AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #21 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg var full en kveld hjemme alene i koronastyle og søkte opp fyren jeg likte på face, på mobilen hvor alt er mindre, hele Facebook driten bare hang seg opp, så jeg ga opp og sloknet. Når jeg våknet så jeg at jeg hadde publisert fornavnet OG etternavnet hans FLERE ganger nedover forsiden min...! Jeg var så flau at jeg gråt og deaktiverte hele face, hadde også flere sms og ubesvarte anrop fra venner som lurte på hvem det var og noen som kjente ham, en random fyr som jobber på bensinstasjonen ved jobben min. Nå må jeg fylle på andre siden av byen 😁 Anonymkode: cb5e7...dd2 Herregud 😂😂 Anonymkode: a77ce...d32 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #22 Skrevet 18. juli 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var full en kveld hjemme alene i koronastyle og søkte opp fyren jeg likte på face, på mobilen hvor alt er mindre, hele Facebook driten bare hang seg opp, så jeg ga opp og sloknet. Når jeg våknet så jeg at jeg hadde publisert fornavnet OG etternavnet hans FLERE ganger nedover forsiden min...! Jeg var så flau at jeg gråt og deaktiverte hele face, hadde også flere sms og ubesvarte anrop fra venner som lurte på hvem det var og noen som kjente ham, en random fyr som jobber på bensinstasjonen ved jobben min. Nå må jeg fylle på andre siden av byen 😁 Anonymkode: cb5e7...dd2 Unnskyld, men jeg lo høyt 🙈 Anonymkode: be090...a67 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #23 Skrevet 18. juli 2021 42 minutter siden, Era Vulgaris said: Haha, verre enn meg også! Og telefon med alkolås hadde vært greit i blant 😁 Ja, det har jeg savnet mange ganger. Kan ikke komme på noen slike tabber som i tråden, men har flere ganger sendt meldinger og «sexy» selfies til gamle flammer på FB jeg fremdeles har likt og våknet med så kraftig angst og anger at jeg har grått 😅 Anonymkode: be090...a67 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #24 Skrevet 24. juli 2021 On 7/18/2021 at 1:57 PM, AnonymBruker said: Ja, det har jeg savnet mange ganger. Kan ikke komme på noen slike tabber som i tråden, men har flere ganger sendt meldinger og «sexy» selfies til gamle flammer på FB jeg fremdeles har likt og våknet med så kraftig angst og anger at jeg har grått 😅 Anonymkode: be090...a67 Nå klarte jeg søren meg å gjøre dette igjen 😵💫 Anonymkode: be090...a67 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå