Gå til innhold

Moderering av Rampelys


Gjest PanR

Anbefalte innlegg

Faste brukere skriver innlegg som går langt over grensen. Når det reageres av andre brukere så tar det overraskende kort tid før tråden ryddes. Som nå nettopp. I innlegg i CBE-tråden antydes det sterkt at paret ønsker trekant. Noe som støttes i et annet innlegg.  U.t. svarer med et kritisk svar til disse, hva skjer? Tråden ryddes for avsporing og personangrep!

Det er så mange overtramp på Rampelys. Og det skurrer ift moderering. Hvilke verdier vil KG stå for?

Legger innlegget her. Fordi noen må se på modereringen på Rampelys.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tarantulla

Jeg svarte deg på dette, men det rakk du kanskje ikke å lese? Jeg kan sende deg på pm om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PanR skrev (1 time siden):

Faste brukere skriver innlegg som går langt over grensen. Når det reageres av andre brukere så tar det overraskende kort tid før tråden ryddes. Som nå nettopp. I innlegg i CBE-tråden antydes det sterkt at paret ønsker trekant. Noe som støttes i et annet innlegg.  U.t. svarer med et kritisk svar til disse, hva skjer? Tråden ryddes for avsporing og personangrep!

Det er så mange overtramp på Rampelys. Og det skurrer ift moderering. Hvilke verdier vil KG stå for?

Legger innlegget her. Fordi noen må se på modereringen på Rampelys.

 

Nå tillegger du både meg og @tarantulla meninger vi ikke har, så kanskje ikke rart da at det ble slettet så kjapt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble opprettet regelbrudd i tråden mens jeg gikk gjennom den. Derfor ble disse innleggene ryddet rett etter at de ble skrevet.

Tråden moderes en-to ganger i døgnet, ut i fra kapasitet.

Det ble ryddet for personangrep som var skrevet tidligere samme døgn.

Måne, admin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...