AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Hei. Noen her som sliter med nakkesvimmelhet? Jeg har svimlet i mange uker, ble innlagt å tok CT av hodet. Alt var helt fint. Gikk til kiropraktor, å han sa jeg var veldig stiv. Sliter med kraftig angst, så er ofte stresset. Har vært der ca 3-4 ganger, å ting ble bedre. Men føler nå ting blusser opp igjen.. Noen andre som sliter med dette, å har tips til hva jeg kan gjøre selv? Anonymkode: 65e23...f4d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Angst og stress trekker blodet inn i kroppen til organene, så da er det egentlig veldig naturlig om man blir svimmel. Anonymkode: d68de...531
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 Min mann er det. Går til behandlinger pluss at jeg har kjøpt en massasjepute med varme i som han sitter med på kvelden. Han har også noen øvelser Han skal gjøre ila arbeidsdagen Anonymkode: 2bbdd...201
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har nedsatt hørsel. Noe som fører til at jeg anstrenger meg for å høre som igjen fører til stiv nakke og svimmelhet. Stress trigger svimmelheten ekstra mye. Ingen rpd bortsett fra å sove med minst to hodeputer, jeg blir så svimmel at jeg nesten kaster opp dersom jeg ligger flatt. Anonymkode: f93aa...56e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå