AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Hun jeg har hatt en greie med/liker er så sykt av/på. En dag er det slik at hun forteller meg at hun ikke liker meg? Likevel kan hun melde meg masse, ganske raskt etterpå. Fortelle meg at hun vil kysse meg og kose med meg? Til å snakke med meg relativt mye i fylla og genuint gi meg masse oppmerksomhet? Sendt litt forskjellige bilder til hun, fordi hun egentlig har hinta til det selv. Plutselig snakker hun om en jente hun aldri har møtt før som hun da tydeligvis liker "veldig godt"? Tenker litt oppi det hele, hva med meg? Så mye tid og oppmerksomhet hun gir meg for så å fortelle meg om en annen? Skjønner ikke helt hva hun holder på, om hun egentlig liker meg eller bare vil ha meg "der"? men tenker litt sånn, hvorfor gidde bruke så mye tid på en som du ikke bryr deg om? Vet vi ikke er sammen eller noe, men ja hva tenker dere? Anonymkode: 0e8fa...8cb
Tor P Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Uavhengig av hva hun føler og hennes motivasjon så virker det der ganske toksisk. Det der kan ødelegge veldig for din selvfølelse og selvtillit - bare usunt. Ville konfrontert henne med å si noe a la "enten er du av eller på, ikke begge deler" og hvis svaret ikke er et entydig på som så hun følger opp med matchende handlinger så walk away...
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Du er en fin trøsteklut når hun er ensom, that’s it. Sett grenser. Anonymkode: fe45c...047
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå