EmVeeJee Skrevet 18. juli 2021 #1 Del Skrevet 18. juli 2021 En influenser som gjerne har 10 kg for mye men som ikke fokuserer på kropp. GÅR DET AN? Går det an å ha en livlig konto hvor kropp ikke nevnes?! Hvor flesket ikke hylles og disses på annenhvert minutt? Går det an å poste et vanlig bilde av seg selv uten teksten "du er bra nok, tross celulitter, tross ditt og datt". Jeg kaster opp snart hvis jeg ser EN dansende rumpe til. Jeg vil ha en kroppsfokusfri influencer! En influencer som ikke er sylslank som kan legge ut et normalt "påstrandabilde" uten at det må nevnes kropp men det som faktisk SKJER på stranda! En person som fint kan vise fram antrekk uten at det må nevnes "gå i det du vil, fin nok som du er". Hit me 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 19. juli 2021 #2 Del Skrevet 19. juli 2021 EmVeeJee skrev (8 timer siden): En influenser som gjerne har 10 kg for mye men som ikke fokuserer på kropp. GÅR DET AN? Går det an å ha en livlig konto hvor kropp ikke nevnes?! Hvor flesket ikke hylles og disses på annenhvert minutt? Går det an å poste et vanlig bilde av seg selv uten teksten "du er bra nok, tross celulitter, tross ditt og datt". Jeg kaster opp snart hvis jeg ser EN dansende rumpe til. Jeg vil ha en kroppsfokusfri influencer! En influencer som ikke er sylslank som kan legge ut et normalt "påstrandabilde" uten at det må nevnes kropp men det som faktisk SKJER på stranda! En person som fint kan vise fram antrekk uten at det må nevnes "gå i det du vil, fin nok som du er". Hit me 😛 Du vil ikke ha fokus på kropp men likevel har du fokus på kropp i ditt eget innlegg. Yupp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå