Gå til innhold

Fortalte barna om angst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har angst og barn, har dere fortalt barna at dere har angst? 
jeg har angst noen ganger i året.. og noen ganger litt uro. Er i full jobb og er ressurssterk ellers, derfor han jeg ikke brydd barna med dette. 
hva med dere? 

Anonymkode: 2a8a9...b4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere som har angst og barn, har dere fortalt barna at dere har angst? 
jeg har angst noen ganger i året.. og noen ganger litt uro. Er i full jobb og er ressurssterk ellers, derfor han jeg ikke brydd barna med dette. 
hva med dere? 

Har masse angst som preger hverdagen, og har derfor fortalt de om det, så de skal skjønne hva som skjer.

Er barna dine gamle nok til å forstå ville jeg fortalt de om hva angst er, fordi det er kunnskap det er lite læring om ellers i livet. Jeg lærte ikke hva angst var før jeg fikk det selv som 17-18 åring. Skulle ønske jeg ble lært mye om det lenge før, kanskje det ikke hadde blitt så ille.

Anonymkode: 7bacd...534

AnonymBruker
Skrevet

Snakker du med psykolog eller psyk sykepleier? Om du gjør det ville jeg tatt med barna dit og fått de til å forklare.

Da jeg slet med angst og depresjon, så ble barna invitert på møte sammen med psykologen de brukte og min psykolog. Da snakket jeg om hvordan det var og psykologene forklarte ting rundt. Barna fikk spørre om hva de ville og det var utrolig lærerikt for barna og til og med meg.

Nå idag er jeg helt frisk 😊

Anonymkode: 442a8...cf0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått til psykolog, men har avsluttet nå. I hverdagen går det helt fint. Det er mer enkelte ting jeg har angst for og som kan komme litt i perioder. F eks å reise med fly, og reise på ferier kan trigge angsten. Har reist mye med barna, og alltid slitt litt Instagram av reisen, har bare sagt jeg er litt dårlig i magen, dag 2 er som regel bedre. De er ungdommer nå 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvor gamle de er.

Anonymkode: 7a32a...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Var det du som ville avlyse hotellweekend slik at der ble guttetur i stedet?

Anonymkode: 9bef8...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...