AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Kvinner mener at hva slags far du har ikke har noe effekt på livet ditt. Samtidig er de veldig selektive med hvilken mann de selv velger å få barn med. Jeg har ikke noe problem med hverken av tingene. Men hvorfor kan dere ikke være konsekvente og ikke si én ting og gjøre noe helt annet. Anonymkode: e79a3...0cf
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Dette skjønte jeg ikke noe av. Anonymkode: 0f8e2...86e 14
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 ? De fleste mennesker, både kvinner og menn, mener nok at mennesket er et produkt av både arv og miljø. Så det stemmer ikke at kvinner som i halve jordens befolkning tror at ens foreldre ikke påvirker hvordan en er. Anonymkode: c3cc0...e4a 10
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette skjønte jeg ikke noe av. Anonymkode: 0f8e2...86e Hvorfor er du selektiv hvis det ikke har noe å si hvem mannen er? Anonymkode: e79a3...0cf
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Hvilken gruppe med kvinner snakker du om nå? Du er klar over at kvinner som en gruppe er individer, og at det én eller ti sier ikke har noe å si for resten av de 3 - 4 billionene? Spørsmålet du stiller kan jo være rettet mot: - Kvinner som får barn via donor, men oppdrar barnet med en annen far/mor. - Kvinner som har flere fedre til barna sine. - Alenemødre. - Alenemødre med flere fedre til barna sine. En kvinne som ikke går i noen av de kategoriene kan være selektiv med valg av far, ikke på grunn av barnet, men på grunn av egen trivsel. De skal jo tross alt dele resten av livet sitt med denne mannen, uansett hva som skjer dem i mellom. Anonymkode: 86176...cde 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 ?? Hva slags dame har du snakket med? Ingen vil dømmes utifra sine foreldre, samtidig blir alle påvirket av sine gener og oppvekstmiljø. De fleste vil ønske det beste for sine barn både når det gjelder helse og gode, tilstedeværende foreldre. Hvis jeg hadde hatt en dårlig far ville jeg nok ønsket en bedre far for mine egne barn. Anonymkode: c5e91...6b3 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ?? Hva slags dame har du snakket med? Ingen vil dømmes utifra sine foreldre, samtidig blir alle påvirket av sine gener og oppvekstmiljø. De fleste vil ønske det beste for sine barn både når det gjelder helse og gode, tilstedeværende foreldre. Hvis jeg hadde hatt en dårlig far ville jeg nok ønsket en bedre far for mine egne barn. Anonymkode: c5e91...6b3 En sterk far? Anonymkode: e79a3...0cf
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Oi har ingen fortalt deg at det finnes mer en 1 kvine? og at vi derfor snaker med en god del flere millioner tunger end to😅 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 Pippi Lotta skrev (5 minutter siden): Oi har ingen fortalt deg at det finnes mer en 1 kvine? og at vi derfor snaker med en god del flere millioner tunger end to😅 Sist jeg sjekka så er alle kvinner av natur selektive Anonymkode: e79a3...0cf
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sist jeg sjekka så er alle kvinner av natur selektive Anonymkode: e79a3...0cf I motsetning til alle men som aldri tenker gjennom hvem de får barn med, mener du? Hvem er det som har sakt til deg at hvem faren din er ikke betyr noe for live ditt? 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 Pippi Lotta skrev (1 minutt siden): I motsetning til alle men som aldri tenker gjennom hvem de får barn med, mener du? Hvem er det som har sakt til deg at hvem faren din er ikke betyr noe for live ditt? Kvinner på KG. Anonymkode: e79a3...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #12 Skrevet 20. juli 2021 Det kommer vel av unntakssyndromet, noe de fleste har. Og at mange må bli presentert problemstillinger, de finner dem ikke selv. Og at mange i relasjoner ser på seg selv som sjefen, den smarte, den med overtaket, etc, så hjernen må hele tiden jobbe for å fylle inn diverse hull, men det tror jeg skjer ubevisst. Anonymkode: 56412...5b1
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #13 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner på KG. Anonymkode: e79a3...0cf Jeg forstår ikke helt hva du mener her. Mener du at alle kvinner i helle verden tenker godt gjennom hvem de får barn med? Og så er du opprørt for de noen kvinner har skrevet på kvinneguiden at det ikke betyr noe hvem de får barn med? Kan du linke til den tråen du mener er problematisk? 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #14 Skrevet 20. juli 2021 Pippi Lotta skrev (10 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du mener her. Mener du at alle kvinner i helle verden tenker godt gjennom hvem de får barn med? Og så er du opprørt for de noen kvinner har skrevet på kvinneguiden at det ikke betyr noe hvem de får barn med? Kan du linke til den tråen du mener er problematisk? Ingen jenter har sex med hvem som helst. Dette kan du ikke nekte for. Anonymkode: e79a3...0cf
Trolltunge Skrevet 20. juli 2021 #15 Skrevet 20. juli 2021 Vi er altfor lite selektiv med hvem vi får barn med dessverre. Håper neste generasjon blir klokere. 6
Trolltunge Skrevet 20. juli 2021 #16 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen jenter har sex med hvem som helst. Dette kan du ikke nekte for. Anonymkode: e79a3...0cf Har noen overhodet forsøkt å nekte for det? Klart vi ikke har sex med hvem som helst. 8
Hr. Aktiv Skrevet 20. juli 2021 #17 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen jenter har sex med hvem som helst. Dette kan du ikke nekte for. Anonymkode: e79a3...0cf Har de ikke? Hvorfor velger de da bare de verste mennene når gode menn står i kø for å trå til?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #18 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kvinner mener at hva slags far du har ikke har noe effekt på livet ditt. Samtidig er de veldig selektive med hvilken mann de selv velger å få barn med. Jeg har ikke noe problem med hverken av tingene. Men hvorfor kan dere ikke være konsekvente og ikke si én ting og gjøre noe helt annet. Anonymkode: e79a3...0cf Kvinner er ikke nok selektive med de(n) vi får barn med! Anonymkode: 0ace3...d9f 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #19 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen jenter har sex med hvem som helst. Dette kan du ikke nekte for. Anonymkode: e79a3...0cf Når begynte jenter å ha sex???? Anonymkode: 0ace3...d9f
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #20 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen jenter har sex med hvem som helst. Dette kan du ikke nekte for. Anonymkode: e79a3...0cf Jeg har vel ikke nektet for noe, heller spurt deg hvem som har sakt at kvinner ikke er selektive? Du sier kvinner snaker med to tunger, men det er ikke så lett og få takk på hva de to forskjellige tungene sier? Jeg tror du har rett i at de fleste kvinner (for og ikke si mennesker) har preferanser 🙂 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå