Gå til innhold

Aurora Hoff

mumrikk1

Anbefalte innlegg

Hva jobber mannen hennes med? Jeg tviler på at de tjener så godt som hun ønsker vi skal tro

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkekokkendin skrev (14 timer siden):

Er det virkelig noen som leier frivillig? Hvem vil tape så store summer hver mnd frivillig?

Vi har leid hus og leilighet frivillig siden vi flyttet hjemmefra. Elsker friheten og å kunne flytte på oss når vi vil! Er jo masse penger ut hver mnd å eie også (ja, jeg skjønner at da er det ens eget, men likevel). Når vi leier slipper vi alle forpliktelsene og det er helt topp for oss 😊 Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå at folk er forskjellige og ønsker ulike ting 😅 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (31 minutter siden):

Vi har leid hus og leilighet frivillig siden vi flyttet hjemmefra. Elsker friheten og å kunne flytte på oss når vi vil! Er jo masse penger ut hver mnd å eie også (ja, jeg skjønner at da er det ens eget, men likevel). Når vi leier slipper vi alle forpliktelsene og det er helt topp for oss 😊 Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå at folk er forskjellige og ønsker ulike ting 😅 

Jeg eier jo også for at mine eventuelle etterkommere skal kunne ha utbytte av det, istedenfor å gi masse penger til noen andre hver mnd. All statistikk viser vel at de som taper mest er de som leier?

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (17 minutter siden):

Jeg eier jo også for at mine eventuelle etterkommere skal kunne ha utbytte av det, istedenfor å gi masse penger til noen andre hver mnd. All statistikk viser vel at de som taper mest er de som leier?

Så fint for deg. Du tar ditt valg og jeg tar mitt. Jeg skal ikke ha etterkommere, så da styrer jeg livet mitt akkurat sånn jeg vil og slipper å tenke på det 😃

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (23 timer siden):

Jobbet rævva av seg? Hmm 🙄😂

😄

Rævva har hun definitivt ikke jobbet av seg.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (2 timer siden):

Funker fint for dere som ikke har barn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvaduikkeser skrev (12 timer siden):

Funker fint for dere som ikke har barn. 

Ja, og så? Vi velger vel alle hvordan vi vil leve livene våre og hvilke valg vi tar. Heldigvis!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (50 minutter siden):

Ja, og så? Vi velger vel alle hvordan vi vil leve livene våre og hvilke valg vi tar. Heldigvis!

Du hadde vel ikke flytta rundt hvis du hadde barn? Det hadde vært veldig ustabilt for et barn. Så lenge du bare har deg selv å tenke på, så er det bare å leie rundt omkring, selv om det er å kaste bort pengene sine.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Du hadde vel ikke flytta rundt hvis du hadde barn? Det hadde vært veldig ustabilt for et barn. Så lenge du bare har deg selv å tenke på, så er det bare å leie rundt omkring, selv om det er å kaste bort pengene sine.

Nei, selvfølgelig ikke! Hvorfor skriver du på denne måten? Går det ut over deg at jeg "kaster bort pengene mine"? Hjelpes! Alt jeg ville var å få fram at vi er forskjellige og at det ikke nødvendigvis er negativt å leie. Jeg bruker pengene mine på akkurat det jeg vil og det regner jeg med du også gjør 😊 Nå er jeg ferdig med denne diskusjonen 🎉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (44 minutter siden):

Nei, selvfølgelig ikke! Hvorfor skriver du på denne måten? Går det ut over deg at jeg "kaster bort pengene mine"? Hjelpes! Alt jeg ville var å få fram at vi er forskjellige og at det ikke nødvendigvis er negativt å leie. Jeg bruker pengene mine på akkurat det jeg vil og det regner jeg med du også gjør 😊 Nå er jeg ferdig med denne diskusjonen 🎉

Det er jo negativt å tape masse penger hver mnd, uansett hva som er årsaken til det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (3 timer siden):

Man kan fint leie med barn også , for en Utrolig merkelig ting å henge seg opp i

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Man kan fint leie med barn også , for en Utrolig merkelig ting å henge seg opp i

Missa hele poenget ja🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (2 timer siden):

Missa hele poenget ja🙄

Nei men flere av dere kritiserer å leie, det blir for dumt og joda det finnes mange som flytter rundt som barn å det går også fint 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkekokkendin skrev (8 timer siden):

Det er jo negativt å tape masse penger hver mnd, uansett hva som er årsaken til det.

Kommer jo helt an på hvordan du ser det. F.eks vedlikehold ved å eie et hus kontra å leie, der går det mye penger, tid, energi osv som du slipper om du leier.

Er vel opp til hver enkelt om de ønsker å eie eller leie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (11 timer siden):

Da jeg var barn, var faren min som er lege i turnus - så vi flyttet mye i mine første leveår. Jeg anbefaler ikke at barn skal flytte så mye som mulig, men av og til er det nødvendig og jeg tror at barn tåler det så lenge livet ellers er stabilt. Jeg tror stabil økonomi er viktig for de fleste, men jeg tror ikke alle er opptatt av å ha så mye penger som mulig og at deres livsvalg først og fremst bør være økonomisk smarte. Jeg kjenner folk som har solgt alt og reist jorda rundt med barna på fjernundervisning. Og for meg hadde det vært helt uaktuelt. Men heldigvis er det ikke viktig for dem hva jeg ville gjort. Det å forstå og akseptere at egne tanker, drømmer, mål og verdier ikke nødvendigvis er det samme som andres, er ofte en utfordring, men noe man bør øve på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går hun alltid med skjerf og høyhalset genser? Virker som hun prøver å pakke seg mest mulig inn?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hører en gang til at året hennes har vært tøft tror jeg det klikker for meg!!!!!! Hva faen tror disse hjemme influcenseren at vi andre gjør??? Må innfinne oss på jobbb innen visse tidspunkt og før det har vi måtte gjerne fått både 2-3 barn på skole/barnehage.. Være på jobben, handle, hjem, kjøre barn til aktiviteter etc. Av og til er vi så utslitt og deprimert at vi ikke klarer å komme oss ut av sengen, men vi biter tenna sammen og GÅR PÅ JOBB!!!!!!! Denne sytingen de driver med, klikker for meg!!! Det er andre som har det tøft!!! Med FULL JOBB!!! 

• Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coco71 skrev (4 minutter siden):

Hvis jeg hører en gang til at året hennes har vært tøft tror jeg det klikker for meg!!!!!! Hva faen tror disse hjemme influcenseren at vi andre gjør??? Må innfinne oss på jobbb innen visse tidspunkt og før det har vi måtte gjerne fått både 2-3 barn på skole/barnehage.. Være på jobben, handle, hjem, kjøre barn til aktiviteter etc. Av og til er vi så utslitt og deprimert at vi ikke klarer å komme oss ut av sengen, men vi biter tenna sammen og GÅR PÅ JOBB!!!!!!! Denne sytingen de driver med, klikker for meg!!! Det er andre som har det tøft!!! Med FULL JOBB!!! 

Begynner å gå på helsa løs å høre på disse pengegriske, hjemmeværende, late influenserene sutre og klage på at de er så slitne og livet er så tøft! Var det så slitsomt å måtte ut på et middags-event i dag, daaakar? Som en annen kjent influenser sa her en gang: «å være influenser er mer slitsomt enn å være sykepleier, tror jeg!». ALTSÅ!!!!!!! Lever vi i twilight zone eller?? Er de seriøse??

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet!! Drittlei!! Høre på den jevnlige klagingen, dag etter dag! Mange bruker for faen bleier på jobb for å klare jobben sin, mange har syke barn, kreftsyke ektefeller og GÅR PÅ JOBB!!! Vi alle GÅR PÅ JOBB .. Og ikke en «jobb» der du kan velge å stå opp kl 10 for du er sliten, nei vi må opp 7.. Helt ærlig, tror alle de som er arbeidsledig, arbeidsufør, influensere etc at VI SOM GÅR PÅ JOBB HVER DAG ALDRI HAR VONDTER, eller er deprimerte eller syke?!  Vi er det men vi kan ikke kjenne etter!!!!! Noen må jobbe i dette landet og bidra!!!! 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...