Gjest WhisperingWind Skrevet 20. juli 2021 #21 Skrevet 20. juli 2021 Altså, hadde ALDRI I VERDEN blitt med og ALDRI tatt med ungene. Tenker ikke mannen din på at UNGENE vitner rasisme mot deg og da også mot dem😱
Jensine Skrevet 20. juli 2021 #22 Skrevet 20. juli 2021 Trenger man virkelig samboeren sin fysisk i nærheten for støtte når en besteforeldre dør? Hadde skjønt hvis det var forelder tror jeg.
velociraptor Skrevet 20. juli 2021 #23 Skrevet 20. juli 2021 Jeg skjønner ikke problemet? Samboeren din har en rasistisk farmor som er slem mot deg (og barna?) men ikke mot ham. Han drar selvsagt dit alene for å ta farvel, du og barna blir hjemme og har ferie eller whatever. Du gir ham en god klem når han kommer hjem og er lei seg, og gir ham støtte på at han har mistet en av sine kjæreDu skal selvsagt ikke bli med dit og hverken omgås disse menneskene eller bruke penger på å bo på et hotell der? Kjenner jeg blir litt provosert over at samboeren din ikke ber dem alle om å holde kjeft (ikke akkurat nå på dødsleiet, men generelt). 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #24 Skrevet 26. juli 2021 Ts her. takk for velmente råd og tanker. Mannen bestemte seg for å ikke dra. For han vil heller bruke ferien på oss, enn å være der borte samtidig med de andre. Evnt kan han vente til helga etter ferien. De antar at hun holder litt til i hvertfall. Han føler jo på situasjonen han også, men han er ikke alltid til stede når de kommer med kommentarer osv. det blir mye om jeg skal klage til han hvert 10.min det kommer noe. Så jeg tar det ofte opp på slutten av dagen. Han forsøker å følge med, men han kan ikke stå som en hauk og følge med hver gang utenom det. Han forstår jo frustrasjonen, men de er også familien hans. Noe jeg også forstår. Og jeg har nektet et par i familien hans å ha noen form for nærvær med barna også. Noe de respekterer slik ting er nå. Jeg klarer likevel ikke å krige mot alle.. spesielt når jeg blir sett på som den «rare utledningen som er for sensitiv til å forstå noe som helst». Uansett så ender det med at han drar alene når tiden er inne. Jeg og barna har det bedre hjemme. til deg som lurte: Norsk, men ikke nordmann. Det er noe man sier når man ikke er etnisk norsk. Man er norsk, altså at man har blitt norsk statsborger, eller født i Norge. Men har ingen slektninger fra Norge. F.eks jeg kom til Norge som 2-åring. Foreldre er fra Hellas. Jeg er norsk. Men jeg er ikke en som kan identifiseres som «Ola nordmann». Altså derfor er jeg ikke nordmann. Om dette ga noen mening? Jeg har ikke 1% norskt blod i meg, men er norsk likevel. Bare ikke nordmann. Anonymkode: 3bca2...593 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå