AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg vurderer å kjøpe meg en Sodastream. Jeg drikker mye Pepsi Max, og er vel kanskje noe avhengig. Jeg drikker 2-4 bokser på 0,33 l hver dag, og ønsker å kutte ned. Det jeg lurer på, er om det er noen forskjell på Pepsi Max og Pepsi Max-versjonen på Sodastream? Hva er din erfaring med Sodastream? Anonymkode: 1af6f...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. juli 2021 #2 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vurderer å kjøpe meg en Sodastream. Jeg drikker mye Pepsi Max, og er vel kanskje noe avhengig. Jeg drikker 2-4 bokser på 0,33 l hver dag, og ønsker å kutte ned. Det jeg lurer på, er om det er noen forskjell på Pepsi Max og Pepsi Max-versjonen på Sodastream? Hva er din erfaring med Sodastream? Anonymkode: 1af6f...a9f Har aldri smakt Pepsi Max-versjonen av sodastream. Når jeg vil ha Pepsi Max, så vil jeg ha ekte vare 😄 Alt for dyrt med bokser da, så kjøper 4-pakk 1,5 liter eller selvsagt 6-pakk når det er på tilbud. Holder lenge siden det ikke drikkes så mye daglig. Men bruker gjerne Fun Light og Zero-saft i sodastream, det er skikkelig dikk og leskende 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. juli 2021 #3 Del Skrevet 19. juli 2021 Pepsimax fra sodastream kan ikke sammenlignes med original pepsi max! Vi har det, men brukte bare den ene flasken. Ble veldig skuffet, da den virket så tam! Må ha i så mye kullsyre at det omtrent blir dyrere enn å kjøpe pepsimax i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Del Skrevet 19. juli 2021 Det er litt forskjell, men ved å prøve seg frem med mengden av kullsyre og essens kan man komme ganske så nært originalen. 😊 Anonymkode: 1278c...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. juli 2021 #5 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Jeg ønsket meg Sodastream til jul i håp om å spare inn litt på alle pengene som går til Pepsi Max. Kjøpte inn smaksessens til sodastreamen med Pepsi Max smak og satte i gang.... det var en gedigen skuffelse. Smakte oppvaskvann. Det kunne på ingen måte erstatte den ekte brusen. Jeg holdt ut noen uker i håp om å venne meg til Sodastream smaken, prøvde også å variere mengden kullsyre for å se om det gjorde noen forskjell, men det nyttet ikke. Jeg klarte ikke å venne meg til smaken eller å like den fra Sodastream. Endte med at den ble stående ubrukt og ta opp plass på kjøkkenbenken, så jeg ga den bort til eksen som ville ha den til å kullsyre vann med. LAGT TIL: det er som en skriver ovenfor her, nødvendig å tilsette så store mengder kullsyre at gasspatronene går tomme veldig fort, og det blir omtrent dyrere å drive og kjøpe inn mange sånne enn å kjøpe den ekte brusen, like så godt. Endret 19. juli 2021 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Del Skrevet 19. juli 2021 Pepsi max gjennom Soda stream er en gedigen nedtur. Jeg vurderte å kjøpe Soda stream for å spare penger på P-max forbruket mitt, men etter å ha smakt det på besøk hos noen, så slo jeg det fra meg. Nå koster en 4-pk P-max 60 kr inkl pant på Kiwi, så da er jeg lykkelig! Anonymkode: 666ba...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Del Skrevet 19. juli 2021 Takk for innspill! Da dropper jeg Sodastream og satser heller på 4pk 🥳 - TS Anonymkode: 1af6f...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. juli 2021 #8 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Takk for innspill! Da dropper jeg Sodastream og satser heller på 4pk 🥳 - TS Anonymkode: 1af6f...a9f Nå koster de jo bare 49,90 (u/pant) på Kiwi! Det er jo nesten halv pris av tidligere, og dette er den nye fastprisen til Kiwi 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå