AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Noen som uforklarlig plutselig har fått en ekkel følelse? Var nettopp på kjøkkenet for å gi kattene frokost da jeg plutselig fikk en ekkel følelse av at noe ikke var som det skulle, alle 3 kattene var raske med å pile under sofaen, og jeg sjekka kjøkkenvinduet mot terrassen så jeg la merke til at noen hagemøbler var blitt flyttet på men så ingen mennesker.. 😳 Anonymkode: 5623e...68f
Million Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 (endret) Det kan bare bety spøkelser som har vært og flyttet på hagemøblene, vel? 😁 Nei, jeg har ikke fått noen sånn uforklarlig ekkel følelse av at det er spøkelser på ferde noen gang. Endret 22. juli 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Ja, hatt en lignende opplevelse selv. Anonymkode: d6943...229
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Så rart. Ikke bare du, men alle kattene dine fikk den ekle følelsen samtidig! Jeg har aldri opplevd slikt tror jeg, annet enn i drømme -der fikk jeg ofte den ekle følelsen i drømmer om rom med spøkelser i. Drømmer ikke det nå lenger. Men jeg skjønner hva du mener. Anonymkode: 13d0b...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå