AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Vært sånn noen dager kanskje. Jeg våkner i dag også etter fire-fem timers søvn og det første jeg tenker på er eller får i hodet er bilder av hvordan jeg har meg med en sånn fyr som bor oppe i gata her. Så tenker jeg litt på andre random menn jeg godt kunne tenkt meg... Dette blir en lang dag. Jeg SKAL IKKE ligge med tilfeldige menn jeg kjenner til, jeg SKAL IKKE... men jeg har veldig lyst da. Anonymkode: 82009...fd6 1
Whistler Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Det høres ut som om du har fått transplantert på hodet til en mann! 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 😅🙈 Sånn har jeg det også🙈 Ingen fare for at jeg ligger med tilfeldige menn da.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Litt slik jeg tenker i mine maniske perioder 🤷♀️ Anonymkode: 34178...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Whistler skrev (16 minutter siden): Det høres ut som om du har fått transplantert på hodet til en mann! Men det er sant 🙈 Det er nesten litt plagsomt. Hvem har jeg ikke fantasert om nå? Føler jeg sender vibes hele tiden også, for flere møter blikket mitt nå enn til vanlig. Elder Millennial skrev (6 minutter siden): 😅🙈 Sånn har jeg det også🙈 Ingen fare for at jeg ligger med tilfeldige menn da. Hvorfor er det ikke fare for at du ligger med tilfeldige menn? Det er det fare for at jeg gjør og jeg har begynt. Kan ikke la være. Jeg vurderer faktisk sjekke om han fyren oppi gata kan være interessert med en litt frekk beskjed på SoMe. Er ganske sikker på at han hadde gått med på det. Anonymkode: 82009...fd6
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er sant 🙈 Det er nesten litt plagsomt. Hvem har jeg ikke fantasert om nå? Føler jeg sender vibes hele tiden også, for flere møter blikket mitt nå enn til vanlig. Hvorfor er det ikke fare for at du ligger med tilfeldige menn? Det er det fare for at jeg gjør og jeg har begynt. Kan ikke la være. Jeg vurderer faktisk sjekke om han fyren oppi gata kan være interessert med en litt frekk beskjed på SoMe. Er ganske sikker på at han hadde gått med på det. Anonymkode: 82009...fd6 Jeg er i ett fast forhold, unektelig mer praktisk når man er kåt hele tiden 😅 Skader jo ikke å sjekke om fyren oppe i gata er interessert da😅🤷♀️ Lykke til👌
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Litt slik jeg tenker i mine maniske perioder 🤷♀️ Anonymkode: 34178...0c6 Jeg blir ikke manisk. Når du blir manisk har du høy energi ikke sant? Jeg er bare kåt og rastløs 😝 Anonymkode: 82009...fd6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Litt sånn jeg også nå... Men tenker ikke på forskjellige menn, men i hovedsak kjæresten min som uheldigvis ikke er like kåt som meg... Jeg har gjort som er litt forkastelig de siste par dagene som gjør at jeg ikke kaster meg over kjæresten konstant... Sender grisete meldinger med en annen fyr. Han er inneforstått med at det bare blir meldinger... Men er veldig fornøyd med å få skikkelig grisemeldinger fra meg... Anonymkode: c4cb4...372
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Jeg er i ett fast forhold, unektelig mer praktisk når man er kåt hele tiden 😅 Skader jo ikke å sjekke om fyren oppe i gata er interessert da😅🤷♀️ Lykke til👌 Hjelper ikke å være i fast forhold når typen har lite sexlyst... Anonymkode: c4cb4...372 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Jeg er i ett fast forhold, unektelig mer praktisk når man er kåt hele tiden 😅 Skader jo ikke å sjekke om fyren oppe i gata er interessert da😅🤷♀️ Lykke til👌 Å ja. Da kan du jo bare la det komme partner til gode?? Jeg dater også noen fast men kommer ikke til å vare uansett, så jeg legger ingen følelser i det. Jeg har dessverre hatt sex med en tilfeldig fyr imens jeg har dater han andre - han er ikke alltid tilgjengelig han jeg dater. Han oppe i gata vet jeg er singel fordi vi ble kjent via dating app. Ja. Kanskje jeg skal sjekke om han er interessert men kan ikke gjøre det før om et par dager nå. Vi har nemlig snakket om KG før 😆 Jeg har en annen fyr på lista også som jeg skal prøve å IKKE gjøre meg til hore for i dag... 😆😬 Anonymkode: 82009...fd6
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir ikke manisk. Når du blir manisk har du høy energi ikke sant? Jeg er bare kåt og rastløs 😝 Anonymkode: 82009...fd6 Nja, det er mange damer som mister litt hode når de blir maniske. De kvinnene jeg kjenner som er bipolare har hatt en sexdrive ut av he🤬 i de maniske periodene. Eksempelvis så kunne hun ene (godt gift) på over 70 flørte vilt med 17 år gamle gutter, uten å se at det hun gjorde var ekstremt ukomfortabelt for de. Hvis du begynner å sette deg selv i farlige situasjoner så burde varsellampene blinke litt. Du vet, hvis du plutselig sitter på fanget til en ruset uteligger for eksempel.
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. juli 2021 #12 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjelper ikke å være i fast forhold når typen har lite sexlyst... Anonymkode: c4cb4...372 Jeg ordner jo bare opp selv hvis jeg ikke har han for hånden. Men det er vondt om man blir avvist mye over lengre tid, det tror jeg ikke jeg hadde klart.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #13 Skrevet 20. juli 2021 Endelig en kvinne som er åpen om at man kan være kåt. Hurra for deg 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: b4eae...aa4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #14 Skrevet 20. juli 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Jeg ordner jo bare opp selv hvis jeg ikke har han for hånden. Men det er vondt om man blir avvist mye over lengre tid, det tror jeg ikke jeg hadde klart. Jeg ordner opp selv, og han har lyst, opptil flere ganger i uka. Men nå på sommeren vil jeg gjerne ha litt mer. Anonymkode: c4cb4...372
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #15 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Endelig en kvinne som er åpen om at man kan være kåt. Hurra for deg 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: b4eae...aa4 Er også kvinne og som er kåt veldig mye 🙈🙈 Anonymkode: 1639d...b0f
Frank Franke Skrevet 20. juli 2021 #16 Skrevet 20. juli 2021 Hvorfor ikke ha sex med tilfeldige menn som du sier? Han oppi gata, sjekk han opp da vel! Hvorfor ikke liksom? Vil gjerne ha kontakt med deg, høre mer om deg, og ikke minst hvordan det går!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #17 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er også kvinne og som er kåt veldig mye 🙈🙈 Anonymkode: 1639d...b0f Det er flott,stå for det 👏👏👏👏 Anonymkode: b4eae...aa4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #18 Skrevet 20. juli 2021 Du skriver at du har vært sånn noen dager, har du eggløsning? Altså er du midt mellom mens.. Jeg blir ekstrem en ukes tid rundt eggløsning. Anonymkode: abd82...8a1
SlemUlv Skrevet 20. juli 2021 #19 Skrevet 20. juli 2021 Bare noen dager? Da går det nok over. Jeg gikk sånn fra jeg var 19, til omtrent 35. Helt uten å ha sex med tilfeldige menn. Man tar saken i egne hender, så kan fantasiene få løpe løpsk. 1
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2021 #20 Skrevet 20. juli 2021 Å være kåt 24/7 er jo et tegn at kroppen er sykdomsfri, man blir mere lykkelig av orgasmer også. Jeg har jo ikke eggløsning da, men jeg reagere veldig på månefaser, dufter som lukter av renslighet, og av stram svettelukt, og noen ganger av enkelte kvinnestemmer. 24/7 kåtinger som meg tenker og fantaserer oftere på sex, som gjør at vi blir enda kåtere, jo mere orgasmer vi får, jo mere kåt blir vi. Og orgasmer fører også til mere lykkerus, så vi kan vel kalle oss lykkerusjegere 😅 Å bruke fantasier gjør oss også litt bedre på sex, for vi vil vel gjenskape det vi fantaserer om. Da blir det jo mere stillinger og settinger av uprøvd sex... altså iderik. Når jeg skriver med kvinner på nettet, fanger jeg opp nye ideer og deler fantasiene som sexnoveller. Vi prater nesten aldri om å treffes... men vi utfordrer hverandre om ting vi skulle ha gjordt hvis vi traff hverandre, det er også lærerikt. Så jeg synes det både er lærerikt og hyggelig å chatte, for min del får jeg bedre forståelse av kvinner gjennom kommunikasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå