Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Og KUN de som tåler en trøkk. Alle som ikke tåler og få svar på tiltale får kun lov å lese i denne tråden. Det er ikke lov å komme med kommentarer dersom man er redd for reaksjonene det kan avstedkomme. Nå vil jeg starte tråden med en mening om de som ikke tåler og bli snakket hardt til over internett. Ëller kanskje heller en melding: Finn fram hekletøyet deres og bli ferdig med de hersens gryteklutene i stedet for å lete rundt etter innlegg og tråder som dere kan indigneres over og sladre om! GÅ! NÅ!
Fru Fomle Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 *skynder meg ut igjen, vil ikke at mysan skal ta meg*
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Jeg tar deg bare hvis du heiser meg opp etter håret først, eller sier noe som jeg synes er fullstendig på tvers av hva jeg selv mener... ellers er jeg innmari grei. Bare vær her du
Elanor Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Tråden for ukonvensjonelle meninger? Jeg mener at det ikke bør tas hensyn til folk som ikke liker sterk kaffe. Jeg mener også at fløtepuddig med ketchup er godt! Jeg mener at alle burde bruke peppermynteolje mot forkjørelse Jeg tror heller ikke på at straff virker reformerende. Jeg sidestiller bibliotek med skole. Det er like viktig for voksne, som barn å skaffe seg kunnskap, og jeg mener at bibliotek ikke under noen omstendigheter blir en betalingstjeneste. Jeg mener også at kollektivtransporten burde vært gratis, og at tilbudet burde bli bedre for også dem som bor på små steder. Jeg er villig til å forsvare dette til den dagen jeg dør!
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 Skal vi vedde om hvor lang tid det tar før vi blir flyta til snkk-snakk?
Gjest Vindelspev Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 Spørs hvor lenge denne får leve....
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #8 Skrevet 16. september 2005 Jeg skjønner ikke kvantemekanikk.
Gjest Hel Skrevet 16. september 2005 #9 Skrevet 16. september 2005 Skal vi vedde om hvor lang tid det tar før vi blir flyta til snkk-snakk? ← Tok ikke lange tida det..
sixx Skrevet 16. september 2005 #10 Skrevet 16. september 2005 (endret) Skal vi vedde om hvor lang tid det tar før vi blir flyta til snkk-snakk? ← Hvor er du da? :klø: ............. Oi shit...blir vel heller.....Hvor var jeg da? :klø: Hvor var den lagt først da? Endret 16. september 2005 av sixx
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #11 Skrevet 16. september 2005 Tok ikke lange tida det.. ← Vi vant! Nå vedder vi om hvor lang tid det tar før noen legger en klagetråd over flyttinga på Ris& ros?
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #12 Skrevet 16. september 2005 Hvor er du da? :klø: ............. Oi shit...blir vel heller.....Hvor var jeg da? :klø: Hvor var den lagt først da? ← Var på skråblikk ei stund ja.
sixx Skrevet 16. september 2005 #13 Skrevet 16. september 2005 Jeg mener også at fløtepuddig med ketchup er godt! Folk som liker fløtepudding med ketchup bør slutte å dope smaksløkene sine med valium.
Fru Fomle Skrevet 16. september 2005 #14 Skrevet 16. september 2005 .. og jeg som hadde skrevet det saftige innlegget, og så fikk jeg bare beskjed om at tråden ikke eksisterte!! Jeg klager!!!!
Elanor Skrevet 16. september 2005 #15 Skrevet 16. september 2005 Sixx: Jeg vil virkelig anbefale denne gastronomiske utskeielsen! Jeg har lurt denne retten inn i manges mage, og jeg har enda ikke fått en klage (et lite rim på fredagskvelden)
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #16 Skrevet 16. september 2005 Noe som jeg synes gjør KG dårlig er folk som klager på ALT. Akkurat nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke gjør noe mer fornuftig enn å sitte her og lese slikt.. Du burde forandre overskiften til "til folk som klarer klaging"... Best å følge mitt eget råd om en liten pause nå ja..
sixx Skrevet 16. september 2005 #17 Skrevet 16. september 2005 Jeg klager!!!! ← Ikke rom for klager her da....det er i rommet ved siden av....og må leveres skriftlig med fem kopier til makulering.
sixx Skrevet 16. september 2005 #18 Skrevet 16. september 2005 Sixx: Jeg vil virkelig anbefale denne gastronomiske utskeielsen! Jeg har lurt denne retten inn i manges mage, og jeg har enda ikke fått en klage (et lite rim på fredagskvelden) ← Kan en dreven klager klage på at Elanor misbruker ordet 'gastronomisk'?
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #19 Skrevet 16. september 2005 Jeg tror det er endel her inne som lever etter mottoet "alle har lov til å ha min mening" (sitat: t-skjorte, Probat). Det at hvert ord tas j--- bokstavelig bestandig selv om brukeren som klager helt klart skjønner ironien som ligger bak, er irriterende nok til å la være å skrive innlegg i tråder som omhandler andre ting enn de helt konkrete.
Fru Fomle Skrevet 16. september 2005 #20 Skrevet 16. september 2005 Kan en dreven klager klage på at Elanor misbruker ordet 'gastronomisk'? ← Selv om du er en dreven klager har du selv sagt at klager ikke er tillatt! I rommet ved siden av, takk! Og still deg i kø, jeg var der først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå