Gå til innhold

Horoskop - kreps vs. løve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har en far som er født 08.08 og en mor, nevø, svigermor, en venn og hans kone som alle er født 09.08, alle seks er altså løver og alle er helt forskjellelige i væremåte og i sosiale sammenhenger.

Hvordan forklarer ( unnskylder ) man det!? 🤔

Og jeg er oppriktig interessert, men jeg er mer inn i numerologi og navn osv.👍

Anonymkode: e3f79...83f

Hvis du har 5 ingredienser, så kan du lage en hel rekke matretter med de, selv om ingrediensene er de samme. 

Dessuten regner jeg med at de ikke er født samme år og på samme tid på døgnet. Så da er også mange av de andre ingrediensene, unntatt Soltegnet, ulike. 

Anonymkode: 44148...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis du har 5 ingredienser, så kan du lage en hel rekke matretter med de, selv om ingrediensene er de samme. 

Dessuten regner jeg med at de ikke er født samme år og på samme tid på døgnet. Så da er også mange av de andre ingrediensene, unntatt Soltegnet, ulike. 

Anonymkode: 44148...79b

Det ser ut til at du kan en del om astrologi. Kan du forklare meg hvorfor de opprinnelige stjernetegnene er de som fortsatt er i bruk når vi vet godt at aksen har forsøvet seg noe som medfører at tegnene også har forsøvet seg?

Anonymkode: 13336...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kreps.. det stemmer mye på meg. Skulle vært født i løvens tegn, men kom en mnd for tidlig. 

Anonymkode: 7daed...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og i hvilket tegn er månen, ascendanten, de andre planetene og husene dine da, Ts? Horoskopet ditt er ikke bare soltegnet. 

Anonymkode: 62850...843

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...