene om. Mange influensere er slik, f.eks Christine Ygre, Sara Emilie.  Orker ikke, er slitne osv. Men er det fest, ferie e.l da er det full fart... merkelige greier. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Det er hun ikke alene om. Mange influensere er slik, f.eks Christine Ygre, Sara Emilie.  Orker ikke, er slitne osv. Men er det fest, ferie e.l da er det full fart... merkelige greier. 

Skal man slutte å kose seg og leve da pga at man kjenner seg sliten inni mellom mener dere. Hvor er logikken i det. Helt menneskelig å ha gode og vonde perioder i livet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (28 minutter siden):

Skal man slutte å kose seg og leve da pga at man kjenner seg sliten inni mellom mener dere. Hvor er logikken i det. Helt menneskelig å ha gode og vonde perioder i livet. 

Enig i det, men det er litt rart at de gode periodene alltid klaffer med et event.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (20 minutter siden):

Det rare er vel at de aldri/ sjeldent står over noe fordi de er slitne, utmattet e.l når det er noe som skjer. Ta Sara Emilie f.eks hun er for sløv pga kvalmestillende til å ta seg en liten gåtur, pussig hun da har ork til å dra på Vixen... Selvfølgelig skal man kose seg og leve, saken er at flere av disse orker det som er gøy, og så kommer hverdagen og da er man ikke form til noe. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Det rare er vel at de aldri/ sjeldent står over noe fordi de er slitne, utmattet e.l når det er noe som skjer. Ta Sara Emilie f.eks hun er for sløv pga kvalmestillende til å ta seg en liten gåtur, pussig hun da har ork til å dra på Vixen... Selvfølgelig skal man kose seg og leve, saken er at flere av disse orker det som er gøy, og så kommer hverdagen og da er man ikke form til noe. 

Ja hva er så pussig med det tenker du? Selvfølgelig har hun lyst til å delta på eventer så langt det lar seg gjøre. At man gjerne blir sliten i ettertid må hun jo selv t følgene av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 timer siden):

Helt utrolig hvor mye far shaming det er i denne tråden, gjerne innpakket i en «omsorg». Det er helt i orden med et mangfold av kropper, og heldigvis lever vi i en land  hvor vi selv velger våre liv. 

Jeg er enig i at det kanskje kan gå litt langt, og noen her repeterer seg selv til det kjedsommelige, uten å ha noe konkrete "råd" eller konstruktivt å komme med. Jeg mener likevel det må være lov å være kritisk til å fronte den type overvekt, det må også være lov å kommentere sin mening på klær hun bruker, like mye som det er lov når tynne mennesker legger ut antrekk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 31 skrev (22 timer siden):

Vant årets forbilde på Vixen ( kåring for alle influensere). 

Hva syns folk om det ? 

Jeg synes en uten botox og diverse injeksjoner i ansiktet burde vunnet.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sammy! skrev (1 time siden):

til å fronte den type overvekt,

Bare nedlatenheten i denne ytringen er problematisk slik jeg ser det. Skal hun ikke få leve slik hun vil? Være den hun er? Kle seg som hun vil? Skal det ikke være lov å være overvektig? Hva med å være tynn og usunn? Ikke trene? Drive med ekstremsport? Drikke? Røyke? Snuse? 

Bare stopp med denne «velmenende» nedlatenheten som råder her inne.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (12 timer siden):

Bare nedlatenheten i denne ytringen er problematisk slik jeg ser det. Skal hun ikke få leve slik hun vil? Være den hun er? Kle seg som hun vil? Skal det ikke være lov å være overvektig? Hva med å være tynn og usunn? Ikke trene? Drive med ekstremsport? Drikke? Røyke? Snuse? 

Bare stopp med denne «velmenende» nedlatenheten som råder her inne.

Alle kan leve slik de vil, poenget her er at Aurora er en influencer med mange følgere, hun fikk til og med en stor pris på vixen nettopp, hun når ut til mange. Overvekt er et stort helseproblem i dette landet og du må gjerne støtte henne i at hun kan fremsnakke denne type kropp så mye du vil, men jeg må få ha min mening. Og angående det du nevner om røyking, tynn og usunn, snusing osv så er det jo nettopp det som var poenget mitt: Hvorfor er det lov å kritisere de, men ikke de som fronter overvekt?

Jeg vet ikke om du sikter til meg, men jeg driver ikke med velmenende nedlanenhet og du bestemmer heller ikke hva andre skal skrive. Syns du noen går over streken får du rapportere.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (1 time siden):

Alle kan leve slik de vil, poenget her er at Aurora er en influencer med mange følgere, hun fikk til og med en stor pris på vixen nettopp, hun når ut til mange. Overvekt er et stort helseproblem i dette landet og du må gjerne støtte henne i at hun kan fremsnakke denne type kropp så mye du vil, men jeg må få ha min mening. Og angående det du nevner om røyking, tynn og usunn, snusing osv så er det jo nettopp det som var poenget mitt: Hvorfor er det lov å kritisere de, men ikke de som fronter overvekt?

Jeg vet ikke om du sikter til meg, men jeg driver ikke med velmenende nedlanenhet og du bestemmer heller ikke hva andre skal skrive. Syns du noen går over streken får du rapportere.

Hun fronter ikke overvekten i seg selv men det at vekt og utseende ikke definerer deg som menneske. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...