AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Jeg har i løp av syv år gått ned 30 kg, opp 40, og ned 25. Målet er å gå ned 15 kg til. Brystene mine har alltid vært store, men det sier seg selv at de også minsker og forstørres etter vekten min. De er uansett fortsatt veldig store, og de henger som bare det. Jeg vurderer å ta brystreduksjon når jeg har nådd vektmålet. Men jeg lurer på om man automatisk får brystløft i en brystreduksjon? Noen med erfaringer her? Anonymkode: 2b1f5...63d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 De aller fleste får brystløft av en reduksjon, ellers vil bare huden slenge rundt. Du kan også få beskjed om at du trenger et brystløft om x år. Mine bryst har synket naturlig og ser ikke problemet med å ha litt heng i mine bryst i en alder av snart 40 år. Om du veier rundt 60/65 kg og er ca 160 høy, så vil du bli vurdert av fastlegen din som henviser videre til sykehus. Da vil du få det dekt. Det kommer an på om du har plager, og hvor langt ned fra kragebeinet brystvorten er. Jeg anbefaler reduksjon på det varmeste. Det gjør skuldrene mine og. Anonymkode: 60438...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Ja det får du. Plastikkirurger er svært opptatt av at det skal bli et pent resultat. Har gjort det selv og jobber med pasienter som får gjort det. Gjør god research før du bestemmer deg for hvor. Er selv veldig fornøyd. Anonymkode: 617d7...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De aller fleste får brystløft av en reduksjon, ellers vil bare huden slenge rundt. Du kan også få beskjed om at du trenger et brystløft om x år. Mine bryst har synket naturlig og ser ikke problemet med å ha litt heng i mine bryst i en alder av snart 40 år. Om du veier rundt 60/65 kg og er ca 160 høy, så vil du bli vurdert av fastlegen din som henviser videre til sykehus. Da vil du få det dekt. Det kommer an på om du har plager, og hvor langt ned fra kragebeinet brystvorten er. Jeg anbefaler reduksjon på det varmeste. Det gjør skuldrene mine og. Anonymkode: 60438...6b3 Å angi høyde og vekt henger ikke på greip. Anonymkode: 617d7...4ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå