Gå til innhold

Rimme mannen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sagt nei til det hvis kona hadde prøvd seg, for jeg skulle gjerne opplevd det, men det er absolutt ikke noe jeg kommer til å ønske meg ovenfor kona. Hun skal eventuelt få lov til å gjøre det helt selv av eget ønske og lyst. 

Anonymkode: 2aa58...43d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

De kan vel starte med å suge pikk først uten at det blir vondt i kjeven og at nakken blir stiv. 

Gledesspredern du:) alltid så positiv

• Liker 5
Skrevet

Hadde nok blitt litt overraska, er usikker på om jeg hadde likt det selv eller ikke - men hadde absolutt vært åpen for å gi det en sjans 😊

Hadde vært mye mer komfortabel med å prøve det selv i stedet på henne, men har aldri truffet noen som har vært keen på det dessverre, noe som da selvsagt er en grunnleggende årsak til at jeg hadde blitt overraska om hun rimma meg 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
HegeMarie skrev (9 timer siden):

Har aldri gjort det på en mann, og kommer aldri til å gjøre det heller.

Det appellerer bare ikke. 

Har du gjort det på kvinner da ?

Anonymkode: 8c5c9...559

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (10 timer siden):

De kan vel starte med å suge pikk først uten at det blir vondt i kjeven og at nakken blir stiv. 

Dersom man må suge lenge blir kjeven vond og nakken stiv. Sånn er det bare. Jeg elsker å suge, men kan ikke holde på i evigheter

• Liker 3
Skrevet

Elsker å bli rimmet, og elsker å rimme!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det noen ganger. Var mitt forslag faktisk, elsker å eksperimentere. Han er alltid ren, tømt og barbert (aldri luktet eller smakt noe), og han gir beskjed på forhånd om det er mulig. Ville ikke vært aktuelt ellers. Han blir tent av det. Tilføyer «noe ekstra». Blir overraskende kåt av det selv.P

Men han får ikke gjøre det på meg 😂 Ville vært aaaaalt for stressa for lukt/smak. 

Anonymkode: 5b606...956

Gjest HegeMarie
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du gjort det på kvinner da ?

Anonymkode: 8c5c9...559

Ja, gjør det med en god venninne jeg kjenner godt. Det er noe utrolig nært og intimt og fint ved å være totalt omsluttet på den måten ❤️

Skrevet
HegeMarie skrev (1 minutt siden):

Ja, gjør det med en god venninne jeg kjenner godt. Det er noe utrolig nært og intimt og fint ved å være totalt omsluttet på den måten ❤️

Hvorfor gjør du det på kvinner og ikke menn? Rumpe er rumpe haha

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å penetrere rumpehullet hans med min tunge og suge ut alle de gode juicene som befinner seg der. 😻

Anonymkode: 1565f...5f8

Gjest HegeMarie
Skrevet
Milky skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gjør du det på kvinner og ikke menn? Rumpe er rumpe haha

Det syns ikke jeg. Men vanskelig å forsvare eller forklare hvorfor en tenner på noe og ikke på noe annet.

Smaken er som baken 😉 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rimmer mannen min, og ja, han liker det.. Han sier dog ifra om det er aktuelt eller ikke, så jeg har aldri vært bekymra for det hygieniske ved det.  

Anonymkode: 1352f...3fb

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (22 timer siden):

You can unfriend me on facebook
You can unlike me on Instangram.
But you can never
unlick my asshole.

Er ingen stor fan. Tenker det er en slik typisk greie damene gjør for å vise hvor "kule" og "kinky" de er. Så havner man nesten under press for å vise at det er bra.

Ehm neeeei.

Jeg gjorde det fordi jeg hadde lyst, og kom selv veldig raskt av det.

MEN, jeg har emotofobi (frykt for kvalme/oppkast) og ble etterpå liggende hele natten og stresse med «tenk hvis at» 🤣🙈

Så droppet det igjen. Vi hadde vært sammen i 15 år sikkert da, så null grunn til å skulle være «kul». 

Anonymkode: 2519a...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ehm neeeei.

Jeg gjorde det fordi jeg hadde lyst, og kom selv veldig raskt av det.

MEN, jeg har emotofobi (frykt for kvalme/oppkast) og ble etterpå liggende hele natten og stresse med «tenk hvis at» 🤣🙈

Så droppet det igjen. Vi hadde vært sammen i 15 år sikkert da, så null grunn til å skulle være «kul». 

Anonymkode: 2519a...a53

Du er jo en forekomst av en. Føler meg på ganske solid kvantitativ grunn fortsatt.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri gjort det og aldri har noen utført det på meg. Jeg ser heller ikke for meg en situasjon der jeg skulle fått eller gitt. Er virkelig ikke noe som tenner meg med å rimme 

Anonymkode: 6932e...0e6

• Liker 1
Skrevet

🧐 min seksuelle tenning går overhode ikke i retning av tunge i analområdet 🤢

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle rimme en mann, hadde jeg brukt antibac og vasket grundig med det først. Ville brukt ren klut/ kompress fuktet med antibac-sprit. Hadde grøsser om jeg ikke desinfiserte snus først. 

Anonymkode: e053d...eb5

AnonymBruker
Skrevet

*Grøsset

AnonymBruker
Skrevet

*Anus, ikke snus. Er litt trøtt i dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har gjort det noen ganger. Var mitt forslag faktisk, elsker å eksperimentere. Han er alltid ren, tømt og barbert (aldri luktet eller smakt noe), og han gir beskjed på forhånd om det er mulig. Ville ikke vært aktuelt ellers. Han blir tent av det. Tilføyer «noe ekstra». Blir overraskende kåt av det selv.P

Men han får ikke gjøre det på meg 😂 Ville vært aaaaalt for stressa for lukt/smak. 

Anonymkode: 5b606...956

Viktig å være rimmbar ja 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...