AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Del Skrevet 19. juli 2021 Hei! Når jeg skulle parkere snittet jeg borti en trestolpe, tror jeg... Hvor dyrt er dette å fikse, og hvordan skal dette fikses?? Noen som vet om noen i Stavanger som kan gjøre dette snarest? Mvh Frustrert 19-åring Anonymkode: cc675...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg hadde noe lignende og jeg polerte det vekk med noe turtle wax scratch polering greier. Så helt likt ut som hos meg, rød bil her og. Anonymkode: a7100...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Del Skrevet 19. juli 2021 Forresten så kan de allergleste bilpleie haller polere vekk dette, men vil du spare et par tusen så gjør turtle wax jobben og. Anonymkode: a7100...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Del Skrevet 19. juli 2021 Så ingen grunn til å gå til for eksempel noe som dette: https://mpsmicropaint.no/? De kan fikse det for 2000? Anonymkode: cc675...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå