Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor har du ikke bakt dette inn i boliglånet?

Anonymkode: 90491...232

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Null 😊

Anonymkode: 03884...378

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg har 60% igjen av lån på bilen. Min far har lånet på leiligheten min, selv om jeg betaler. Umulig for meg å låne inn bilen sånn, og ikke vil jeg det heller fordi jeg vil være fleksibel på å bytte den ut når det passer meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har billån på 60000 som er bakt inn i huslånet, så sånn sett har jeg vel 0 i billån. Har 800000 i boliglån, bolig er verdt 4 mill og jeg har ikke studielån, så opplever at det er ganske greit. 

Anonymkode: 4e971...8d2

• Liker 1
Skrevet

0

om jeg skulle bakt inn billånet i huslånet så ville jeg betalt unn ekstra hver mnd tilsvarende hva et billån ville kostet, ellers blir det jo bare surr i mitt hode

• Liker 2
Skrevet

Null! jeg betalte kontant, 40.000. For ti år siden.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden):

0

om jeg skulle bakt inn billånet i huslånet så ville jeg betalt unn ekstra hver mnd tilsvarende hva et billån ville kostet, ellers blir det jo bare surr i mitt hode

Ikke minst kan bilen bli veldig dyr om man har lang løpetid igjen på lånet.

Om man refinansierer boliglånet for å kjøpe bil, lønner det seg oftest å betale ned ekstra tilsvarende det man belånte, så raskt som mulig. Om man tar med bilens verditap i tillegg til kanskje 25-30 år løpetid, så blir det fort en jævla dyr bil.

Endret av sicario
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Null. Betalte kontant. 125000

Anonymkode: 27ab9...22a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

0, selvfølgelig :)

Anonymkode: 1a645...5fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null, men jeg tok opp et lite billån da jeg kjøpte bilen min for et år siden, rett og slett fordi jeg ikke gadd å gjøre så stort innhugg i bufferkontoen. 

Anonymkode: af1e1...0be

AnonymBruker
Skrevet

300.000. Liker å ha lån adskilt, mer oversikt. Og da kan man betale inn og endre mye lettere. Har dessuten MYE lavere rente på billånet, 0.25% på billånet, 1.90% på huslånet😅

Anonymkode: b2a1c...fbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

300.000. Liker å ha lån adskilt, mer oversikt. Og da kan man betale inn og endre mye lettere. Har dessuten MYE lavere rente på billånet, 0.25% på billånet, 1.90% på huslånet😅

Hva slags billån er det? :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hverken billån eller huslån. 

Anonymkode: 4ee3b...172

Skrevet

0,-

Aldri hatt billån. Er vel ikke utenkelig at jeg kunne kjøpt en ny bil og hatt lån på den, men har aldri gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Til banken: 0

Til min mor: 80k.

jeg var 20 år og skulle begynne på videregående igjen, så min mor betalte dette ned så jeg slapp å havne i ei felle med kredittkort. Var dum og tok opp billån da jeg var 18. Min mor ønsker ikke pengene tilbake, så har 0 egentlig. 

Anonymkode: 3462a...9ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags billån er det? :) 

Kampanjerente på polestar gjennom DNB.

AnonymBruker
Skrevet

Kr. 0,-. Kjøpte bilen kontant for kr. 300 000,- for 4 år siden.

Anonymkode: 37d58...a6d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er fin 👌🏼
Har 1.29% på boliglånet igjennom Bulder. Sjekk ut om du har 50% belåning, eller under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...