AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Del Skrevet 18. juli 2021 Hva er mest naturlig dersom uttalen skal være LOISE med hørbar E? Og hva synes KG om navnet? Anonymkode: e87a6...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Del Skrevet 18. juli 2021 Hønse-Lovisa Anonymkode: 7046d...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 19. juli 2021 #3 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Helt fint navn. Hadde valgt sistnevnte stavemåte hvis det er slik du vil det skal uttales, førstnevnte hadde jeg uttalt med v 🙂 Endret 19. juli 2021 av Sigyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Del Skrevet 19. juli 2021 Sigyn skrev (Akkurat nå): Helt fint navn. Hadde valgt sistnevnte stavemåte hvis det er slik du vil det skal uttales, førstnevnte hadde jeg uttalt med v 🙂 Oki, så det blir ikke stum E da, sånn som kronprinsesse Märtha Louise? Vil gjerne at det skal bli LouisE med E Anonymkode: e87a6...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Del Skrevet 19. juli 2021 Louise synes jeg er penest, kjempefint navn🥰 Anonymkode: cdd32...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Del Skrevet 19. juli 2021 Søsteren min skrives Louise og uttales med E Anonymkode: cdd32...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 19. juli 2021 #7 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oki, så det blir ikke stum E da, sånn som kronprinsesse Märtha Louise? Vil gjerne at det skal bli LouisE med E Anonymkode: e87a6...f90 Det er nok et sånt navn hvor man bare må godta at folk bommer i blant på første forsøk, for det kan uttales ulikt. Både lois/luise/loise er normalt, uten at jeg skal si sikkert hva det vanligste er (vil tippe luise basert på egne erfaringer, men vet ikke). Hvis du ikke synes v-en ødelegger navnet er jo egentlig Lovise fint da, og uttales kun rett frem så vidt jeg vet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Del Skrevet 19. juli 2021 Louise, nydelig navn! Anonymkode: 057e5...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #9 Del Skrevet 21. juli 2021 Jeg ville uttalt det som Lovise hvis det var den varianten og Loise hvis du velger Louise. Louise med stum e hadde ikke falt meg inn. Jeg ble faktsik overrasket når du skrev at Märtha Louise har stum e, for jeg har alltid trodd at hun heter Märtha LouisE 🙈 Anonymkode: 6b660...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå