Gå til innhold

Kvinne kåt 24/7

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er flott,stå for det 👏👏👏👏

Anonymkode: b4eae...aa4

Får for lite sex hjemme 🙈

Anonymkode: 1639d...b0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er flott,stå for det 👏👏👏👏

Hvorfor syns du at det er flott å vær kåt mye ? 🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet

Bruk plastikk da vel. Slipper dere få livmorhalskreft og annet sykdom.

Anonymkode: 536ae...9c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Får for lite sex hjemme 🙈

Noen har det sånn det skal være sikkert.

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kan godt ha kontakt 🙈🙈

Kontakt? 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor syns du at det er flott å vær kåt mye ? 🙈🙈

Flott at noen innrømmer det.

Skrevet (endret)

Hei alle dere flotte, deilige, sexy, sterke og ...ja tydeligvis også KÅTE jenter! ;) 

Har ikke tenkt å starte noen tråd.. men nå er jo fakta og virkeligheten som den er. Og det er en kjent sak at kvinner har en viss "makt" for å kalle det det... over når sex skal gjennomføres og ikke. Sikkert mange unntak.. men uansett.

Det er også en kjent sak at... la oss kalle henne ei middels attraktiv kvinne med en helt OK kropp (så har vi tatt gjennomsnittet) hadde ønsket og VILLET få med seg si minst 5 tilfeldig utplukkede menn på en seksuell aktivitet med henne uten problem på en dag. Og at en mann med samme gjennomsnitt (om han ikke hadde blitt kastet på cella for å være både det ene og det andre), så hadde "denne" mannen (som også da innehar et gjennomsnitt av selv tillitt) antakelig KUN med bare flaks kanskje om han var drit heldig muligens fått med seg MAKS en kvinne på den samme forespørselen!

Dere trenger ikke å være enig i det. ;)  Men saken jeg skulle frem til er at med denne "makten" som JEG velger å kalle den. Som dere kvinner har. Så lurer jeg på hvorfor dere ikke bruker den mer..om dere da for eksempel som her følte dere så kåte og da fantaserte om en pikk eller to mens dere sier til dere selv at det hadde vært deilig å knulla han som jobber på Super'n på hjørnet. Men ÅHH... NEI jeg skal ikke det! Er alt for ordentlig til å gjøre det... så jeg finner frem dildoen min jeg tenker jeg!  WHAT A FUCK!? 😣

Er det for at dere skal være så veldig "ordentlige" eller!!? og neehei.. jeg kan ikke spørre han som sitter på den benken der om vi skal gå et sted å knulle!! Jeg går heller hjem og fantaserer om denne digge fyren mens jeg er i dusjen alene!!

Dere VET at dere har minst, og jeg mener MINST 70% tilslags prosent.. Noen sikkert mye mer også! Så hva er det som gjør at dere ikke bare GJØR det??!  (vel noen gjør det sikkert) men det er i løpet av 10 timer og 50 alkoholenheter.. sånn "lissom" diskre måte på byen. 

Men om JEG hadde hatt en bare halvparten av tilslags prosenten som dere kvinner har.. og en liten garanti for at jeg ikke blir kasta i buret av purken av gjøre det.. Så hadde jeg LETT stoppet og spurt 10 kvinner i løpet av dagen om de kunne tenke seg en deilig stund. Hvis bare 3 av dem hadde svart JA, så hadde jeg også lett tålt 7 avvisninger og noen slag i trynet + kanskje et spark i balla og blitt kalt både gris og pervo jeg!  hehe...  Vel, det kommer aldri til å skje uansett. Men hvorfor gjør ikke DERE det.. når lysten OG ikke minst muligheten er der!? Oki, jeg VET at det er litt mer komplisert enn det.. men dere må innrømme at det i tillegg måtte ha vært en RÅ digg følelse etter at du hadde fått deg det du trengte og bar sagt til fyren; Oki, Takk, men nå kan du ta på deg buksa og stikke av! Han hadde ikke gått i kjelleren i dyp depresjon med en vond følelse om å ha blitt følt seg brukt etterpå... bare så dere vet det! ;)   Vel.. ble et langt spørsmål.. men jeg og mange menn skulle ønske at vi var kvinner alt for ofte vet jeg... Bare for å få denne "Makten".  Men jeg elsker dere alle! Nuss💞

Takk!

Endret av Tony-S
skrivefeil
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vært sånn noen dager kanskje. Jeg våkner i dag også etter fire-fem timers søvn og det første jeg tenker på er eller får i hodet er bilder av hvordan jeg har meg med en sånn fyr som bor oppe i gata her. Så tenker jeg litt på andre random menn jeg godt kunne tenkt meg... Dette blir en lang dag. Jeg SKAL IKKE ligge med tilfeldige menn jeg kjenner til, jeg SKAL IKKE... men jeg har veldig lyst da. 

Anonymkode: 82009...fd6

Det er jo bare så deilig å se at kvinner kan ha det likedan som oss menn. 🙈🤩😂😂

AnonymBruker
Skrevet
Tony-S skrev (3 timer siden):

Hei alle dere flotte, deilige, sexy, sterke og ...ja tydeligvis også KÅTE jenter! ;) 

Har ikke tenkt å starte noen tråd.. men nå er jo fakta og virkeligheten som den er. Og det er en kjent sak at kvinner har en viss "makt" for å kalle det det... over når sex skal gjennomføres og ikke. Sikkert mange unntak.. men uansett.

Det er også en kjent sak at... la oss kalle henne ei middels attraktiv kvinne med en helt OK kropp (så har vi tatt gjennomsnittet) hadde ønsket og VILLET få med seg si minst 5 tilfeldig utplukkede menn på en seksuell aktivitet med henne uten problem på en dag. Og at en mann med samme gjennomsnitt (om han ikke hadde blitt kastet på cella for å være både det ene og det andre), så hadde "denne" mannen (som også da innehar et gjennomsnitt av selv tillitt) antakelig KUN med bare flaks kanskje om han var drit heldig muligens fått med seg MAKS en kvinne på den samme forespørselen!

Dere trenger ikke å være enig i det. ;)  Men saken jeg skulle frem til er at med denne "makten" som JEG velger å kalle den. Som dere kvinner har. Så lurer jeg på hvorfor dere ikke bruker den mer..om dere da for eksempel som her følte dere så kåte og da fantaserte om en pikk eller to mens dere sier til dere selv at det hadde vært deilig å knulla han som jobber på Super'n på hjørnet. Men ÅHH... NEI jeg skal ikke det! Er alt for ordentlig til å gjøre det... så jeg finner frem dildoen min jeg tenker jeg!  WHAT A FUCK!? 😣

Er det for at dere skal være så veldig "ordentlige" eller!!? og neehei.. jeg kan ikke spørre han som sitter på den benken der om vi skal gå et sted å knulle!! Jeg går heller hjem og fantaserer om denne digge fyren mens jeg er i dusjen alene!!

Dere VET at dere har minst, og jeg mener MINST 70% tilslags prosent.. Noen sikkert mye mer også! Så hva er det som gjør at dere ikke bare GJØR det??!  (vel noen gjør det sikkert) men det er i løpet av 10 timer og 50 alkoholenheter.. sånn "lissom" diskre måte på byen. 

Men om JEG hadde hatt en bare halvparten av tilslags prosenten som dere kvinner har.. og en liten garanti for at jeg ikke blir kasta i buret av purken av gjøre det.. Så hadde jeg LETT stoppet og spurt 10 kvinner i løpet av dagen om de kunne tenke seg en deilig stund. Hvis bare 3 av dem hadde svart JA, så hadde jeg også lett tålt 7 avvisninger og noen slag i trynet + kanskje et spark i balla og blitt kalt både gris og pervo jeg!  hehe...  Vel, det kommer aldri til å skje uansett. Men hvorfor gjør ikke DERE det.. når lysten OG ikke minst muligheten er der!? Oki, jeg VET at det er litt mer komplisert enn det.. men dere må innrømme at det i tillegg måtte ha vært en RÅ digg følelse etter at du hadde fått deg det du trengte og bar sagt til fyren; Oki, Takk, men nå kan du ta på deg buksa og stikke av! Han hadde ikke gått i kjelleren i dyp depresjon med en vond følelse om å ha blitt følt seg brukt etterpå... bare så dere vet det! ;)   Vel.. ble et langt spørsmål.. men jeg og mange menn skulle ønske at vi var kvinner alt for ofte vet jeg... Bare for å få denne "Makten".  Men jeg elsker dere alle! Nuss💞

Takk!

Fordi vi kanskje tenker mer på helsa vår enn dere menn. Vi kan få livmorhalskreft med mange sexpartnere og mange er bare ikke utro. Du vil være kvinne? Det er mulig å operere seg til kvinne så finner du det ut selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi vi kanskje tenker mer på helsa vår enn dere menn. Vi kan få livmorhalskreft med mange sexpartnere og mange er bare ikke utro. Du vil være kvinne? Det er mulig å operere seg til kvinne så finner du det ut selv.

Jaaa... jeg vet det er mer komplisert og at det kan få konsekvenser av både det ene og andre slaget... Men jeg snakker ikke om å spørre alle menn dere ser heller da.. Jeg tenker mer i noen "krise stunder" når det kanskje er en stund siden sist..  FORDI MAN SELVFØLGELIG ER SINGEL. (Det er en grunn til at jeg er skilt nå, og for å si det sånn. Det er IKKE jeg som har "vært på gata" for å finne fremmede) Men nok om det.

Og for oss menn da, så kommer man til det punktet hvor man faktisk begynner å bli lei av synet av både Høyre og Venstre armen etter en stund..! Samme hvor lenga man klarer å kalle Venstre for "fremmed" også ;) Det kan sammenlignes med KUN misjonær i mørket under dyna UTEN å bli berørt av hender også i noen år... selv om det ville vært himmelen det fremfor disse jævla hendene da, for all del.

Mistenker (og har hørt) at det finnes flere jenter som har overlevd one night stander hver/ annen hver helg i et par år uten å ha hatt de store plagene der nede av den grunn. 

hehe.. Og NEI, har ingen ønsker om å bli jente. hehe.. uten å nevne alle grunnene. Men jeg hadde satt pris på om så bare for EN helg her i livet og kjenne på og benyttet meg av den "makt balansen" kvinner har hatt siden neandertalerne døde ut! ;) 

Skrevet

Jeg syntes dere kåte damer skal gjøre som fantasien sier.

i 2021 så er alt lov

AnonymBruker
Skrevet
Frank Franke skrev (På 20.7.2021 den 8.02):

Hvorfor ikke ha sex med tilfeldige menn som du sier? Han oppi gata, sjekk han opp da vel! Hvorfor ikke liksom? Vil gjerne ha kontakt med deg, høre mer om deg, og ikke minst hvordan det går!

Jeg har han på gli nå 😆

Anonymkode: 473ba...2e7

Skrevet

Hadde det sånn et par år da jeg var yngre. Tenkte på sex absolutt hele tiden.. «Alle» jeg møtte var potensielle partnere😆. slitsomt.

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 20.7.2021 den 12.51):

Å være kåt 24/7 er jo et tegn at kroppen er sykdomsfri, man blir mere lykkelig av orgasmer også. Jeg har jo ikke eggløsning da, men jeg reagere veldig på månefaser, dufter som lukter av renslighet, og av stram svettelukt, og noen ganger av enkelte kvinnestemmer.

24/7 kåtinger som meg tenker og fantaserer oftere på sex, som gjør at vi blir enda kåtere, jo mere orgasmer vi får, jo mere kåt blir vi. Og orgasmer fører også til mere lykkerus, så vi kan vel kalle oss lykkerusjegere 😅

Å bruke fantasier gjør oss også litt bedre på sex, for vi vil vel gjenskape det vi fantaserer om. Da blir det jo mere stillinger og settinger av uprøvd sex... altså iderik. Når jeg skriver med kvinner på nettet, fanger jeg opp nye ideer og deler fantasiene som sexnoveller. Vi prater nesten aldri om å treffes... men vi utfordrer hverandre om ting vi skulle ha gjordt hvis vi traff hverandre, det er også lærerikt. Så jeg synes det både er lærerikt og hyggelig å chatte, for min del får jeg bedre forståelse av kvinner gjennom kommunikasjon.

👏👏👏👏

At du leser sexnoveller er noe vi alle vet. 
Du tar jo helt av om dagen. 
Fantasiene dine deles hyppig her på forumet. 

Anonymkode: 8afe8...718

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

👏👏👏👏

At du leser sexnoveller er noe vi alle vet. 
Du tar jo helt av om dagen. 
Fantasiene dine deles hyppig her på forumet. 

1. Jeg leser ikke sexnoveller

2. Jeg har ikke delt andre fantasier her i det siste. Hvilke tråder sikter du til? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1. Jeg leser ikke sexnoveller

2. Jeg har ikke delt andre fantasier her i det siste. Hvilke tråder sikter du til? 

Å. Puh. My mistake. Jeg var ikke ment 😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å. Puh. My mistake. Jeg var ikke ment 😆

🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (4 minutter siden):

Hadde det sånn et par år da jeg var yngre. Tenkte på sex absolutt hele tiden.. «Alle» jeg møtte var potensielle partnere😆. slitsomt.

Hehe. Jeg innbiller meg blikk både her og der eller så får jeg virkelig det fordi jeg ubevisst sjekker ut kandidater som går forbi. Til og med folk jeg kjører forbi og også sitter i bil og jeg ser et halvt sekund 😅😅😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 7.48):

Endelig en kvinne som er åpen om at man kan være kåt.  Hurra for deg 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Det er ikke mange av de. Desverre.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at vi har det så utrolig godt sammen selv om vi har vært sammen i mange år og fått 4 barn samen. 

Vi har selvsagt hatt "sexpauser" ved graviditeter, fødsel,sykdom og stressende arbeidsituasjoner. Men nøkkelen her er vel at vi alltid har vært veldig åpne mot hverandre å sagt hvorfor vi ikke har hatt lyst på sex! Etter siste barnet vårt så var jeg ekstremt sliten, jeg hadde vondt nedentil, våkennetter med amming gjorde at sex var en veldig fjern tanke for meg. Jeg sa selvsagt dette til mannen han var støttende å sa han forsto! Ikke maste han å ikke presset han meg. Han var snill, kjærlig, støttende og passet på at jeg hadde det bra. Etter hvert var jeg tilbake til normalen.

God sex handler ikke bare om penis størelse men også trygghet til parneren å det å kunne prate om alt! Det at min mann er en veldig trygg å god mann, han er en beskytter å vet at han hadde gjort alt for å beskytte meg, han er ekstremt opptatt at jeg skal ha det bra😍 Vet at jeg er heldig å jeg vet at vi passer ekstremt godt sammen  😎

• Liker 1
Skrevet

Det er nå noe befriende deilig over å bare si det som det er - at man er kåt? 😇

Og hvis man klarer å se bittelitt forbi frustrasjonen, så er det egentlig helt sinnsykt deilig å bare gå å kjenne det sitrer i kroppen av kåtskap, kjenne….ja du vet 😅

Herlig hvis man har noen man i det minste kan pirre det litt sammen med også da, hvis man ikke har mulighet til å få fullt utløp der og da.

Men peis på - og ta de deilige mulighetene som byr seg, sier nå jeg 😉

AnonymBruker
Skrevet
avent skrev (12 timer siden):

Jeg er veldig glad for at vi har det så utrolig godt sammen selv om vi har vært sammen i mange år og fått 4 barn samen. 

Vi har selvsagt hatt "sexpauser" ved graviditeter, fødsel,sykdom og stressende arbeidsituasjoner. Men nøkkelen her er vel at vi alltid har vært veldig åpne mot hverandre å sagt hvorfor vi ikke har hatt lyst på sex! Etter siste barnet vårt så var jeg ekstremt sliten, jeg hadde vondt nedentil, våkennetter med amming gjorde at sex var en veldig fjern tanke for meg. Jeg sa selvsagt dette til mannen han var støttende å sa han forsto! Ikke maste han å ikke presset han meg. Han var snill, kjærlig, støttende og passet på at jeg hadde det bra. Etter hvert var jeg tilbake til normalen.

God sex handler ikke bare om penis størelse men også trygghet til parneren å det å kunne prate om alt! Det at min mann er en veldig trygg å god mann, han er en beskytter å vet at han hadde gjort alt for å beskytte meg, han er ekstremt opptatt at jeg skal ha det bra😍 Vet at jeg er heldig å jeg vet at vi passer ekstremt godt sammen  😎

Dette høres veldig fint ut :) hvem vil ikke ha hva du har der. Det tilsvarer et ideal - heldige deg. 

Jeg går lei etter en stund og de går lei av meg også sikkert. Tror ikke lenger på monogami 🤐 Lenge siden sex med riktige følelser. Er nok blitt en kvinnelig player... Mener det ikke vondt men satser bare på at ingen blir forelsket - for jeg blir ikke det... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...