Sullamitt Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 15. januar 2022 35+0, 38 dager igjen Tiden går bare saktere og saktere jo nærmere termin jeg kommer😅 Det er mye følelser som begynner å komme, men heldigvis gruer jeg meg ikke til fødsel. Har fått beskjed om at jeg «må» sette inn epidural, og jeg begynner å venne meg til den tanken også. Tenkte først at jeg ikke ønsket det før det var nødvendig, da jeg er ganske redd for alt av medisin, men har lest masse om det nå som har hjulpet meg med å bli roligere. Plager i svangerskapet? Jeg går i ca 1 km i timen😂 Stakkars mannen som må tusle sakte ved siden av. Jeg klarer ikke bære tungt lenger heller, men er jeg nødt så halverer det gangfarten min. Gleder meg til å kunne komme meg fortere fremover igjen, og å hjelpe til med bæring. Bevegelse? Er fortsatt ikke imponert over styrken i bevegelsene, men de er absolutt blitt bedre! Får noen ganger noen harde som gjør at jeg automatisk sier «au», og det gjør meg veldig glad😂 Fikk på forrige ultralyd vite at morkaken ligger opp mot ribbena også, så det forklarer nok hvorfor jeg ikke er blitt sår der. Synes ikke det er så dumt, for det høres ikke godt ut😅 Sparkene flytter seg fremdeles rundt i magen, så jeg tror ikke baby har festet seg enda. Håper det er skjedd til UL om 1,5 uke🤞🏻Jeg stresser ikke så mye med det, men hadde vært betryggende å visst hvilket leie det blir til fødsel. Søvn Jeg synes egentlig jeg sover ganske greit. Er oppe maks én gang per natt på do. Jeg gleder meg til å kunne sove akkurat sånn jeg vil igjen, men har funnet et grei rytme i å snu meg frem og tilbake. Det gjør veldig vondt når jeg snur meg, men går over med en gang jeg får lagt meg ned igjen. Har også funnet en bedre måte å ligge på så jeg slipper å snu meg hele tiden. Innkjøp Nå har vi fått ordnet nesten alt. Mangler kun pleieprodukter til baby. Så blir det fødsel nå så går det greit. Det går helt fint med fødsel nå sier jeg!😂 Annet Jeg er fortsatt uvaksinert. Har tenkt hele tiden at jeg venter til etter fødsel, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt redd. Alt åpner mer opp og det er større sjanse for smitte. Jeg holder meg unna det meste, men jeg er nødt å ut av huset. Har begynt å tenke på fødebagen. Tror jeg skal begynne så smått på den etter neste UL. Regner med jeg får vite mer om når de tenker min makstid er da. Problemet mitt er at jeg har veldig lite klær, så det er vanskelig å få pakket noe, da jeg bruker alt. Jeg finner en løsning på det😅 I dag sier Preggers at baby er like stor som en honningmelon. Jeg synes den appen kommer med dårligere og dårligere sammenligninger. En honningmelon er ganske liten😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå