AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #21 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Burde vi bare skrevet; TROLL, og latt være å si noe mer? Jeg er usikker, men kanskje har du helt rett. De vil jo spre holdningene sine, og ser jo at de liker å gjøre kvinner sinte/frustrerte/usikre og lei. Men, hvis ingen sier imot dem.. hva da? -ts Anonymkode: f4831...916 Nei vi bør ikke en gang skrive troll. Da har vi gitt dem ‘god’ respons på at vi er så provoserte at vi gidder å bruke energi på å i det hele tatt kommentere. Bare behandle kommentaren som luft, så fordufter den av seg selv. Kommentaren bør likevel varsles til admin, så fjernes den der i fra. Anonymkode: 4e4cb...373 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #22 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eller så viser det bare hvor mange bitre og mislykkede folk som sitter på nett døgnet rundt. De som har et liv har ikke tid til sånt. (Ja, jeg har heller ikke et liv. Men har ikke et behov for å rakke ned på andre for å føle meg bedre) Anonymkode: 07eee...f43 Off, det var en litt trist tanke. Føler flere menn seg bitre og mislykka nå enn før mon tro? Det kan jo være flere som ikke har jobb nå (eller arbeidsledigheten er vel ikke så stor heller?) Og flere som ikke treffer folk pga Corona. Men ja.. hvorfor dette enorme behovet for å rakke ned på kvinner? -ts Anonymkode: f4831...916
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #23 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei vi bør ikke en gang skrive troll. Da har vi gitt dem ‘god’ respons på at vi er så provoserte at vi gidder å bruke energi på å i det hele tatt kommentere. Bare behandle kommentaren som luft, så fordufter den av seg selv. Kommentaren bør likevel varsles til admin, så fjernes den der i fra. Anonymkode: 4e4cb...373 Ja, godt poeng! Det visste jeg ikke var mulig engang. Det må vi begynne å gjøre. Ikke la dem spre eder og galle.. -ts Anonymkode: f4831...916
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #24 Skrevet 18. juli 2021 Blir sånn i en stadig mer overfladisk "meg samfunn". Legger da også merke til i tillegg til incelsne, så ser man stadig mer damer nærme 40 som fremdeles ser etter "noe seriøst" og er "redd for å være tømmestasjon". Triste utvikling Anonymkode: 1b52a...c59 3
Nowayback Skrevet 18. juli 2021 #25 Skrevet 18. juli 2021 Det er bedre å ignorere, enn at man skriver ting som trigger dem. De som svarer frekt, er med på å holde dette problemet gående her inne. Tror heller ikke det er så mange som forstår mekanismene bak slik oppførsel. 6
true aspie Skrevet 18. juli 2021 #26 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere lagt merke til hvor mye kvinnehat det er her for tiden? Eller har det alltid vært sånn? (Jeg er en relativt ny bruker) Det virker som det sitter noen troll der ute, som gjør alt de kan for å få kvinner usikkre på kropp og andre ting ("Hun er ikke trang nok") er jo blitt en standard frase.. De er så sinnsykt nedlatende og generaliserende, og man ser virkelig hvordan de hater oss. Jeg syns det er skremmende. Hvor langt tror dere noen av disse guttene kan gå? Jeg blir faktisk litt redd når noen der ute har et sånn hat mot kvinner. Anonymkode: f4831...916 Har da sett minst linke mye hat mot menn her. Men det er kanskje kosher? 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #27 Skrevet 18. juli 2021 Ja, jeg kan iallefall love deg at det ikke er her inne du finner kjekke, oppegående menn med sunne verdier. De fins det mange av 😍🤤 Men de henger ikke på KG nei. Essa, la de runke sin lille upulte kuk og så kan de sitte her inne å late som de er noe de ikke er, samtidig spy ut eder og galle hvor de f.eks. normaliserer horekjøp osv. (Ikke akkurat gullkarer og Brad Pitts dette nei) 🤮 Anonymkode: 677d1...02b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #28 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg kan iallefall love deg at det ikke er her inne du finner kjekke, oppegående menn med sunne verdier. De fins det mange av 😍🤤 Men de henger ikke på KG nei. Essa, la de runke sin lille upulte kuk og så kan de sitte her inne å late som de er noe de ikke er, samtidig spy ut eder og galle hvor de f.eks. normaliserer horekjøp osv. (Ikke akkurat gullkarer og Brad Pitts dette nei) 🤮 Anonymkode: 677d1...02b Ikke her du finner de oppegående damene heller. Anonymkode: 6c17a...9bc
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #29 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg kan iallefall love deg at det ikke er her inne du finner kjekke, oppegående menn med sunne verdier. De fins det mange av 😍🤤 Men de henger ikke på KG nei. Essa, la de runke sin lille upulte kuk og så kan de sitte her inne å late som de er noe de ikke er, samtidig spy ut eder og galle hvor de f.eks. normaliserer horekjøp osv. (Ikke akkurat gullkarer og Brad Pitts dette nei) 🤮 Anonymkode: 677d1...02b Jeg ble kvalm av innlegget ditt og jeg er kvinne. Herregud. Mistet matlysten totalt. Skulle tro du tente på incel-gutta, men du tør ikke innrømme det overfor deg selv at du liker menn med majones nedover munnviken, samt ketchupflekker på genseren. Anonymkode: b3327...fc7 6
Gjest TheCatLady Skrevet 19. juli 2021 #30 Skrevet 19. juli 2021 Det er mye rart her, men det er flere normale menn her også. Men klart på et forum der man kan være anonym bak tastaturet så dukker det opp litt av hvert. At dette skal være et nyoppstått problem som kun har eksistert de to-tre siste årene er jeg ikke enig i. Det går i bølger, men det er der konstant og har vært der i mange år. Jeg har nok svart på noen av de trådene og innleggene, men egentlig burde man ignorere dem.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #31 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble kvalm av innlegget ditt og jeg er kvinne. Herregud. Mistet matlysten totalt. Skulle tro du tente på incel-gutta, men du tør ikke innrømme det overfor deg selv at du liker menn med majones nedover munnviken, samt ketchupflekker på genseren. Anonymkode: b3327...fc7 Det er tydelig at det er en incel (mann) som skrev innlegget. Vedkommende nevner Brad Pitt, og det gjør alle incels. Brad Pitt er tydeligvis et incelikon. Alle de ensomme og bitre mannfolka her inne nevner han i tråd etter tråd, men ingen kvinner nevner han. Anonymkode: 07eee...f43 8
herzeleid Skrevet 19. juli 2021 #32 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har dere lagt merke til hvor mye kvinnehat det er her for tiden? Eller har det alltid vært sånn? (Jeg er en relativt ny bruker) Det virker som det sitter noen troll der ute, som gjør alt de kan for å få kvinner usikkre på kropp og andre ting ("Hun er ikke trang nok") er jo blitt en standard frase.. De er så sinnsykt nedlatende og generaliserende, og man ser virkelig hvordan de hater oss. Jeg syns det er skremmende. Hvor langt tror dere noen av disse guttene kan gå? Jeg blir faktisk litt redd når noen der ute har et sånn hat mot kvinner. Anonymkode: f4831...916 En bør nok ikke blande, eller i det minste sette likhetstegn, mellom incels og troll. Dette forumet er veldig populært blant troll, antagelig fordi det er så lett å få voldsomme reaksjoner med relativt liten innsats, men en bør nok ikke gå ut fra at alle disse egentlig innehar kvinne-/mannehatende holdninger eller er incels.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #33 Skrevet 19. juli 2021 Mitt inntrykk er at flertallet av bidragsyterne her inne er normale og relativt oppegående kvinner og menn. Likevel har jeg oppdaget to hovedtendenser utspille seg her inne. Den ene er veksten i antall bitre menn. De syter og klager på kvinner for alt ugreit i sine egne liv. Har de fått et kviseutbrudd? Isåfall er det kvinnenes feil. De utgjør trolig et mindretall, men de er gufne og ekle. Den andre trenden er bredere og omhandler kvinners syn på menn her inne. Alle menn på KG er ditt og datt. Det settes likhetstegn mellom det ekle fåtallet av Incels og menn generelt (ihvertfall KG-menn). Oppfatningen som synes å prege deler av forumet er at menn bør forlate KG. Vi er ekle og i veien. Dette er kvinnenes arena og vi bør logge av permanent. Det finnes absolutt mye mannshat her inne også. Det har jeg selv fått føle ved flere anledninger. Det er jo litt synd. Har faktisk vurdert å trekke meg herfra av den grunn. -m34 Anonymkode: 55479...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #34 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mitt inntrykk er at flertallet av bidragsyterne her inne er normale og relativt oppegående kvinner og menn. Likevel har jeg oppdaget to hovedtendenser utspille seg her inne. Den ene er veksten i antall bitre menn. De syter og klager på kvinner for alt ugreit i sine egne liv. Har de fått et kviseutbrudd? Isåfall er det kvinnenes feil. De utgjør trolig et mindretall, men de er gufne og ekle. Den andre trenden er bredere og omhandler kvinners syn på menn her inne. Alle menn på KG er ditt og datt. Det settes likhetstegn mellom det ekle fåtallet av Incels og menn generelt (ihvertfall KG-menn). Oppfatningen som synes å prege deler av forumet er at menn bør forlate KG. Vi er ekle og i veien. Dette er kvinnenes arena og vi bør logge av permanent. Det finnes absolutt mye mannshat her inne også. Det har jeg selv fått føle ved flere anledninger. Det er jo litt synd. Har faktisk vurdert å trekke meg herfra av den grunn. -m34 Anonymkode: 55479...cd6 Men hvorfor er menn interessert i å henge på et kvinneforum? Det forstår jeg ikke. Anonymkode: d33c1...1a7 4
Realverdien Skrevet 20. juli 2021 #35 Skrevet 20. juli 2021 Første side i denne diskusjonstråden har 20 innlegg, hvorav 16 er anonyme. Sier seg selv at det blir enkelt å både late som om man er incels og for ekte incels å trolle. Hele AB systemet legger opp til useriøs samtale.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #36 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor er menn interessert i å henge på et kvinneforum? Det forstår jeg ikke. Anonymkode: d33c1...1a7 Kanskje fordi vi ikke er så opptatt av kjønnet til de vi snakker med? Temaene som dukker opp kan være interessante i seg selv. Når det gjelder kjønnsforskjeller så besitter ofte kvinner et litt annet syn på en del ting enn menn. Det kan være berikende med andre perspektiver fra tid til annen. Hvorfor er kjønn viktig på et forum? -m34 Anonymkode: 55479...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #37 Skrevet 20. juli 2021 Oppfordrer alle her på KG til å ignorere både kvinnehatende tråder og inceltråder. Får de ikke oppmerksomhet, blir det ikke like interessant for dem. Anonymkode: d33c1...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #38 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 11.55): Det er tydelig at det er en incel (mann) som skrev innlegget. Vedkommende nevner Brad Pitt, og det gjør alle incels. Brad Pitt er tydeligvis et incelikon. Alle de ensomme og bitre mannfolka her inne nevner han i tråd etter tråd, men ingen kvinner nevner han. Anonymkode: 07eee...f43 Incelikon. Anonymkode: b3327...fc7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #39 Skrevet 20. juli 2021 On 7/18/2021 at 11:00 PM, AnonymBruker said: Veldig merkelig hvertfall å hate kvinner så mye og samtidig bry seg så mye at de er desperate etter reaksjoner fra dem. Anonymkode: 408b6...787 "All PR er god PR". On 7/19/2021 at 11:55 AM, AnonymBruker said: Det er tydelig at det er en incel (mann) som skrev innlegget. Vedkommende nevner Brad Pitt, og det gjør alle incels. Brad Pitt er tydeligvis et incelikon. Alle de ensomme og bitre mannfolka her inne nevner han i tråd etter tråd, men ingen kvinner nevner han. Anonymkode: 07eee...f43 Jeg er ikke enig i at alle incels nevner Brad Pitt. Mannen er ikke helt ung lenger, så det er eldre incels og mange andre menn rundt 50 års alder og oppover som stadig nevner Brad Pitt som den mannen "alle kvinner vil ha". Jeg kjenner ingen kvinner i noen aldersgruppe som setter Brad Pitt høyest på drømmelista, han er liksom grei nok og en OK skuespiller men alle kvinner har andre menn de liker mye bedre; men blir ofte ikke trodd om de sier hvem de liker best. "Nei, dere lyver! Dere vil ha en alfa på 2 meter med gigantisk kuk og millioner på konto!" Konklusjonen er derfor at det er middelaldrende og eldre menn som er fysen på Brad Pitt, og derfor går ut fra at kvinner også er det. Anonymkode: 91299...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #40 Skrevet 20. juli 2021 Det har blitt mer med årene. Men det har jaggu blitt mer mannehat med årene her, og. Blir helt sjokkert over hvor mye enkelte her hater det motsatte kjønn, både kvinner og menn. Blir også helt satt ut av generaliseringer, og at "menn er sånn", "alle damer er sånn", "alle kvinner og menn på tinder er horer" osv. Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor folk her inne gidder å gi så respons på åpenbare trolleinnlegg/innlegg for å provosere. Rapporter, og la vær å svar. Det er jo netopp en reaksjon slike folk vil ha. Og dermed kommer de tilbake og tilbake for å spre dritt. Anonymkode: a425b...79c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå