Alvkar Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Første innlegg her, takket være moren min rådet meg til det! Kanskje jeg får noe svar.. J18. Først så strevde jeg med illeluktende utflod så jeg kjøpte Lactal balance men gjorde ikke ferdig kuren fordi lukta forsvant men ikke den forferdelige kløen. Jeg dro på apoteket og spurte om det går an å slutte på den kuren å hoppe rett over til Canesten og de sa det var greit. Når jeg kom hjem til å ta Canesten pillen, typisk hard pille men for vaginaen så gjorde jeg som vanlig. Inn i skjeden, la meg og våknet til ingen smuldrning. Var på toalettet og kunne føle den var hel inni meg ennå, det har jeg faktisk aldri opplevd og jeg har tatt mye Canesten løpet av livet.. er dette normalt? Hva kan jeg gjøre så den smuldrer raskere…? Vaginaen min selv smører seg ikke som fleste pga kronisk sykdommer, så da går alt tregere men som sagt aldri opplevd dette før. Har noen andre her opplevd det og hva gjorde du? Jeg ville dratt til legen men jeg er på ferie, besøker venner i Ål men ellers er jeg bosatt i Askim så får ikke besøkt legen min. Har sendt han en mld da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå