Gå til innhold

Navn til baby, Jaqueline eller Meledie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi venter et liten trolljente i November å planlegge navn. Vi liker å velge navn som er helt unike hva tror dere?

Anonymkode: fdb17...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnet deres er allerede unikt. Hun blir ikke mer eller mindre unik av navnet sitt. 
Ville heller ha brukt tid på å finne et navn som er lett å skrive, og lett å uttale. Trist når barna får så «unike» navn at de ikke klarer å skrive dem selv, før de blir 10 år gamle..også veldig trist når barna får så unike navn at de gruer seg til opprop osv. 

Jeg har et navn med en «twist»..du aner ikke hvor mange ganger jeg har forbannet navnet mitt - fordi det blir skrevet feil (og jeg må rette det opp), eller fordi jeg har stavet det ca 10 millioner ganger til folk som skal skrive det. 
På barneskolen og ungdomsskolen ga jeg til slutt opp - og levde helt greit med at navnet mitt ble feilstavet ca 80% av tiden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (3 minutter siden):

Barnet deres er allerede unikt. Hun blir ikke mer eller mindre unik av navnet sitt. 
Ville heller ha brukt tid på å finne et navn som er lett å skrive, og lett å uttale. Trist når barna får så «unike» navn at de ikke klarer å skrive dem selv, før de blir 10 år gamle..også veldig trist når barna får så unike navn at de gruer seg til opprop osv. 

Jeg har et navn med en «twist»..du aner ikke hvor mange ganger jeg har forbannet navnet mitt - fordi det blir skrevet feil (og jeg må rette det opp), eller fordi jeg har stavet det ca 10 millioner ganger til folk som skal skrive det. 
På barneskolen og ungdomsskolen ga jeg til slutt opp - og levde helt greit med at navnet mitt ble feilstavet ca 80% av tiden. 

Ser den, Wherah. 

KISS (keep it simple, stupid). Folk må slutte med å skulle være mest mulig originale. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi venter et liten trolljente i November å planlegge navn. Vi liker å velge navn som er helt unike hva tror dere?

Anonymkode: fdb17...119

Syns det er så rart at man ikke selv ser hvor fjollete og latterlig slike navn høres ut? Men mistenker jo selvsagt at det kan være troll også. Er lov å håpe i alle fall. 

Anonymkode: 2dde5...b42

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (6 minutter siden):

Ser den, Wherah. 

KISS (keep it simple, stupid). Folk må slutte med å skulle være mest mulig originale. 

Haha, nøyaktig sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Syns det er så rart at man ikke selv ser hvor fjollete og latterlig slike navn høres ut? Men mistenker jo selvsagt at det kan være troll også. Er lov å håpe i alle fall. 

Anonymkode: 2dde5...b42

Selvsagt er det troll. TS avslører det jo alt i HI. En liten «trolljente».

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Jaqueline er fint :) Da kan man også korte det ned til "Jackie".

Anonymkode: d8d26...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (4 minutter siden):

Selvsagt er det troll. TS avslører det jo alt i HI. En liten «trolljente».

Kanskje ts er Ulrikke Brandstorp (trollet i Maskorama) 🤪

Anonymkode: 3d310...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Meledie er nydelig! :) 

Anonymkode: f1b2a...388

Nei, det ser ut/høres ut som Maladie!! (Fransk: sykdom)

Anonymkode: 52286...71f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Meledie er nydelig! :) 

Anonymkode: f1b2a...388

Det er jo grusomt. Hvordan skal man uttale det? Kan like gjerne kalle henne Melody, da. 

Anonymkode: 13196...b18

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mulig du troller ;) Men jeg kjenner noen som heter Jaqueline, uttales "jack-linn", og jeg syns det passer henne.

Anonymkode: 9b0aa...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Siden det er en troll-jente vil jeg anbefale Groa hun var en trollkvinne i norrøn mytologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...