Fruen92 Skrevet 10. januar #421 Del Skrevet 10. januar (endret) Tessa12 skrev (9 timer siden): Hvorfor må priser flashes på denne måten, kunne det ikke stått bare overraskelse? Jo, veldig teit. Og en bil til 250 000kr er jo ikke akkurat skrytemateriell.. Hun burde bare skrevet «han overrasket meg med en «ny» bil!!» edit; vil bare legge til at en bil til den summen absolutt ikke er en dårlig bil! Det så ut som en helt vanlig familiebil til en grei sum Endret 10. januar av Fruen92 La til litt. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 11. januar #422 Del Skrevet 11. januar Snoker45 skrev (14 timer siden): Det kunne jo vært en ide å bruke pengene på egenkapital til eget hus i stedet for å kjøpe ny bil. Altså, slik de fleste voksne ville gjort. Ånei. Å leie er jo så smart…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 11. januar #423 Del Skrevet 11. januar Samme om de leier eller eier, vel. Vi må kunne la folk velge selv hvordan de vil bo og hvordan de vil bruke pengene sine. Men; den flashinga av penger/summer, vesker osv er usmakelig. Jeg kommer ikke til å følge henne igjen. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. januar #424 Del Skrevet 11. januar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 15. januar #425 Del Skrevet 15. januar Men hva lever hun av? Hun har ikke reklame på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. januar #426 Del Skrevet 15. januar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 15. januar #427 Del Skrevet 15. januar Måne Rampelyset skrev (2 timer siden): Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Krenkefest her inne 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 16. januar #428 Del Skrevet 16. januar Snoker45 skrev (På 15.1.2025 den 16.21): Men hva lever hun av? Hun har ikke reklame på snap. Det er vell mest gjennom annonser på Instagram tror jeg? Følger hun ikke lenger, men syntes det var mye annonse der den perioden jeg fulgte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oluf17 Skrevet 16. januar #429 Del Skrevet 16. januar GlitterGuri skrev (8 minutter siden): Det er vell mest gjennom annonser på Instagram tror jeg? Følger hun ikke lenger, men syntes det var mye annonse der den perioden jeg fulgte Hun er ikke kvalifisert for betaling på snap, så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 16. januar #430 Del Skrevet 16. januar oluf17 skrev (4 minutter siden): Hun er ikke kvalifisert for betaling på snap, så nei. Hva mener du nei? Jeg skrev Instagram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oluf17 Skrevet 16. januar #431 Del Skrevet 16. januar GlitterGuri skrev (3 minutter siden): Hva mener du nei? Jeg skrev Instagram. Åja, beklager. Samarbeid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 16. januar #432 Del Skrevet 16. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 16. januar #433 Del Skrevet 16. januar Hvis de tjener såå godt begge to, hvorfor kaster de bort 15.000+ hver eneste mnd på å leie?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 16. januar #434 Del Skrevet 16. januar Ikkekokkendin skrev (45 minutter siden): Hvis de tjener såå godt begge to, hvorfor kaster de bort 15.000+ hver eneste mnd på å leie?? Fordi de ønsker å leie, kanskje? Ellers hadde de vel gjort noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 16. januar #435 Del Skrevet 16. januar Full kontroll skrev (57 minutter siden): Jobbet rævva av seg? Hmm 🙄😂 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. januar #436 Del Skrevet 17. januar Purple Diamond skrev (5 timer siden): Jobbet rævva av seg? Hmm 🙄😂 Haha, jobbet rævva av seg på sofaen hvor hun ligger å griner over utbrenthet…?! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 17. januar #437 Del Skrevet 17. januar Purple Diamond skrev (8 timer siden): Fordi de ønsker å leie, kanskje? Ellers hadde de vel gjort noe annet. Er det virkelig noen som leier frivillig? Hvem vil tape så store summer hver mnd frivillig? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco71 Skrevet 17. januar #438 Del Skrevet 17. januar Vi som eier kan ikke sløse med penger, vi må betale høye lån nå som renten er høy. Så ja det er nok en grunn til at hun leier, med en gang de får penger mellom hendene er det ut og bruke. Og «stygge» kommentarer er faktisk prisen man betaler for å brette ut livet sitt i sosiale medier, og da må man eie det og tåle.. Hvis ikke hadde vi alle kunne vært influencere med høy lønn, men det kommer med en pris! En pris jeg ikke er villig til å betale. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toriamoria Skrevet 17. januar #439 Del Skrevet 17. januar En graf/kurve hos henne viser jo alt fra ikke anna enn laveste lave til høyeste høye peak. Ujevnt fordelt på så mange områder, og shopping er jo tydeligvis en terapiform, med nok en underliggende baktanke om :hmmm hva om jeg shopper og viser fra eget behov, og viser og viser absolutt nesten alt, så drar jeg kanskje inn noen nye sponsorer og avtaler. Spekulert men kan da ikke kun være meg som leser det mennesket som en åpen wannabe bok stakkar. Litt mye try-hard 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 17. januar #440 Del Skrevet 17. januar Når den ene influenseren etter den andre blir mer og mer desperat etter klikk ser det sånn her ut… 😑 Kan vi bare slutte å gi de mer inntekt, kanskje de må finne seg ordentlige jobber da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå