Orly Skrevet 1. november #341 Del Skrevet 1. november tyren56 skrev (7 minutter siden): Fordi man oppriktig kaster penger ut. Tenker de ikke på at barna kanskje skal ha noe å falle på i framtiden? I alle dager, nei jeg håper de gjør som de selv ønsker jeg 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 1. november #342 Del Skrevet 1. november Er vel ingen som leier hvis de har mulighet til å eie🤷♀️ Betale mange tusen til noen andre og må leve med usikkerhet for at huseier plutselig vil selge. I tillegg kan du ikke gjøre som du vil heller. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. november #343 Del Skrevet 1. november Orly skrev (2 timer siden): I alle dager, nei jeg håper de gjør som de selv ønsker jeg Enig, det er jammen mye rart folk skal legge seg opp i. Ja, de bestemmer selv om de vil leie eller eie. Det er det vel ingen som trenger å bry seg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 3. november #344 Del Skrevet 3. november Fruktfatet skrev (På 1.11.2024 den 9.27): Er vel ingen som leier hvis de har mulighet til å eie🤷♀️ Betale mange tusen til noen andre og må leve med usikkerhet for at huseier plutselig vil selge. I tillegg kan du ikke gjøre som du vil heller. Det er faktisk ganske mange som velger det jo. Og det må jo nesten folk få bestemme selv 😅 Hvis jeg skal gjette grunn er det vel for å ha det "friere" når det kommer til å bytte boplass, man slipper uforutsette utgifter dersom noe skjer med huset, man slipper å tenke på utgifter til vedlikehold osv osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 4. november #345 Del Skrevet 4. november Armarillo skrev (21 timer siden): Det er faktisk ganske mange som velger det jo. Og det må jo nesten folk få bestemme selv 😅 Hvis jeg skal gjette grunn er det vel for å ha det "friere" når det kommer til å bytte boplass, man slipper uforutsette utgifter dersom noe skjer med huset, man slipper å tenke på utgifter til vedlikehold osv osv. Aldri hørt om noen som gjør det frivillig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 5. november #346 Del Skrevet 5. november Fruktfatet skrev (16 timer siden): Aldri hørt om noen som gjør det frivillig. Jeg vet flere jeg som ikke vil ta opp store lån for å kjøpe eget. Og skal en bo i Oslo er det ikke akkurat små lån en må ta opp heller. Så dette må vel være frivillig vel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 5. november #347 Del Skrevet 5. november yesmam skrev (10 timer siden): Jeg vet flere jeg som ikke vil ta opp store lån for å kjøpe eget. Og skal en bo i Oslo er det ikke akkurat små lån en må ta opp heller. Så dette må vel være frivillig vel. Aurora er tobarnsmor med samboer og har aldri vært på boligmarkedet noensinne. Kombinert med at hun tidligere har snakket om dårlig råd og ikke råd til ferier og aktiviteter, så tror jeg absolutt ikke det er frivillig å leie. Hvem ønsker den usikkerheten med to barn hvis man ikke må? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 5. november #348 Del Skrevet 5. november LinnHenrikke skrev (19 minutter siden): Aurora er tobarnsmor med samboer og har aldri vært på boligmarkedet noensinne. Kombinert med at hun tidligere har snakket om dårlig råd og ikke råd til ferier og aktiviteter, så tror jeg absolutt ikke det er frivillig å leie. Hvem ønsker den usikkerheten med to barn hvis man ikke må? Dårlig råd?! Synes det er nye klessplagg,sminke eller vesker hver gang jeg er innom snappen, 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 6. november #349 Del Skrevet 6. november LinnHenrikke skrev (14 timer siden): Aurora er tobarnsmor med samboer og har aldri vært på boligmarkedet noensinne. Kombinert med at hun tidligere har snakket om dårlig råd og ikke råd til ferier og aktiviteter, så tror jeg absolutt ikke det er frivillig å leie. Hvem ønsker den usikkerheten med to barn hvis man ikke må? Hun har kanskje hatt dårlig råd, men tror hun har nok nå..... Så er nok frivillig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. november #350 Del Skrevet 6. november Rekkehus der de leier nå koster mellom 7,5-10 mill. Så kan man åpenbart kjøpe leilighet, men der og må man høyt opp. Åpenbart kan man og kjøpe seg leilighet rimeligere steder, men man kommer neppe under 4 mill sånn give or take. Nå aner ikke jeg hva inntekten og gjelden deres er, men hun tjener vel neppe mye - sikkert ikke han heller 🤷♀️ Hun kan jo bo «hvorsomhelst», men samboeren må vel ha grei reiseavstand til evt jobb. Om hun er ufør eller på AAP vet ikke jeg, men på sistnevnte er boliglån vanskelig å få. Den Chanelveska reklamerer hun for ovenfor bruktbutikken, så den var nå i det minste med rabatt tenker jeg 🤷♀️ Eller til utlån. Ikke vet jeg. Jeg hadde personlig ikke prioritert akkurat DET, men. De færreste tror jeg leier helt frivillig i Norge. Men mange leier mens de sparer EK, og på sentrale østland må man spare jææææææævlig høye summer for å klare EKkravene. Man får ikke spart 1,5+ mill samtidig som man betaler leieutgifter til 12-18 K sånn superkjapt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. november #351 Del Skrevet 6. november evybergen skrev (18 timer siden): Dårlig råd?! Synes det er nye klessplagg,sminke eller vesker hver gang jeg er innom snappen, Er ikke mye spons da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 6. november #352 Del Skrevet 6. november (endret) yesmam skrev (8 timer siden): Hun har kanskje hatt dårlig råd, men tror hun har nok nå..... Så er nok frivillig Du mener at fordi hun de siste månedene har begynt å tjene mer på Instagram så leier hun frivillig? Det er ikke sånn at man skraper sammen typ 1-2 millioner i EK på noen måneder (spesielt ikke Aurora som bruker pengene sine på Chanel før bolig). Jeg tror vel heller ikke det er frivillig på måten hun later som de eier, og slettet kommentarer om boligkjøp. Endret 6. november av LinnHenrikke 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 7. november #353 Del Skrevet 7. november (endret) Noen burde tipse Forbrukertilsynet asap... Den siste giveawayen hennes der hun gir bort en LV veske er så fake så det holder.... Hun har fått masse clicks og engasjement, konkurransen hadde over 18 000 deltagere også er det venninna hennes som vinner. Er hun dum? 🤣 Endret 7. november av Klara91 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oluf17 Skrevet 7. november #354 Del Skrevet 7. november Klara91 skrev (2 minutter siden): Noen burde tipse Forbrukertilsynet asap... Den siste giveawayen hennes der hun gir bort en LV veske er så fake så det holder.... Hun har fått masse clicks og engasjement, konkurransen hadde over 18 000 deltagere også er det venninna hennes som vinner. Er hun dum? 🤣 Det kan aldri bevises så lite vits å gjøre, men enig. Så stygt gjort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 8. november #355 Del Skrevet 8. november Klara91 skrev (7 timer siden): Noen burde tipse Forbrukertilsynet asap... Den siste giveawayen hennes der hun gir bort en LV veske er så fake så det holder.... Hun har fått masse clicks og engasjement, konkurransen hadde over 18 000 deltagere også er det venninna hennes som vinner. Er hun dum? 🤣 HVA😳 Hvordan ble vinneren trukket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 8. november #356 Del Skrevet 8. november Klara91 skrev (8 timer siden): Noen burde tipse Forbrukertilsynet asap... Den siste giveawayen hennes der hun gir bort en LV veske er så fake så det holder.... Hun har fått masse clicks og engasjement, konkurransen hadde over 18 000 deltagere også er det venninna hennes som vinner. Er hun dum? 🤣 Seriøst?? Er det mulig å bli mer fake?? Håper alle melder inn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 12. november #357 Del Skrevet 12. november Klara91 skrev (På 8.11.2024 den 0.26): Noen burde tipse Forbrukertilsynet asap... Den siste giveawayen hennes der hun gir bort en LV veske er så fake så det holder.... Hun har fått masse clicks og engasjement, konkurransen hadde over 18 000 deltagere også er det venninna hennes som vinner. Er hun dum? 🤣 Dette har jeg gått glipp av og jeg tror nesten ikke det jeg leser? Går det Ann å synke så lavt?!🫣🫣🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 14. november #358 Del Skrevet 14. november Ikke et eneste ord fra Aurora selv om denne veske-flausen. Ingen forklaring på hvordan venninna hennes tilfeldigvis kunne vinne av tusenvis av deltakere. Nå ligger hun syk for 100de gang i år, med beskjed om at hun blir borte fra SoMe noen dager… Altså🤬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 14. november #359 Del Skrevet 14. november Hvem var det som vant den veska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 14. november #360 Del Skrevet 14. november Admdir skrev (23 minutter siden): Hvem var det som vant den veska? Hun heter ankinomerstad på insta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå