AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Har du tatt skjev skillevegg operasjon. Hva er din erfaring. Hadde du komplikasjoner. Hva ble gjort, når osv. Anonymkode: a7501...05d
Blue Berry Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du tatt skjev skillevegg operasjon. Hva er din erfaring. Hadde du komplikasjoner. Hva ble gjort, når osv. Anonymkode: a7501...05d Hadde liten effekt dessverre, MEN jeg røyket da, så kan ha hatt noe å si. Jeg var 18 og er nå 34, så er en del år siden. Sterke smerter i 2 uker. Fikk ikke puste ordentlig eller sove pga tamponger i nesa (aner ikke om den praksisen fortsatt er).
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Har hatt operasjon i to omganger. Første gang meislet de ut bihuler pga kronisk bihulebetennelse. Null effekt. Ny operasjon, og da meislet de ned så mye de kunne, og rettet opp neseskillevegg. Jeg ble allikevel ikke kvitt bihulebetennelsen, men det var fordi de ikke fikk bukt med infeksjonen. Da jeg fikk skikkelig antibiotika i utlandet, ble betennelsen borte, og da merket jeg også effekten av skilleveggoperasjonen. Har vært mye mindre plaget med luftveisinfeksjoner, og føler jeg puster lettere gjennom nesa. Anonymkode: 9d6ed...8f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå