AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Jeg er i slutten av 30 årene og dater en mann i 40 årene som jeg nylig har blitt intim med. I går snakket vi på telefonen om løst og fast, jeg husker ikke hvordan samtalen endte der, men han sa jeg har en veldig pen kropp og bra proposjoner, men at jeg er tynnfeit, at han ser jeg spiser mye karbohydrater og at jeg kunne mistet 4% kroppsfett. Jeg er slank og lav, blir tatt for å være 10-15 år yngre enn jeg er så jeg føler at det er unødvendig å si at jeg ikke er fin nok eller fortelle meg hvordan jeg kan bli bedre. Skjønner ikke hvorfor han må si noe om kroppen min i det hele tatt hvis det er noe negativt, selv om det ble pakket inn med et kompliment først. Mulig jeg er barnslig nå, men jeg ble lei meg og såret, men jeg ble samtidig så overasket at jeg ikke klarte å reagere eller si noe annet enn at det har blitt mye sjokolade og potetgull under coronaen. Herregud så svak jeg er! Har tidligere slitt med spiseforstyrrelser og jeg har ikke veldig god selvtillit i utgangspunktet. Det jeg egentlig lurer på er om det er vanlig å fortelle daten/kjærester ect slikt om kroppen deres? Anonymkode: 6ef19...b77 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 21. juli 2021 Nei. Ikke normalt. Og som du beskriver det, pakket inn i et kompliment, dette er et rødt flagg. Anonymkode: c57e1...a76 60
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Dette vitner om at mannen har verdier og synspunkter som ikke samsvarer med mine, og såpass langt ifra at jeg nok hadde dumpet. Kommentaren i seg selv var nok bare tankeløs og teit, men holdningene er ugreie. Anonymkode: 65a02...519 31
TinaChristina Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Lær av andre. Istedet for at du avfeier dette med at det sikkert ikke var ment slik, så avslutter du med han. Ingen normale, støttende og gode kjærester kommenterer kroppen din på denne måten. Dette er nok bare begynnelsen. Du kan jo forsåvidt avslutte med å si: Åh, den deilige penisen din er 4% unna å være optimal. 37
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, og vi begge har gått både opp og ned noen kilo iløpet av de årene. Kunne aldri falt meg inn å kommentere kroppen hans negativt, han har aldri gjort det til meg heller. Jeg får bare kompliment fra ham selv om at jeg vet jeg ikke ser ut som en 20-åring. Hadde jeg fått kritikk innpakket i et kompliment helt i starten av forholdet så hadde jeg mistet lysten på hele mannen. Anonymkode: c13d8...b19 24
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 TinaChristina skrev (4 minutter siden): Lær av andre. Istedet for at du avfeier dette med at det sikkert ikke var ment slik, så avslutter du med han. Ingen normale, støttende og gode kjærester kommenterer kroppen din på denne måten. Dette er nok bare begynnelsen. Du kan jo forsåvidt avslutte med å si: Åh, den deilige penisen din er 4% unna å være optimal. Litt spesielt å bruke penis som måte å hevne seg på. Fett % er relativt enkelt å fikse, men penis er per i dag umulig å endre. Potensielt permanent skade på selvtilliten, men det var kanskje poenget? Tror for øvrig at en god måte å forstørre penis på hadde blitt milliard industri. Det hadde nok ikke være mulig å finne en penis under 20 cm! 🤣 Anonymkode: 75884...af3
Cassandra1980 Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 For han hadde en tendens til å kommentere kroppen min.. hvor stor rumpe jeg hadde , hvor bitch jeg så ut med mørkt hår. Og kommenterte hvis jeg hadde lagt på meg litt ( går opp og ned med meg alt etter årstid). Det verste var jo at han ikke var noen sylfide selv. Men han fikk meg til å føle meg stygg og uattraktiv. Ødela det lille jeg hadde igjen av selvtillit. Så nå tror jeg egentlig ingen vil ha meg noen sinne. Anbefaler deg og avslutte , for er han varm i trøya nå, så tror jeg ikke det blir noe bedre i tiden som kommer. 5
TinaChristina Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt spesielt å bruke penis som måte å hevne seg på. Fett % er relativt enkelt å fikse, men penis er per i dag umulig å endre. Potensielt permanent skade på selvtilliten, men det var kanskje poenget? Tror for øvrig at en god måte å forstørre penis på hadde blitt milliard industri. Det hadde nok ikke være mulig å finne en penis under 20 cm! 🤣 Anonymkode: 75884...af3 Haha, ja nei det var mest ment som en spøk. Men samtidig ikke. Noen trenger en sprett tilbake i trynet når de sårer andre slik. KANSKJE ser de da at de må endre seg. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 Altså, nå las jeg igjen det du skrev, og når det er såpass detaljert eller hva man skal kalle det, går alarmen her hvertfall. Han sa altså at han mente du kunne mistet nøyaktig 4% kroppsfett? Og spesifiserte at han mener du spiser for mye av akkurat karbohydrater? Og han mener han vet at det er akkurat inntak av karbohydrater som utgjør 4% for mye kroppsfett? Har han en jobb eller utdannelse som tilsier at han har så stor kunnskap om dette? Grunnen til at varsellampen lyser her er ikke bare at det ikke er normalt å komme med fornærmelser pakket inn i komplement. Det er også fordi det høres ut som han har veldig høye tanker om seg selv og en slags spesialkompetanse, eller hvertfall prøver å gi inntrykk av det. Får litt narssistist-vibber. Hvis jeg tipper riktig så har han ingen slik utdannelse eller grunn for å uttale seg slik? For det ville ikke en person som har peiling gjort, de hadde visst at dette ikke går an å vite. Fordi det dreier seg hovedsaklig om genetikk hvor man lagrer fett, og det at tynne personer noen ganger har litt fett på magen eller andre steder. Ikke at man spiser karbohydrater. (sikker på du ikke har noe tynnfeit kropp heller) Anonymkode: c57e1...a76 11
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 Det er absolutt ikke normalt eller greit! Tenker også at dette er er rødt flagg. Har også slitt med spiseforstyrrelser tidligere i livet og kan derfor ikke ha en partner som er opphengt i sånn. Har nok med å holde meg selv i ørene, det hadde vært veldig destruktivt å i tillegg ha en partner som "bekrefter" alle usikkerheter. Han er også gammel nok til å vite bedre, men det skorter åpenbart på sosial intelligens. Anonymkode: 0b42b...906 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 Klassisk narsissist. Først gir de et kompliment og fornærmer deg rett etterpå for å sjekke om du tåler narsissismen. Løp Anonymkode: d118f...a84 17
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 Nei, det er ikke greit det som ble sagt. Og bortsett fra det, hadde du orket å bli sammen med en som tydeligvis er helt ekstremt på utseende, vekt og kosthold? Hadde det vært hyggelig å kaste bort mer tid på en som skal gi deg dårlig samvittighet om du spiser mer enn en porsjon til middag eller en is i sommervarmen? Som helst skal kontrollere alt fra daglig kaloriinntak til vekt og fettprosent? Det er noe litt sykt med menn som holder på sånn, og det beste hadde vært om vi damer skydde dem som pesten Anonymkode: e7602...65c 10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt spesielt å bruke penis som måte å hevne seg på. Fett % er relativt enkelt å fikse, men penis er per i dag umulig å endre. Potensielt permanent skade på selvtilliten, men det var kanskje poenget? Tror for øvrig at en god måte å forstørre penis på hadde blitt milliard industri. Det hadde nok ikke være mulig å finne en penis under 20 cm! 🤣 Anonymkode: 75884...af3 Det finnes operasjoner man kan ta. For å forstørre penis, pupper, rumpe, etc. Ingen hindringer,kroppslig perfeksjon er den ultimate lykke Anonymkode: 0cffa...7ff
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 Ts det der er bare starten. Han kommer til å finne flere feil som han pakker inn som komplimenter. Sånne personer er giftige. Anonymkode: 0cffa...7ff 12
Gjest Albbas Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 Neineinei, ikke vær i et forhold med en sånn en. Avslutt og gi tydelig beskjed om hvorfor. Du har bedre ting å bruke livet på.
Laraa Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 Høres ut som en trivelig fyr, not! Skaff deg en fyr som respekterer deg, bidrar til å bygge opp selvbildet ditt og ikke bodybuilder guttunge ( i hodet) som shamer kroppen din 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 Legger til en ting til. Det at du sannsynligvis ser veldig bra ut, er slank og ser yngre ut enn du er osv kan gjerne være grunnen til at han sier slike ting. Han må trykke deg ned, passe på at du ikke tror du er noe. Igjen, rødt flagg. Anonymkode: c57e1...a76 16
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #19 Skrevet 21. juli 2021 Absolutt alle mennesker ønsker å vise seg fra sin beste side i begynnelsen når man dater. At han allerede har begynt å trykke deg ned er et alvorlig faresignal. Nei, det er overhodet ikke vanlig å kommentere andres kropp negativt! Løp!!!! Dette blir bare verre. Han føler seg sannsynligvis litt mindreverdig i forholdet og får behov for å jekke deg ned ved å heve seg selv opp. Helt klassisk at dette kommer nå som dere har hatt sex og han begynner å føle seg litt tryggere på deg. Ingen, absolutt ingen, normale mennesker har behov for å si noe stygt til personen de dater. Anonymkode: cdf04...4ed 15
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 Albbas skrev (7 minutter siden): Neineinei, ikke vær i et forhold med en sånn en. Avslutt og gi tydelig beskjed om hvorfor. Du har bedre ting å bruke livet på. Hvis dette er et rødt flagg som mange her inne sier det er, så ville ikke jeg anbefale å gi han tydelig beskjed om hvorfor. Det kan starte en tidkrevende og helt unødvendig lang dramasamtale hvor ts kommer til å høre at hun overreagerer, at hun misforsto, at hun er barnslig og umoden som ønsker å avslutte over en slik «bagatell», og blablabla, masse svada. Her er det lurt å holde kjeft. Trekk deg tilbake, bli kjedelig og uinterssert og la dette fade ut. Vanlige samvittighetsfulle folk kan man skylde en forklaring. Denne mannen trenger ingen forklaring, han vet hva han har gjort. Anonymkode: 89483...628 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå