OlsenHansen Skrevet 22. juli 2021 #41 Skrevet 22. juli 2021 Carl Barks er grunnmuren og inspirasjonen, Don Rosa er perfeksjon. Glad jeg vokste opp når han var på topp.
Cata Skrevet 22. juli 2021 #43 Skrevet 22. juli 2021 DeLorean skrev (3 timer siden): Imponerende! Mann eller kvinne? Kvinne. En kvinne som er passe sur på seg selv for at hun ikke arkiverte alle de årgangene mer systematisk. Det ble gjort med de siste men da jeg var barn var det bare lesestoff som alle andre blader. Det hadde ikke nødvendigvis hatt noen stor økonomisk verdi, men det hadde vært litt kult med 38 velorganiserte årganger . 2
Eske Skrevet 23. juli 2021 #44 Skrevet 23. juli 2021 Okei dette er off-topic men siden jeg har så mange folk med peiling på samme sted må jeg bare prøve: Noen her som husker/vet navnet på en historie fra... Tja, cirka tidlig 2000-tall? Jeg tror den spilte på Pokemon/Digimon-populariteten og handlet om at Ole, Dole og Doffen var så hekta på en slik type greie, også ble de plutselig levende. Husket dessverre mer før, og prøvde da å Google uten hell, men mener det var noe kampgreier og at i alle fall èn av dem var firkantet og en annen (eller samme...?) piggete - og lurer på om noen var rosa og noen blå? Beklager elendig beskrivelse her altså.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå