Gå til innhold

Aurora Hoff

mumrikk1

Anbefalte innlegg

Coco71 skrev (33 minutter siden):

Vet!! Drittlei!! Høre på den jevnlige klagingen, dag etter dag! Mange bruker for faen bleier på jobb for å klare jobben sin, mange har syke barn, kreftsyke ektefeller og GÅR PÅ JOBB!!! Vi alle GÅR PÅ JOBB .. Og ikke en «jobb» der du kan velge å stå opp kl 10 for du er sliten, nei vi må opp 7.. Helt ærlig, tror alle de som er arbeidsledig, arbeidsufør, influensere etc at VI SOM GÅR PÅ JOBB HVER DAG ALDRI HAR VONDTER, eller er deprimerte eller syke?!  Vi er det men vi kan ikke kjenne etter!!!!! Noen må jobbe i dette landet og bidra!!!! 

Er så enig med deg. 🖤

Mange av disse her hadde trengt en real wake up call!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coco71 skrev (12 timer siden):

Vet!! Drittlei!! Høre på den jevnlige klagingen, dag etter dag! Mange bruker for faen bleier på jobb for å klare jobben sin, mange har syke barn, kreftsyke ektefeller og GÅR PÅ JOBB!!! Vi alle GÅR PÅ JOBB .. Og ikke en «jobb» der du kan velge å stå opp kl 10 for du er sliten, nei vi må opp 7.. Helt ærlig, tror alle de som er arbeidsledig, arbeidsufør, influensere etc at VI SOM GÅR PÅ JOBB HVER DAG ALDRI HAR VONDTER, eller er deprimerte eller syke?!  Vi er det men vi kan ikke kjenne etter!!!!! Noen må jobbe i dette landet og bidra!!!! 

Ikke sammenlign uføre med influensere er du snill! 

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RandiO skrev (3 timer siden):

Hvorfor hater du så innmari på overvektige mennesker? Plager det deg at Sara Emilie legger på seg i graviditeten eller om Aurora prøver å skjule en evt mage under et skjørt? Lurer oppriktig. 

Hater ingen 🥰 tenk hvor mye lettere hverdagen deres hadde vært om de gikk ned noen kg da 🤩

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må hun putte alle overdeler oppi bukser og skjørt, ser virkelig ikke så bra ut...magen på spreng og den får fullt fokus...ser lite behagelig og pent ut...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (På 18.1.2025 den 15.13):

Du hadde vel ikke flytta rundt hvis du hadde barn? Det hadde vært veldig ustabilt for et barn. Så lenge du bare har deg selv å tenke på, så er det bare å leie rundt omkring, selv om det er å kaste bort pengene sine.

Hva har du med det? Det er ikke ditt liv og dine penger. 

Å herreguuuuuud!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva tjener hun penger på? Hun har svært lite annonser. Kredittkortet går vel varmt😅 Er vel en grunn til at de leier.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Aurora kler seg veldig kledelig og fint for sin fasong men altså disse vixen kjolene ble jo bare teltduker

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemyoghufsa skrev (20 minutter siden):

Jeg synes Aurora kler seg veldig kledelig og fint for sin fasong men altså disse vixen kjolene ble jo bare teltduker

Huff ja, ble litt sånn hufsa-preg over alle antrekkene 😂 Jeg er diger sjøl, så ikke fatshaming 🤷‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så glad jeg ble av en snap hvor hun var på treningssenter! 

….men så var det et event med Kappahl/KayDay 😆

Håper det ga mersmak til å røre seg litt mer! (Og nei, jeg snakker ikke om vekten, men helsen) Ser jo uansett at hun har tatt grep mtp kosthold, bra 😍

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (54 minutter siden):

Håper det ga mersmak til å røre seg litt mer! (Og nei, jeg snakker ikke om vekten, men helsen) Ser jo uansett at hun har tatt grep mtp kosthold, bra 😍

Nå har hun vel vist i lang tid sunn mat i små porsjoner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (13 timer siden):

Hun var jo mer opptatt av å filme enn å trene...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (På 26.1.2025 den 10.58):

Ikke sammenlign uføre med influensere er du snill! 

Veldig mange influensere er/var uføre faktisk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er velfortjent! Hun står på og viser seg fra alle sider ♥️ 

Heldigvis har hun droppet denne show off greia med disse veskene..

Synes det har vært morsomt å følge henne siste uka! 

Gratulerer med seieren!! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker 31 skrev (19 minutter siden):

Vant årets forbilde på Vixen ( kåring for alle influensere). 

Hva syns folk om det ? 

Synes det var fortjent! Og synes hun har blitt flinkere og blitt mer jordnær igjen, kanskje hun har innsett at det ikke er designervesker som er tingen for å nå følgere

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (6 minutter siden):

Veldig mange influensere er/var uføre faktisk. 

Jo, men trenger ikke å sammenligne uføre og influensere for det. De fleste influensere er late, løgnere, falske osv. Uføre har faktisk en hard hverdag med dårlig utbetalt trygd. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Jo, men trenger ikke å sammenligne uføre og influensere for det. De fleste influensere er late, løgnere, falske osv. Uføre har faktisk en hard hverdag med dårlig utbetalt trygd. 

Tja sikkert flertallet, men siden mange uføre har blitt influensere så er det likevel et likhetstegn der. Åpenbart fullt mulig å bli ufør i Norge og samtidig bygge seg opp som influenser. Skulle tro de var for syke til å ha energien til det, men den gang ei. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (5 minutter siden):

Tja sikkert flertallet, men siden mange uføre har blitt influensere så er det likevel et likhetstegn der. Åpenbart fullt mulig å bli ufør i Norge og samtidig bygge seg opp som influenser. Skulle tro de var for syke til å ha energien til det, men den gang ei. 

Det er sant!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...