Gå til innhold

Mercedes eqa eller peuegot 3008 plugin?


meg525

Anbefalte innlegg

Hei

 

har en kia soul som jeg snart skal bytte inn. Noen her som har Mercedes eqa eller Peuegot 3008 plugin, som vil fortelle om dere er fornøyd? Liker 3008 klart best, men er redd jeg vil savne elbil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvilke behov du har. EQA har bittelite bagasjerom, mens 3008 er en familiebil med ordentlig bagasjerom. Ellers er det omtrent like god premiumfølelse i begge (såfremt du legger på litt utstyr). 3008 er kanskje hakket hvassere, i og med at den har utstyr du finner først i de litt større og dyre Mercedes-modellene. Som f.eks. integrert kjøleskap i midtkonsollen og ambienteduft.

Samtidig, å gå fra elbil til fossil vil nok uansett føles som et steg tilbake, uansett hvor mye utstyr du legger i hybriden. Sånn sett vinner EQA på walk over.

Anonymkode: 7077e...1c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kommer an på hvilke behov du har. EQA har bittelite bagasjerom, mens 3008 er en familiebil med ordentlig bagasjerom. Ellers er det omtrent like god premiumfølelse i begge (såfremt du legger på litt utstyr). 3008 er kanskje hakket hvassere, i og med at den har utstyr du finner først i de litt større og dyre Mercedes-modellene. Som f.eks. integrert kjøleskap i midtkonsollen og ambienteduft.

Samtidig, å gå fra elbil til fossil vil nok uansett føles som et steg tilbake, uansett hvor mye utstyr du legger i hybriden. Sånn sett vinner EQA på walk over.

Anonymkode: 7077e...1c1


tusen takk for kjempefint og utfyllende svar, det var til god hjelp! Nå fikk jeg litt å tenke på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...