Gå til innhold

Aurora Hoff

mumrikk1

Anbefalte innlegg

Armarillo skrev (11 minutter siden):

Og det at de leier og ikke eier. Det er søren meg bare i Norge vi har den latterlige tanken om at man MÅ eie for å være vellykka. Mange velger å leie av ulike årsaker, og det kan da godt hende disse folka her også gjør det. Ærlig talt 😂

Hun har vært mye åpen om dårlig økonomi tidligere (aldri hatt råd til sydentur med barna feks), helt frem til nå når fasade plutselig er viktigere og man skal late som man eier. Det begynte vel med at hun kjøpte masse fake vesker på ferien de var på nå, og prøvde å skjule det. Det er vel blant annet dette følgerne reagerer på. Ingen har sagt det er noe galt i å leie i seg selv, det er det mange som gjør. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Armarillo skrev (9 minutter siden):

Herregud, er det virkelig så ille at dama har brukt SINE penger på en vintage veske? 😅 Og var svarene hennes til kritikerne EGENTLIG så forkastelig som dere skal ha det til? Jeg følger henne bare sporadisk, for hun er ikke så veldig interessant å følge med på, så jeg måtte inn å sjekke nå etter å ha lest her. Og det var da ikke ille? Det er jo bare fakta? Blir man virkelig så provosert over at noen har kjøpt seg en dyr veske (!), ja da bør man virkelig jobbe med seg selv 😅 

Og det at de leier og ikke eier. Det er søren meg bare i Norge vi har den latterlige tanken om at man MÅ eie for å være vellykka. Mange velger å leie av ulike årsaker, og det kan da godt hende disse folka her også gjør det. Ærlig talt 😂

Jeg bryr meg ikke så mye om den veska egentlig, men mer måten å svare folk som er uenige med henne. Må snap kanalen være ett ekkokammer utelukkende med folk som mener det samme som henne? Av de tilbakemeldingene hun fikk som jeg har sett, så var det jo slik jeg oppfatter det klar tale for penga uten noe nedlatende tone. Og når svarene fra Aurora er latterliggjøring fordi man utrykker en annen mening- vel i mine øyne har du da tapt. -og jeg trodde hun var bedre enn som så. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge siden det det var dyrt for henne da hun kjøpte seg en veske fra Cala Jade, men nå har hun brått flere «dyre» vesker, og den siste koster 50 000,-!!! Disse influencerene må gjøre noe med hukommelsen sin og holdningene sine!! 😂🤮😂

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere brydd dere om hun kjøpte en Tesla til 800k? La dama kjøpe seg en designerveske, og la henne være stolt av det. Det er det ca 80(?)% av alle andre influensere gjør og ingen sier noe på det. 

Dere er, by the way, skikkelig fæle i denne tråden hvor dere diskuterer kroppen hennes hele tiden. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen i gata har råd til en JumboChanel. som forresten må være den minst delikate vesken jeg vet om, hvis man droppet å investere i bolig.. 

Ingen som misunnelig på henne, hun bretter ut privatlivet til henne og barna, og spesielt hun på 16 må vel få mange kommentarer fra andre ungdommer.. 

Så nei, vi er ikke misunnelige, synes mer synd på henne som må kjøpe seg heder og ære 😫 Samme med hu Benedicte Haugaard - den dobbeltdekker av en Chanel veske står parkert på alle bilder.. Teit! 😂

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimis skrev (21 timer siden):

Jeg bryr meg ikke så mye om den veska egentlig, men mer måten å svare folk som er uenige med henne. Må snap kanalen være ett ekkokammer utelukkende med folk som mener det samme som henne? Av de tilbakemeldingene hun fikk som jeg har sett, så var det jo slik jeg oppfatter det klar tale for penga uten noe nedlatende tone. Og når svarene fra Aurora er latterliggjøring fordi man utrykker en annen mening- vel i mine øyne har du da tapt. -og jeg trodde hun var bedre enn som så. 

Jeg syns ikke hun svarte med noe galt jeg. Skal hun ikke si at hun et uenig og hva hun mener om saken, akkurat som du mener at følgerne hennes skal kunne si hva de mener? Hun har jo helt rett i det hun svarer. Hun kunne droppet latteremojier, men det er det. Resten er jo fakta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armarillo skrev (21 minutter siden):

Jeg syns ikke hun svarte med noe galt jeg. Skal hun ikke si at hun et uenig og hva hun mener om saken, akkurat som du mener at følgerne hennes skal kunne si hva de mener? Hun har jo helt rett i det hun svarer. Hun kunne droppet latteremojier, men det er det. Resten er jo fakta.

Jo hun må selvsagt gjerne være uenig men latterliggjøringen og ‘jobb med deg selv’ var ett nivå jeg ikke ventet derfra. Følger veldig få influencere, og siden jeg og er tjukkas er det greit med litt input på klesfronten. Men den får vel også jeg finne annasteds fremover…

og- jeg finnes ikke sjalu syntes bare det er usmakelig med flashing av dyre vesker ( eller generelt dyre ting) og enda værre å reagere slik! 

Endret av Nimis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimis skrev (22 minutter siden):

Jo hun må selvsagt gjerne være uenig men latterliggjøringen og ‘jobb med deg selv’ var ett nivå jeg ikke ventet derfra. Følger veldig få influencere, og siden jeg og er tjukkas er det greit med litt input på klesfronten. Men den får vel også jeg finne annasteds fremover…

og- jeg finnes ikke sjalu syntes bare det er usmakelig med flashing av dyre vesker ( eller generelt dyre ting) og enda værre å reagere slik! 

Så du mener helt seriøst at når man reagerer så sterkt på at en ukjent person bruker sine egne penger på en veske hun åpenbart har stor interesse for å eie, så er det ikke berettiget å be denne personen om å jobbe med seg selv? Det er jo faktisk et problem når man får seg selv til å reagere på en så triviell ting. Da må man virkelig gå inn i seg selv og jobbe med hva man lar seg påvirke av her i livet altså. 

Jeg selv forstår meg absolutt ikke på dette veskegreiene, har null forståelse for at folk bruker mer enn 200 kr på en veske. Men så kan det jo hende jeg har en interesse som jeg er villig til å bruke flerfoldige tusen på (hvis jeg hadde råd), og er drit stolt av at jeg kan ha råd til. Det betyr jo ikke at det et feil at andre bruker det på noe jeg ikke bryr meg om, syns er overfladisk eller ikke forstår. Eller som jeg ikke har råd til. Da hadde jeg måttet jobbet veldig med meg selv.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armarillo skrev (På 18.10.2024 den 21.55):

Så du mener helt seriøst at når man reagerer så sterkt på at en ukjent person bruker sine egne penger på en veske hun åpenbart har stor interesse for å eie, så er det ikke berettiget å be denne personen om å jobbe med seg selv? Det er jo faktisk et problem når man får seg selv til å reagere på en så triviell ting. Da må man virkelig gå inn i seg selv og jobbe med hva man lar seg påvirke av her i livet altså. 

Jeg selv forstår meg absolutt ikke på dette veskegreiene, har null forståelse for at folk bruker mer enn 200 kr på en veske. Men så kan det jo hende jeg har en interesse som jeg er villig til å bruke flerfoldige tusen på (hvis jeg hadde råd), og er drit stolt av at jeg kan ha råd til. Det betyr jo ikke at det et feil at andre bruker det på noe jeg ikke bryr meg om, syns er overfladisk eller ikke forstår. Eller som jeg ikke har råd til. Da hadde jeg måttet jobbet veldig med meg selv.....

Å avfølge og si at dette var ikke noe man satt pris på- er det virkelig en ‘så sterk reaksjon’ ? Ja, en reaksjon og en tilbakemelding men not all that much!
Jeg vet ikke hva som lå bak de kommentarene hun fikk, men for min del så tenkte jeg at dette syntes ikke jeg noe om og passer ikke med mine verdier og jeg blir ikke å følge henne lenger. Forskjellen er at jeg ikke skrev noe til henne om det, og aldri ville gjort det heller. Med kommentarene og latterfjesene fra henne etterpå, ble det for meg ytterligere spiker i kista og jeg kjenner at jeg gjorde rett for meg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armarillo skrev (På 17.10.2024 den 23.24):

Herregud, er det virkelig så ille at dama har brukt SINE penger på en vintage veske? 😅 Og var svarene hennes til kritikerne EGENTLIG så forkastelig som dere skal ha det til? Jeg følger henne bare sporadisk, for hun er ikke så veldig interessant å følge med på, så jeg måtte inn å sjekke nå etter å ha lest her. Og det var da ikke ille? Det er jo bare fakta? Blir man virkelig så provosert over at noen har kjøpt seg en dyr veske (!), ja da bør man virkelig jobbe med seg selv 😅 

Man er ikke økonomisk smart om man leier og kaster bort 50k på en veske. Spar heller opp til kjøp av hus

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ugresset skrev (På 18.10.2024 den 0.57):

Hadde dere brydd dere om hun kjøpte en Tesla til 800k? La dama kjøpe seg en designerveske, og la henne være stolt av det. Det er det ca 80(?)% av alle andre influensere gjør og ingen sier noe på det. 

Dere er, by the way, skikkelig fæle i denne tråden hvor dere diskuterer kroppen hennes hele tiden. 

Når man LEIER istedenfor å kjøpe bolig, JA, jeg dømmer folk som kjøper Tesla. Det er ikke noe investering i det hele tatt

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (2 timer siden):

Man er ikke økonomisk smart om man leier og kaster bort 50k på en veske. Spar heller opp til kjøp av hus

Men er det ikke opp til henne (og  mannen) om de leier eller kjøper? Hvorfor skal hun høre på deg å spare for å kjøpe hus? Hvorfor kan man ikke leie hvis man vil? Eller har hun sagt rett ut at de ikke har råd til å kjøpe?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (3 timer siden):

Det er mange som leier , ser virkelig ikke problemet med det

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 27.10.2024 den 14.40):

Det er mange som leier , ser virkelig ikke problemet med det

Fordi man oppriktig kaster penger ut. Tenker de ikke på at barna kanskje skal ha noe å falle på i framtiden? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...