Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #1 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg tok angrepille i august og begynte å blø en uke etter.. Nå venter jeg på mensen, men den kommer ikke.. Nå er jeg over en uke på overtid. Er det vanlig med forsinkelser i den forbindelse? Pleier å kunne stille klokka etter meg omtrent!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #2 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg vet ikke om det er vanlig med forsinkelse, men du må huske på at det er mye hormoner i angrepillene så det kan jo bli litt ubalanse i systemet... Ellers er jo ikke angrepillen 100 % sikker, så dersom du ikke får mensen kan jo en graviditetstest være på sin plass...
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 jeg har tatt 3 angrepiller siste halvåret, som jeg vet ikke er lurt.. og har ikke hatt mensen mellom hver gang. Ventet den sist, men måtte ta en ny pille før den kom. Nå er jeg gått nesten 2 uker over tiden og skjønner ikke noe.. Har tatt graviditetstest, men den er negativ. Noen som har opplevd liknende? Vekten derimot har gått opp 2 kg, og de har foblitt der.. er litt bekymret....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå